אמילי עמרוסי: האם המדינה נחטפה ע"י הקרן החדשה לישראל? - סרוגים

אמילי עמרוסי: האם המדינה נחטפה ע"י הקרן החדשה לישראל?

אמילי עמרוסי בודקת את כותרות העיתונים בשבועות האחרונים ומגיעה למסקנה כי מדינת ישראל נחטפה. על ידי מי? על ידי הקרן החדשה לישראל. המכנה המשותף של הפרשות האחרונות שהתקשורת עסקה בהן באינטנסיביות הוא שהקרן החדשה נמצאית חזק בתמונה.

אמילי עמרוסי: האם המדינה נחטפה ע"י הקרן החדשה לישראל?
  נחטפנו. עמרוסי (צילום: מירי צחי)

קבוצה קטנה עם כסף גדול חטפה את מדינת ישראל, ולנו לא נשאר כוח להתנגד. עייפנו, התייאשנו, ויתרנו. תעשו מה שבא לכם. גזלתם לנו גם את כוח הרצון. מדגם מקרי של כותרות העת האחרונה יעיר את אחרוני המשכימים: המדינה נחטפה.

1. בג"צ עמנואל והסערות לפני ואחרי. מי עומד מאחורי העתירה שהוציאה את כל הצדדים למחול? יואב ללום. מיהו אותו ללום? יו"ר עמותת "נוער כהלכה". מי מממן את העמותה השולית הזאת? הקרן לישראל חדשה. בשוך הקרבות כולם יצאו חבולים, שום דבר בין חרדים-אשכנזים לחרדים-ספרדים לא השתנה, אבל הקרן הצליחה: זרעי סכסוך ופלגנות נפוצו ברוח, איבה ננטעה, כולנו התמרחנו בלכלוך של עצמנו.

2. בתקשורת מדווחים בדמע על רחל, פעוטה קטנה שזקוקה לטיפול רפואי. מדינת ישראל המרושעת מסרבת להעניק לה ביטוח בריאות חינם כי אמא שלה היא מסתננת לא חוקית מאפריקה. מי מנהל את הקמפיין למען ביטוח רפואי לילדי ה"פליטים"? מי שלח את ההודעות לעיתונות על רחל הפעוטה? מי דורש להעניק חינוך ציבורי לילדי המהגרים? עמותת "רופאים לזכויות אדם" והאגודה לזכויות האזרח. מי מממן אותם? נכון. הקרן לישראל חדשה. הטיפול הרפואי לרחל לא מעניין אותם, ולא גן ילדים לג'יימס הקטן, אלא צמצום הרוב היהודי כאן. תחת מטריית ארגוני הקרן זרמו לכאן 300 אלף מהגרי עבודה לא חוקיים, 90% מהם לא הגיעו מאזורי לחימה. בערד, באילת ובדרום ת"א הוקמו מחנות של פשע, אלימות, שכרות. הקרן לישראל חדשה חושבת שהעם בציון לאומי מדי, יהודי מדי. אז נחליף את העם.

3. לפני שש שנים הוחלט בעיריית ירושלים על הריסת חלק קטן מהמאחז הפלשתיני הלא חוקי אל-בוסתן, שהוקם בזלזול על אחד האתרים ההיסטוריים החשובים בלבה של ירושלים. עוד לא נולד הבולדוזר שיודע להרוס מאחז פלשתיני ולכן הביצוע נדחה כבר שנים. בינתיים ארגוני השמאל הקיצוני מנצלים את ההזדמנות לעשות רעש בעולם. ומי מזרים כספים למאבק הצבוע הזה? מי מממן בעקיפין את הלחץ הציבורי נגד מימוש חוק במדינה ריבונית? יפה מאוד. הקרן לישראל חדשה.

4. בעופרה הוקם מתקן לטיהור שפכים. גם הכפרים הפלשתינים הוזמנו להשתמש בו, בעיקר אחרי שהמדינה דרשה זאת – כהגנה קריטית על מי התהום מפני זיהום. הפלשתינים היו אמורים להרוויח סביבה נקייה ואת המים המושבים והצטרפו ברצון. כולם הסכימו, היוזמה לטובת כולם, אבל שיתוף הפעולה בין השכנים נגדע עם תום בניית המתקן: ארגון "יש דין" עתר בדרישה להרוס אותו בטענה שהקרקע לא ישראלית. קל לדמיין מה היה קורה אם מתנחלים היו דורשים להרוס מתקן פלשתיני לטיהור שפכים (שהציע לטהר את שפכיהם שלהם), כי הוא מוקם על אדמות מדינה. מה שמותר לבעלי הבית אסור לאורחים. בארגון "יש דין", שנתמך גם הוא על ידי הקרן לישראל חדשה, מנסים להשריש בנו הנחה יסודית: זו לא האדמה שלנו ולא המדינה שלנו. התוצאה: המבנה היקר בפאתי עופרה עומד יבש. סביבו זורמים מי השפכים ומזהמים שדות פלשתינים ואת מאגרי המים של כולנו. זו ישראל החדשה: נחטפנו.

