חדשות

פייגלין: מצאתי את הכסף. הסכמי אוסלו עלו 453 מיליארד שקל

במהלך דיוני התקציב השיב ח"כ משה פייגלין מהליכוד על שאלת אוצר "איפה הכסף?" ומצא 453 מיליארד שקלים שיצאו מקופת המדינה בגלל הסכמי אוסלו. צפו בנאום

פייגלין: מצאתי את הכסף. הסכמי אוסלו עלו 453 מיליארד שקל
צילום: אין בזה איסור. פייגלין (פלאש90)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
3
איילת
18.06.13

להתפקד היום!! לליכוד. כדי שבפריימריז הבא פייגלין יביס את ביבי!! רק כך נקרב גאולה