אתר 'נשות הכותל' נפרץ על ידי האקרים פלסטינים - סרוגים

אתר 'נשות הכותל' נפרץ על ידי האקרים פלסטינים

מתקפת ההאקרים הפלסטינים לא מבדילה בין יהודים רגילים לרפורמים, כשהבוקר הופל אתר האינטרנט של 'נשות הכותל' והושתלו בו מסרים בגנות ישראל.

אתר 'נשות הכותל' נפרץ על ידי האקרים פלסטינים
  הפלסטינים גם נגדן. נשות הכותל (פלאש90)

מתקפת ההאקרים על ישראל מביאה גם לתוצאות טובות מסתבר.

הבוקר הופל אתר 'נשות הכותל' אותה קבוצת נשים רפורמיות המגיעה בכל ראש חודש לערוך פרובוקציה ברחבת הכותל המערבי כשהיא דורשת להניח תפילין, להתעטף בטלית ולקרוא בספר תורה.

בחודש האחרון הגיעה הקבוצה לכותרות, כשחברות הכנסת סתיו שפיר מיכל רוזין ותמר זנדברג הגיעו לקחת חלק בתפילת ר"ח ניסן ועוררו מהומה.

הבוקר, במקום אתר 'נשות הכותל', באנגלית ובעברית, השתילו האקרים פלסטינים מסרים בגנות ישראל. דף הבית של האתר הוחלף ובמקומו מופיע דף אחר לגמרי שכותרתו: There Is no country named 'Israel',,, only Palestine

בנוסף, הוכנס לאתר קטע וידאו בו מדבר השייח אחמד יאסין וכן תמונת סטילס, בה מופיע גבר מניף את דגל פלסטין על רקע הים והשקיעה.

לזלי זקס, מנהלת נשות הכותל, אמרה בתגובה "אנו מניחות כי ההתקפה כוונה לאתר נשות הכותל בשל הפרופיל הגבוה שלו, מדובר באתר מאוד פופולרי בחו"ל, ובחודשים האחרונים גם בישראל, עם עשרות אלפי כניסות בממוצע לחודש, לאתר, לפייסבוק, לטוויטר וליוטיוב. אין ספק שההאקרים כוונו אליו כי ראו בו יעד איכותי, בדומה לאתרים של משרדי ממשלה וכו'."

מנשות הכותל נמסר כי בשעות האחרונות נעשים מאמצים להחזיר את האתר לשגרת עבודה.

ביומיים האחרונים נמצאת ישראל תחת מתקפה של האקרים פלסטינים. ח"כ אביגדור ליברמן הגיב בדף הפייסבוק שלו: "מתקפת הסייבר על מדינת ישראל, שבאה בתאריך הסמלי של ערב יום השואה, היא תזכורת נוספת לכך, כמובן עם אלף אלפי הבדלות, שבכל דור ודור ינסו שונאי ישראל לנצל גם את הקדמה והטכנולוגיה בכדי לנסות ולספק את מאוויהם האנטישמיים, הפרימיטיביים והחשוכים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
תוצאות טובות?
נא להירגע | 07-04-2013 16:53
אפשר לנהוג בענווה גם כלפי מי שלא מסכימים בדרכו. אפשר לחלוק עליהם, אבל מכאן להגיע למסקנה שזו תוצאה טובה שהאקרים שונאי ישראל תקפו אתר ישראלי?
2
אני חייבת להודות שקלנר מאד מעניין אותי כאובייקט לחקר
פסיכלוגית | 09-04-2013 1:18
מה גורם לו להתייחס בכזו איבה לנשים
3
ואולי הן הזמינו את הפרסומת הזו?
מגיב | 09-04-2013 23:12
"אנו מניחות כי ההתקפה כוונה לאתר נשות הכותל בשל הפרופיל הגבוה שלו, מדובר באתר מאוד פופולרי בחו"ל, ובחודשים האחרונים גם בישראל, עם עשרות אלפי כניסות בממוצע לחודש, לאתר, לפייסבוק, לטוויטר וליוטיוב. אין ספק שההאקרים כוונו אליו כי ראו בו יעד איכותי, בדומה לאתרים של משרדי ממשלה וכו'." כן בטח ,האתר של הנשים המטופשות האלה הוא יעד איכותי בדומה לאתרים של משרדי הממשלה ...טיפשות.
4
ל2
| 09-04-2013 23:15
ברחו לך כמה מילים .. מה גורם לו להתייחס בכזו איבה לנשים פרובוקציונריות,עברייניות ופורעות חוק שכאלה..
5
ל1
מגיב | 09-04-2013 23:19
לפחות את התכנים שמכניסים האנטישמים כגון זה "There Is no country named 'Israel',,, only Palestine" כולם יודעים שזה שטויות..ואף אחד לא יתבלבל.. אבל האתר שלהן,אני לא מכיר,אבל מן הסתם הן משקרות ומסלפות את ההלכה..וממציאות לעצמן 'לגיטימציה' לעבירות הלכה ועבירות חוק שלהן,ומישהו ח"ו עלול להתבלבל ולהאמין,לכן זו תוצאה טובה.