המאמר פורסם במקור בעיתון "ישראל היום"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
הקרן החדשה לישראל השתלטה על מערך התכנון
רחל | 07-07-2010 8:29
אם תסתכלו באתר הקרן החדשה לישראל תראו שיש מספר רב של ארגוני מתכננים שבהם היא תומכת. מטרת הארגונים הנ"ל: להעביר מכסימום של קרקע לאומית לידי הערבים . הם עושים זאת בהצלחה בגליל. איך: מתנגדים לכל הרחבה של ישוב יהודי בגליל ותומכים בהקמה של ישובים ערביים ובהלבנת הבנייה הבלתי חוקית.
2
ועכשיו מתברר שהקרן להרס ישראל מממנת גם את צעדת שליט
יוסלביץ | 07-07-2010 9:38
וברור מארוד מדוע: להכניע את הממשלה לשחרר אלפי מחבלים, בהם רוצחים מקצועיים, עם דם על הידיים, "למען הילד"... ושיילכו לעזאזאל כל המאות שיירצחו על ידם.
3
חזק! להפיץ בתשלום בעיתונות היומית
מתנחל | 07-07-2010 10:25
מועצת ישע צריכה לפרסם את המאמר הזה כמודעה בתשלום בעיתונות היומית. האמת שנקעה נפש העם מארגון זה ומהאספסוף הערבי. בסופו של יום יבוא הפיצוץ ונזכה בחיסולם.
4
להוציא את הקרן הבוגנית מחוץ לחוק
יוסף | 07-07-2010 14:08
5
עמרוסי טובת הלב והרחמניה
מימי | 07-07-2010 14:22
שתי הערות"קטנות" 1)הפעוטה הנזכרת היא פליטה ולא מהגרת עבודה. הפליטים אם הגיעו לארץ בצורה חוקית או לא, נמצאים בארץ בצורה חוקית ואינם מהגרים לא חוקיים. גברת עמרוסי מבלבלת בין מהגירי עבודה (שרובם הגיעו לארץ דוקא בצוטרה חוקית) לפליטים - אשר להם מעמד חוקי לפי חוקים בינלאומיים. 2)המתקן בעפרה ממוקם על קרקע פרטית של פלשתינים ולא על קרקעות מדינה. חלק גדול מעפרה הוקם גם כן על אדמות פרטיות של פלשתינים. ושלא תזכו לכך שיבנו מתקני טיהור של השכנים שלכם בחצר של הבית שלכם, או שהתינוקת החולה שלכם לא תקבל טיפול רפואי כשתזדקק לו. רצוי לדייק בפרטים כאשר כותבים מאמר דעה
6
מה אתם מראים בנות!!!!!!
יהודה | 07-07-2010 20:32
7
אף מילה על "אם תרצו"??? הם אלה שחשפו את פרצופה של הקרן
מיכל | 08-07-2010 13:59
לא יפה אמילי. צריך לתת קרדיט למי שחשף את פרצופה האמיתי של נעמי חזן והקרן שלה.
8
איך הפכו המתנחלים לפלסטינים
לא בכיין | 09-07-2010 18:01
9
המטרה שלהם היא אחת מחיקת הזהות היהודית של מדינת ישראל
חמדוליל | 01-08-2010 23:26
ומעבר למדינת כל אזרחיה או במילים אחרות סוף המדינה היהודית כמו שאנו מכירים אותה.
10
אמילי מתוקה נחטפנו מזמן,למה מה הלוחמים הכתומים יעשו???
חייל בית דוד | 02-08-2010 12:02
לה"ו מי שקורא קצת ספרים ומסתכל על ההיסטוריה,מבין שמזמן מדינת ישראל מנוהלת על ידי גורמים נוצריים ארופאים,שמעבירים כספים לבובות בממשל שיעשו את מבוקשם.מספיק רק לראות טלויזיה בשביל לראות שכמעט בכל תוכנית ישנו סוטה מין תורן שמלמד בתת-המודע את הגברים של ישראל איך "להתכופף" מול קומץ של אליטות שעושות ככל העולה על רוחן במדינה.ומה שאנו עושים.מדברים על זה,הגיע הזמן לקום ולעשות "עת לעשות ל"ה" הפרו תורתך"
11
השם הוא: הקרן לישראל חדשה
עמית | 02-08-2010 23:58
השם הוא: הקרן לישראל חדשה - לא "קרן חדשה..." ידוע לנו מהי אותה "ישראל חדשה" שהקרן מתכננת. בקצרה - זוהי ישראל חדשה בה לא נוכל לדבר עברית ברחובות
12
גם נושא תמלוגי הגז מונע ע"י- כדי לעצור את מציאת המאגרים
אלי | 22-11-2010 12:47
ויותר מכך אישתו של יו"ר הועדה שמונתה לבדיקת הנושא מטעם משרד האוצר- ד"ר שישנסקי הוא בעלה של בכירה מאד בקרן החדשה לישראל.