לנשים בלבד: 'אסק שמיים' - סינגל חדש ללהקת הנשים הלל - סרוגים

לנשים בלבד: 'אסק שמיים' – סינגל חדש ללהקת הנשים הלל

אחרי האלבום הראשון "אליך אתפלל", להקת הנשים מהשומרון (ומחוצה לו) משיקה סינגל מקורי ראשון שכתבה והלחינה מנצחת הלהקה מרב ברנר. הנשים מוזמנות להאזין.

לנשים בלבד: 'אסק שמיים' - סינגל חדש ללהקת הנשים הלל
  סולניות הלל בהופעה (מאיר ברכיה)

קבוצת הנשים מהשומרון נפגשת בכל שבוע, בערבי שלישי, ומתענגת על שירה יהודית. המפגשים השבועיים הפכו את הקבוצה למשהו הרבה מעבר למפגשי חבורת זמר. אלבומן הראשון "אליך אתפלל" כבש בתים רבים בישראל ומיצב את הלהקה כלהקת הנשים הדתיות הבולטת והמוכרת ביותר בקרב ציבור הנשים שומרות המצוות בישראל.

בשנתיים האחרונות הצטרפו ללהקה זמרות גם מחוץ לשומרון, שממסדות יחד את אהבתן לשירה אך היא עדיין פועלת בתמיכתה של מועצה אזורית שומרון ומתנ"ס שומרון. להקת הלל היא להקת נשים כשרה למהדרין ומקצועית לא פחות. מלבד פגישות וחזרות מוזיקליות, הן מקיימות הופעות מרשימות כשגולת כותרת המפגשים השבועיים – הוא אלבום נוסף, מקצועי, מהודק ומרגש עוד יותר, כשהסנונית הראשונה מתוכו הוא השיר "אסק שמיים", שכתבה והלחינה מנצחת הלהקה, מרב ברנר.

ברנר, שקיבצה את הפרויקט ואף אחראית לעיבודים המוזיקליים ולניצוח מצטטת את בעל התניא שכתב "הלשון היא קולמוס הלב, והשיר – קולמוס הנפש" ומוסיפה שכאשר חמש עשרה נשים נפגשות בכל שבוע למלא את נפשן בשירה, נפתחים הלבבות ונקשרות הנפשות".

האלבום שייקרא "הלל עם קפה ועוגה" יצא לאור בקרוב, הסינגל הנוכחי "אסק שמיים", מדבר על תפילה תמידית לה' ואיך גם בזמנים קשים יותר ה' מלווה אותנו בכל דרכינו – "אם אסק שמיים שם אתה, ואציעה שאול – הינך". אנו מקוות מאד שגם באלבום החדש נצליח להעביר את שמחת השירה שלנו לכל הנשים"

את מופע ההשקה של האלבום תחגוגנה חברות הלהקה בי"ח שבט (29/01) באולם "הבימטרון", רחוב יהושע בן גמלא 26 הוד השרון, בערב מיוחד לנשים בלבד, ואיך לא? בליווי קפה ועוגה, כמובן…

ל"הלל" קהל יעד ברור: נשים- נערות ואימהות, דתיות וחילוניות, מתנחלות ועירוניות, "אנו רוצות להביא אל נשים בכל הארץ את הקול הנשי המיוחד שלנו, לתת להן משמחת השירה שבתוכנו ומן האומץ והחזון שמובילים אותנו".

האזנה ל'אסק שמיים' של להקת הלל

[podcast]https://www.srugim.co.il/wp-content/uploads/2013/01/Esak-Shamaim.mp3[/podcast]

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הם מדהימות כדאי לבוא להופעה בהוד השרון בבימטרון יח שבט
יעלה | 16-01-2013 8:25
הן מקצועיות ויש שם זמרות חבל על הזמן. ממליצה מאד לבוא להופעת ההשקה ביום שלישי בהוד השרון בבימטרון
2
איך משיגים אותן?
שלי | 02-08-2015 11:15
לא מצליחה למצוא מס טלפון שלהן