מוטי יוגב סופד: כל שיחה ומפגש עם הרב צוקרמן זצ"ל היו לימוד ותורה לחיים - סרוגים

מוטי יוגב סופד: כל שיחה ומפגש עם הרב צוקרמן זצ"ל היו לימוד ותורה לחיים

ח"כ מוטי יוגב, תלמידו של הרב אברהם צוקרמן זצ"ל שנפטר אתמול בשיבה טובה ספד לו לרב צוקרמן זכויות עצומות בבנין התורה בארץ ישראל, בבניינם הרוחני והמעשי של אלפי תלמידים ותלמידות. היה גאון ובקיא בתורה, ענק במוסר ובמידות. מחנך של 3 דורות. קב ונקי. איפה ישנם עוד אנשים כמו הרב צוקרמן?

מוטי יוגב סופד: כל שיחה ומפגש עם הרב צוקרמן זצ"ל היו לימוד ותורה לחיים
  הרב צוקרמן זצ"ל עם מוטי יוגב (יח"צ)

ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי שהיה תלמידו של הרב אברהם צוקרמן זצ"ל שהלך הלילה לעולמו בגיל 98 בביתו מוקף בבני משפחתו, ספד לרבו: "'אבי אבי, רכב ישראל ופרשיו'. העיניים דומעות והלב מיצר."

"אבד לנו מו"ר, זקן רבני הציונות הדתית, הרב אברהם צוקרמן, שנפטר בשיבה טובה בביתו שבכפר הרא"ה. הרב צוקרמן היה ראש ישיבת בני עקיבא בכפר הרא"ה למעלה מ 73 שנה. יחד עם הרב נריה זצ"ל, הקימו עשרות ישיבות ואולפנות בני עקיבא. הרב צוקרמן עמד בראש מרכז ישיבות בני עקיבא בישראל.  הרב אברהם צוקרמן  היה  חבר  מליאת ההנהלה הארצית של בני עקיבא  למעלה מ- 80 שנה עד יומו האחרון."

מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן

לפני חודשיים הגיע הרב צוקרמן לחנוכה מחדש של ישיבת כפר הרא"ה לאחר מספר שנים בהן הייתה סגורה מחוסר תלמידים. באותו מעמד הוא ברך את התלמידים ואמר להם שהוא שמח בהגעתם ושהימים והשנים הבאים עליהם לטובה. הרב צוקרמן הוסיף ואמר שהתלמידים מעתה ברשותם לבחור אם לקדשם ולחברם ליראת שמים ולתורה, לקנות בהם דעה, חכמה ותבונה. לאותו מעמד הגיע גם ח"כ יוגב.

"הרב צוקרמן לימד תורה בישיבת נוורדוק, היה גאון ובקיא בתורה, ענק במוסר ובמידות. מחנך של 3 דורות. קב ונקי. איפה ישנם עוד אנשים כמו הרב צוקרמן? כל בוגרי ישיבת בני עקיבא בכפר הרא"ה ובוגרי בני עקיבא, אהבנו את הרב צוקרמן וכל שיחה ומפגש עימו היו לימוד ותורה לחיים."

"לרב צוקרמן זכויות עצומות בבנין התורה בארץ ישראל, בבניינם הרוחני והמעשי של אלפי תלמידים ותלמידות. כל בית ישראל יבכו את לכתו מעימנו  של הרב אברהם צוקרמן  זצוק"ל."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו