אחרי הרצח של עדן אטיאס הי"ד: 150 מפגינים בירושלם נגד התגברות הטרור - סרוגים

אחרי הרצח של עדן אטיאס הי"ד: 150 מפגינים בירושלם נגד התגברות הטרור

3 מפגינים נעצרו בהפגנת מחאה נגד אוזלת ידה של הממשלה בטיפולה באירועי הטרור המתגברים בחודשים האחרונים. עו"ד עדי קידר המייצג את העצורים מטעם עמותת "חננו": "חבל שלא רואים נחישות כזו בלחימה בתופעת השוהים הבלתי חוקיים הפוגעים בביטחוננו"

author-image
אחרי הרצח של עדן אטיאס הי"ד: 150 מפגינים בירושלם נגד התגברות הטרור
  להחזיר את הבטחון. המפגינים בירושלים (חננו)

 3אזרחים נעצרו לפני כשעה (ה') במהלך הפגנת מחאה על אוזלת ידה בטיפול בטרור הערבי בישראל בשל קריאות גנאי נגד ערבים והתפרעויות.

אחת מהעצורות היא נערה בת 16 שעל פי החשד צעקה "מוות לערבים". ההפגנה נערכה סמוך לגשר המיתרים בכניסה לעיר ירושלים ומונה כ-150 מפגינים הנושאים שלטי " עם ישראל חי" ו-"מוות למחבלים"  וקוראים לממשלה לפעול ביד חזקה נגד הטרור הערבי.

"אי אפשר להמשיך ולשתוק לנוכח חולשתה של הממשלה. ערבים רוצחים אותנו בלי כל חשש ומודים כי עשו את מעשיהם בשביל העם הפלסטיני." אמר היום אחד המפגינים  "הם יודעים היטב שהממשלה תשחרר אותם באחד מסבבי השחרור הבאים ושהם יכולים לצחוק עלינו בפנים. העצורים הם דוגמא ברורה לניסיון של המדינה לסתום את הפה למי שמנסה להתקומם נגד מצעד האיוולת הזה. חבל שהם לא פועלים באותה כוחניות כלפי רוצי-רעתנו"

הפגנת המחאה נערכת על רקע רציחתו של החייל עדן אטיאס ז"ל אתמול (ד') על-ידי מחבל ערבי במהלך נסיעה בקו אוטובוס מעפולה לבסיסו, הפרסום כי רוצחי אל"מ (מיל') שריה עופר עשו זאת על רקע לאומני כ"מתנה לאסירי חמאס" וכן ריבוי פיגועי הטרור שהתרחשו בחודשים האחרונים בישראל.

עו"ד עדי קידר המייצג את העצורים מטעם עמותת "חננו" אמר לפני זמן קצר: "משטרת ישראל מפרה שוב את זכויותיהם של המפגינים ופוגעת בחופש הביטוי של יהודים המוחים על אוזלת ידה של המדינה בשמירה על ביטחון אזרחיה. חבל שלא רואים נחישות כזו בלחימה בתופעת השוהים הבלתי חוקיים הפוגעים בביטחון האזרחים ורכושם"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
צביעות ...
אליהו | 14-11-2013 19:52
תפגינו נגד בנט הוא הביא את הטרור לא יעזור כלום זאת האמת גם אם היא כואבת... ברגע שאתם משאירים את בנט שיתמוך בלפיד הרשע ור"י והם יחד הורסים כל חלקה טובה ביהדות למה אתם שואלים מה קרה? מה אתם מפגינים נגד מי תפגינו מול עצמכם שאתם נותנים יד לזה..... לא יעזרו שום הכחשות ושום סיבות על עילבון שחוויתם מאלו או מאחרים בלי תירוצים היהדות החרדית אף פעם לא פגעה בעולם התורה לא הדתי ולא החרדי אתם קיבלתם קצת כח ותראו מה יוצא כל חלקה טובה ביהדות בסכנה...... אין סיבה אחרת שה' לא מחזיר בהרס הביטחון והכלכלה תתעוררו אחינו אתם וחבל...