יהדותבמבט אמוני: בשביל מה נברא הקולנוע? תתפלאובמהלך שיעור במכון מאיר בסדרה "תנ"ך בגובה הנשמה" התפנה הרב ראובן פיירמן להסביר את הסיבה בשבילה נוצר הקולנוע. התשובה הפתיעה גם אותנואפי אברהם03.07.131 תגובות [[[http://www.youtube.com/watch?v=rBo4rdHSQIw&feature=youtu.be]]] סרוגים premiumהמהדורה המובחרת!הטבת השקה מיוחדת:במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0בהרשמה אני מסכימ/ה לתנאי השימוש באתר, וכן לקבלת דיוורים והצעות מאתר סרוגים מכון מאירקולנועערוץ מאירנבואההרב ראובן פיירמן תגובות11שרון25.12.14חופש בחירה הקב''ה נתן לאדם את הקולנוע, אך השימוש שהאדם בוחר לעשות בו תלויה אך ורק בו, לטוב או לרע.צפייה בכל התגובות (1)
תגובות
חופש בחירה הקב''ה נתן לאדם את הקולנוע, אך השימוש שהאדם בוחר לעשות בו תלויה אך ורק בו, לטוב או לרע.