פרשת קבלני הקולות: יועצי בנט זומנו לעדות במשטרה - סרוגים

פרשת קבלני הקולות: יועצי בנט זומנו לעדות במשטרה

שבועיים לאחר התפוצצות פרשת קבלני הקולות בבית היהודי זומנו יועציו של בנט למתן עדות במשרדי היחידה לחקירות הונאה. בין הנחקרים ראש המטה טל גן צבי, מזכ"ל המפלגה ניר אורבך, מנהל הקמפיין משה קלוגהפט והיועץ הפוליטי רז קיל. במפלגה אומרים: "מחזקים את ידיהן של רשויות החוק".

פרשת קבלני הקולות: יועצי בנט זומנו לעדות במשטרה
  הלשכה נחקרת. בנט (פלאש90)

פרשת קבלני הקולות: יועצי בנט זומנו לעדות במשטרה

שבועיים לאחר התפוצצות פרשת קבלני הקולות בפריימריז ב'בית היהודי' זומנו בשבוע שעבר ארבעת יועציו של בנט למתן עדות במשרדי היחידה לחקירות הונאה. בין הנחקרים ראש המטה טל גן צבי, מזכ"ל המפלגה ניר אורבך, מנהל הקמפיין משה קלוגהפט והיועץ הפוליטי רז קיל. במפלגה אומרים: "מחזקים את ידיהן של רשויות החוק".

חקירת המשטרה בפרשיית קבלני הקולות בבית היהודי חוזרת למטה נפתלי בנט.

כזכור, לפני כשבועיים, במוצאי פורים, נחשפה עדות שצולמה על ידי חוקר פרטי שנשלח על ידי מטה נפתלי בנט, בה נראה אמיתי אמרוסי, מנהל ישיבה בנתניה הטוען כי קיבל מאות אלפי שקלים במזומן בתמורה לגיוס אלפי מתפקדים לטובת המתמודד ניסן סלומינסקי.

ממטה סלומינסקי הכחישו כל קשר לפרשה ואף הציגו קלטת נוספת בה נראה אמרוסי המודה כי בדה את עדותו כדי להראות שיש לו קשרים בראשות המפלגה. כעת נמצאת הפרשה בחקירת המשטרה.

שבוע לאחר מכן, נחשף ב'סרוגים' כי בעיר רחובות התפקדו כ-350 חסידי קרעטשניף, חרדים שאינם מזוהים עם הציונות הדתית, כשגם בתל אביב התפקדו כ-150 חסידי גור למפלגה לקראת הפריימריז.

כאמור, הפרשה החלה בגלל חוקר פרטי של מטה בנט, ועכשיו היא חוזרת חזרה למטהו, כשבסוף השבוע האחרון נחקרו ארבעת מקורביו במפלגה במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה).

עיתון מעריב מפרסם הבוקר (א') כי ביום חמישי נחקרו מנהל הקמפיין של בנט בפריימריז – משה קלוגהפט, כיום חבר צוות המו"מ הקואליציוני של המפלגה, כשגם טל גן צבי, עוזרו של בנט במהלך הקמפיין שמשמש היום כמנהל המטה שלו בכנסת. ביום שישי נחקר ראש מטהו של בנט בפריימריז – ניר אורבך, שכיום משמש כמזכ"ל הבית היהודי, וכן אחראי השטח של בנט – רז קיל.

על תוכן החקירה או מהות הבקשה למסירת העדות לא נמסר כשבבית היהודי מסרו תגובה לקונית: "אנחנו מחזקים את ידיהן של רשויות החוק ומקווים שיגיעו לתוצאות במהרה כדי למנוע תופעות, כפי שפורסמו. אנו מקווים כי מתן העדויות של אנשי המטה מסייעים לכך".

במעריב הוסיפו כי בקרב פעילים בבית היהודי עולות תהיות מדוע יו"ר המפלגה, והאיש שהזמין את עבודת החוקר הפרטי, נפתלי בנט, לא מגיע מיוזמתו למסור עדות במשטרה בכל הפרשה. מנגד העלו טענות כי הצפת החקירה בשלב הזה באה בזמן חלוקת התיקים בממשלה הקרובה, ונועדה לקרב או לרחק מספר מועמדים מתפקידי שרים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
גן צבי המלך!
דניאל | 10-03-2013 11:22