הרב נויבירט בסיפור אישי: מגיע לרב שמואל אליהו להיות הרב הראשי - סרוגים

הרב נויבירט בסיפור אישי: מגיע לרב שמואל אליהו להיות הרב הראשי

מנכ"ל 'בית הלל' הרב רונן נויבירט כותב היום: "איני נמנה על תלמידיו של הרב אליהו, ואף אני הקטן חלוק עליו בנושאים אידיאולגים והלכתיים, אבל בשל ההתנהלות האצילית והדוגמא האישית כיצד לנהל מחלוקת לשם שמיים ללא פוליטיקות ואינטריגות, אין לי ספק שמגיע לו לכהן כרב הראשי לישראל"

הרב נויבירט בסיפור אישי: מגיע לרב שמואל אליהו להיות הרב הראשי
  תומך ברב אליהו. הרב רונן נויבירט

מנכ"ל 'בית הלל' מביע היום תמיכה ברב שמואל אליהו לתפקיד הראשון לציו.

הרב רונן נויבירט כתב היום בדף הפייסבוק שלו, כי "יש גם אנושיות ושביבי אור בתוך סאגת הבחירות לרבנות הראשית. היום נפגשנו בהתנהגות מדהימה ומעוררת השראה של הרב שמואל אליהו."

מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן

הרב נויבירט מספר כי רעייתו, ד"ר פנינה נויבירט היא חברה בגוף הבוחר את הרבנים הראשיים, ולכן זכתה להפגש עם כל המועמדים, כדי שתחתום להם על טפסי ההתמודדות, כשכל מתמודד צריך להשיג חתימות של לפחות 20 מחברי הגוף הבוחר, כשחתימות כפולות נפסלות.

"הרב אברג'ל הצליח לגייס כמות זאת אלא שאריה דרעי הצליח לגרום לפסילת חלק מהחתימות ע"י הפעלת לחץ על חלק מחברי הגוף הבוחר שיתנו חתימה כפולה.", מספר הרב נויבירט. "בצעד אמיץ ויוצא דופן ובתיווכה של רעייתי, ויתר הרב שמואל אליהו על החתימות העודפות שהיו לו על מנת לתת הרב אברג'ל הזדמנות להתמודד, על אף שהוא עשוי לקחת קולות מהרב אליהו."

"הרב אליהו אף שלח את עוזרו האישי להחתים את חברי הגוף הבוחר אשר כבר חתמו לו, עבור הרב אברג'ל."

עדותו של הרב נויבריט היא המשך למה שפורסם אתמול ב'סרוגים' על כך שהרב אברג'ל קיבל ארכה של שעתיים נוספות כדי להשיג חתימות נוספות מחברי הגוף הבוחר, לאחר שכמה מהן נפסלו".

