משרד החקלאות השבית את משחטת זוגלובק - סרוגים

משרד החקלאות השבית את משחטת זוגלובק

בעקבות תחקיר כולבוטק: פקחי משרד הבריאות הגיעו למפעל החברה, והורו להפסיק את השימוש במכונה. בעקבות זאת, בימים חמישי ושישי לא נעשתה שחיטה במפעל

משרד החקלאות השבית את משחטת זוגלובק
  מתוך תחקיר כולבוטק (צילום מסך מערוץ 10)

ימים ספורים לאחר שידור התחקיר ב"כלבוטק" שחשף תמונות קשות ממשחטת החברה, משרד החקלאות הורה לחברה להפסיק לאלתר את השימוש שנעשה במקום בכלובים פגומים. כך דווח הבוקר ב'מעריב'.

בעקבות הוראת המשרד, בימים חמישי ושישי לא נעשתה שחיטה במפעל. מנהל השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות בודק בימים אלה את הנושא.

לפי הדיווח, היום אמורה השחיטה להתחדש באמצעות מתקן אחר. המתקן ייבדק על ידי הרופאה הווטרינרית המרחבית ואם יימצא שהוא מתאים לחוק, יוכלו במפעל להשתמש בו.

מחברת זוגלובק נמסר בתגובה: "העבודה במשחטה נמשכת כרגיל והחברה מתואמת עם השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות. לא משרד החקלאות הפסיק את עבודת המתקן. מיד עם הפנייה מ'כלבוטק' לפני כשבוע הופסק ביוזמת החברה השימוש במתקן עם הכלובים הפגומים. השחיטה נעשית בתהליך ידני, ללא מכונות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תגובת החברה
זוגלובק | 03-11-2013 12:21
מזוגלובק נמסר שלא התקבלה פניה ממשרד החקלאות להפסקת העבודה במשחטה. העבודה במשחטה נמשכת. החברה מתואמת עם השירותים הוטרינרים. ברצוננו להדגיש שחשוב לנו ביותר שהעסקתם של אותם 400 העובדים שלנו בשלומי שעל גבול הצפון לא תפגע. ומבקשים לא לתת יד לכך ש 400 איש על גבול לבנון ישארו בלי עבודה ופרנסה.
2
שימוש בפועל "נרצחים" על בעלי חיים =זילות חיי אדם
דליה שוורץ | 03-11-2013 13:15
לתשומת ליבו של רפי גינת, עם כל הרצון להיות דרמטי, אין לזלזל בחיי אדם ולהשתמש באותו פועל לפעולת שחיטת בעלי חיים ופעולת הריגת אדם בכוונה תחילה!