מכה לשמאל: את ה'תג מחיר' בכפר קוצרא ביצעו ערבים - סרוגים

מכה לשמאל: את ה'תג מחיר' בכפר קוצרא ביצעו ערבים

משטרת ישראל פענחה את הצתת ששת הרכבים בכפר קוצרא בשומרון ומצאה כי מדובר בפיברוק של תושבי הכפר כדי להכפיש את המתיישבים באזור. דובר הישוב 'אש קודש' הגיב: "הנזק שנגרם לשמו הטוב של היישוב בשל הכותרות המאשימות אותנו בהבערת השטח הוא עצום".

author-image
מכה לשמאל: את ה'תג מחיר' בכפר קוצרא ביצעו ערבים
  לא עבודה יהודית. רכב שרוף (פלאש90)

משטרת ישראל פענחה את הצתת ששת הרכבים בכפר קוצרא בשומרון ומצאה כי מדובר בפיברוק של תושבי הכפר כדי להכפיש את המתיישבים באזור. דובר הישוב 'אש קודש' הגיב: "הנזק שנגרם לשמו הטוב של היישוב בשל הכותרות המאשימות אותנו בהבערת השטח הוא עצום".

שוב מתברר כי ליהודים אין קשר לאירועי 'תג מחיר'.

בשבוע שעבר הוצתו ששה כלי רכב בכפר קוצרא בשומרון, כשעוד לפני שהתבררו העובדות בשמאל כבר ידעו לתקוף את הימין ולהאשים אותו באירועי 'תג מחיר'.

יו"ר קואליצית תג מאיר, גדי גבריהו, כבר ידע לומר כי מדובר בפעולה יהודית של 'נוער הגבעות' והאשים כי פעולה זו גורמת להתגברות הטרור הפלסטינית: "הפקרת יהודה ושומרון במשך שלוש שנים למנהיגי ופעילי תורת המלך, ערבות הדדית, נוער הגבעות ותג מחיר הינה מתכון בדוק להתקוממות פלשתינאית ולהחרפת האלימות. יש למנוע מעשי טרור, יהודיים וערביים, מבלי לנקוט מדיניות של איפה ואיפה"., הגיב גבריהו מיד לאחר האירוע.

ואולם היום, מפרסמת משטרת ישראל את תוצאות חקירת היחידה המרכזית של מחוז ש"י ממנה עולה כי האירוע פוברק על ידי פלסטינים כדי להכפיש את את המתיישבים באזור. ששת הרכבים נשרפו על ידי תושבי הכפר, כדי לטעון שמדובר בפעולה יהודית, וזאת על מנת לזכות בנקודות בקרב על דעת הקהל העולמית.

בנוסף לגרסאות סותרות של תושבי הכפר לפשר אירועי אתו לילה, חקירת המשטרה העלתה עוד כי תעודת הזהות אותה הציגו הפלסטינים שלכאורה נפלה מאחד ממבצעי 'תג המחיר', היא תעודה של לוחם שהיה בפעילות מבצעית באזור מספר ימים קודם לכן.

בעקבות הודעת המשטרה מסר אהרון קצוף, דובר היישוב אש קודש לסוכנות תצפית: "הודעת המשטרה הבוקר על פענוח הצתת שש הרכבים בכפר קוצרא, שמדובר בזיוף תקרית תג מחיר מוכיחה את שטענו כל העת על כך שזוהי פרובוקציה פלסטינית כלפי היישוב."

"בחודשים האחרונים אנו מותקפים כמעט מדי שבוע על ידי עשרות ומאות ערבים המגיעים לשטחי היישוב, לכרמים ולמטעים שלנו, מתפרעים, מיידים לעברנו אבנים, מבעירים צמיגים ופוגעים בחקלאות שלנו בנזקים כספיים עצומים. למרות בקשתנו מהצבא, אין כאן מספיק הגנה וביטחון לילדינו ולנשותינו ולאחרונה נודע לנו כי הצבא אף מוריד עמדה צבאית בין מגדלים לקוצרא, דבר שעלול לחזק את נסיונות הערבים לפגוע בנו".

עוד מוסר קצוף כי "פענוח המקרה הזה, מראה שהערבים מנסים לזייף שוב ושוב ארועים לאומניים, בטענות המתקבלות בצורה אוטומטית כמעט ללא בחינת הנתונים של מה קרה באמת. הנזק שנגרם לשמו הטוב של היישוב בשל הכותרות המאשימות אותנו בהבערת השטח הוא עצום, אנו מקווים כי אם יהיו עוד עימותים להבא, יבין הציבור כי מדובר בנסיונות של הרשות הפלסטינית לקבוע עובדות בשטח ולהשתלט על אדמות המדינה תוך הכפשת ההתיישבות. אך אש קודש תגדל ותתפתח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
למה זה לא מפורסם
אבי | 28-02-2013 14:04
צריך לתבוע לאתרים שפיחרסמו במקור לבדוק כמה זמן היה האייטם ומה היה גודלו בהשמצה ובהכחשה
2
הם יביאו צלמים, הם יפברקו פוזות העיקר שידעו שהצדק איתם
אסתי | 04-03-2013 16:14