את דבריו מסיים הרב נויבירט במילים הבאות: "איני נמנה על תלמידיו של הרב אליהו, ואף אני הקטן חלוק עליו בנושאים אידיאולגים והלכתיים כגון הפסק בנושא השכרת דירות לערבים, ואף על פי כן ולו בשל ההתנהלות האצילית הזו והדוגמא האישית כיצד לנהל מחלוקת לשם שמיים ללא פוליטיקות ואינטריגות, אין לי ספק שמגיע לו לכהן כרב הראשי לישראל."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
17 תגובות - 17 דיונים מיין לפי
1
עובדות, רבותיי, עובדות
רב טוראי | 18-07-2013 14:06
שכחתם איך הוא פרסם מאמרים על הרב בני לאו, בהשמטת התואר "רב".
2
אמאלה הרב שלי אתה פשוט צדיק!!!
בני | 18-07-2013 14:28
3
לרב אליהו משתלם לעזור לרב אברגיל
עושה סדר | 18-07-2013 14:46
ככל שיש יותר מועמדים. מעלה את סיכווי הרב אליהו.(הקולות של הרב אברגיל.נגרעים ברובם ממחנה הרב יצחק יוסף. דבר נוסף. כך הרב אליהו צריך פחות קולות בסה"כ.שהרי מספיק רוב יחסי)
4
ממשיך בדרכי אביו ע"ה
מאיר | 18-07-2013 14:54
5
ל3 ו4
יאיר האמיתי! | 18-07-2013 15:10
כלל בידינו שמלמדים זכות על צדיק גם אם הדבר נראה בבירור כחובה, ובוודאי במקרים שתיארתם שיש הרבה זכות שאפשר ללמד. למעשה כתבתם על הרב שמואל אליהו לשון הרע גמור. וחבל...
6
ל-3 זה ממש לא נכון, הרב אברג'ל לוקח קולות מהצה"ד
| 18-07-2013 15:50
מחנה הרב יצחק יוסף הוא אחד המחנות המגובשים ביותר שהולכים אחרי הרב עובדיה באש ובמים ולכן דווקא לרב אליהו יכול להיגרם נזק רב כתוצאה מההתמודדות של הרב אברג'ל
7
דיל
| 18-07-2013 16:09
יש דיל של בנט בין סתו לרב אליהו. התוצאה שרלו ונויבירט משתגעים אחרי הרב אליהו.
8
היום למדתי ממו"ר עוד דבר.
יהודי | 18-07-2013 17:01
בס"ד איך להתנהג בתחרות, לכבד את המתמודדים מולך ואף לעזור להם, שנזכה בעז"ה שהרב הגאון רבי שמואל אליהו שליט"א יהיה הראשון לציון והרב הראשי לישראל!
9
דוד
| 18-07-2013 21:37
הרב יצחק יוסף שליטא הכי טוב איזה אהבת ישראל איזו צניעות דרך ארץ חיילך לאוריתא
10
ל7 לרב סתיו יש דיל עם בוארון. ל9 אתה מאמין למה שכתבת.
משה | 18-07-2013 22:17
הרב יצחק יוסף גאון בתורה, אבל מידות? זה לא התחום של משפחת יוסף. אין רב ת"ח רציני שלא הותקף ע"י מרן. הרב שך, הרב אלישיב, הרב בן ציון אבא שאול, הרב מרדכי אליהו. אין ציבור שלא הותקף.... לא מידות יש אצל משפחת אליהו והרב מרדכי בראשן.
11
ברור מועמדות הרב אברגל פוגעת ברב יוסף-משתלם לרב אליהו
בעל נסיון | 18-07-2013 22:21
12
3 אתה פשוט רשע!!
צבי יהודה | 18-07-2013 22:24
איך זה יכול לעזור לרב שמואל כשהוא מוותר על קולות שלו?? הגיון חביבי!!
13
עושים עוול לרבי מרדכי אליהו זיע''א. בנו הוא הראוי ביותר
יעקב בר רב | 19-07-2013 1:04
14
לא הבנת! החותמים לרב אברגל אינם חייבים להצביע עבורו!!!
לצבי יהודה-12 | 19-07-2013 1:12
15
הרב אליהו - רבנות מאירת פנים
מאיר | 19-07-2013 7:23
הרב שמואל אליהו ראוי ביותר! מאיר פנים ואוהב כל יהודי. הלוואי ונהיה ראויים שהוא יהיה הרב שלנו!
16
מיהו הרב יצחק יוסף?
אלי.ז | 20-07-2013 22:53
הרב יצחק יוסף (מתוך הספר ילקוט יוסף הלכות כיבוד הורים חלק ב)' פרק ז סעיף יב: "גם אם אבא מבקש, לא לקנות עיתון לאבא" אב המצווה את בנו שיקנה לו עיתון חילוני, אף באופן שהאב יכול להשיג עיתון זה בלאו הכי מעצמו. על הבן להתחמק מזה באמתלות שונות ואין לו לשמוע לאביו ולסייע בידו לקנות עיתון חילוני. לא לבקר סבא חילוני פרק ז סעיף ג הקירבה למחללי שבת ואפיקורסים מזיקה מאוד, ולכן ילמד אדם את בניו שלא להתרגל ללכת הרבה אצל הסבא שהוא חילוני. נגד הצבא ונגד ישיבות הסדר הורים המבקשים מבנם שיתגייס לצבא.. או מבקשים ממנו שילך לכל הפחות לישיבת הסדר וכדומה, אין לבן לשמוע לקולם.. ויעדיף ללמוד בישיבה קדושה מאשר בישיבת הסדר. ובהערות: "יש חשש שעל ידי שאדם יתגייס לצבא יתדרדר מבחינה רוחנית, כפי שהנסיון הרב הוכיח אצל רבים רבים שהתגייסו לצבא והיו שומרי מצוות, ולאחר שסיימו את השירות הצבאי עזבו את הדת בעוונותינו הרבים, ודאי שיש להמנע מלהתגייס לצבא כזה כי גדול המחטיאו יותר מההורגו ואף שאי אפשר לעולם בלא זה, אך אשריו למי שהוא שומר עצמו שלא לרדת במדרגות רוחניות" נגד הנחל החרדי, עמוד רעב: "....ויכשילום בקלות וחמורות במחנות הנחל החרדי, שם משכנים בכפיפה אחת עוברי עבירות חמורות יחד עם עלמי חמודות. נגד לימודי ליבה ונגד ישיבות עם לימודי תיכון פרק ט סעיף נז: "מי שהוריו דורשים ממנו ללמוד בישיבה תיכונית אין לו לשמוע בקולם, ויעדיף ללמוד בישיבה גבוהה, שעוסקים בה בתורה במשך כל שעות היום...ובפרט שבהרבה ישיבות תיכוניות יש בעיות של יראת שמים, ושל השקפה נכונה" נגד תרומות איברים והשתלות איברים בארץ. ואפילו במקרה שכל מוחו כולל גזע המוח אינו מתפקד כלל, הנקרא מיתת המוח. עם כל זה דעתנו שאין שום היתר להוציא אף אחד מן איבריו, ויש בזה שפיכות דמים. ואם צריך " עדיף לעשות ניתוח השתלת איברים בחו"ל גם מצד זה שהרופאים שם יותר מנוסים, כי הם מטפלים בחולים רבים יותר מאשר כאן בארץ ישראל, וגם מן הסתם הקרנית היא מגוי. העביר התחייבות מכתב לרבני הליטאים להתנגד להיתר המכירה שמאפשר חקלאות יהודית בשנת שמיטה על פי אתר בחדרי חרדים: http://www.bhol.co.il/Article.aspx?id=56945 לבד מהעובדה שמדובר ברב המזוהה לחלוטין עם מפלגה קיצונית כש"ס- שכבר רמסה די והותר ברבנות ווהחשיכה אפיקים רוחניים לכלל הציבור המתון בישראל, הרי שמדובר באדם קיצוני שאין לו כישורים לגשר על פערים ולאחד בחכמה את מניפת הדעות במדינה.
17
רוב ככל הציונות הדתית התאחדה
| 21-07-2013 1:03
סביב מועמדותו של הרב שמואל אליהו.הראשון לציון הבא בע"ה.