הרב ביגון: להכות בפלסטינים בכל הכוח - סרוגים

הרב ביגון: להכות בפלסטינים בכל הכוח

הרב דב ביגון, ראש ישיבת "מכון מאיר", התייחס למבצע "עמוד ענן" וציין כי על ישראל "להכות מכה חזקה, נוק-אאוט נגד ארגוני הטרור, שלא יחשבו ב40 שנה הקרובות לפגוע ביהודים".

author-image
הרב ביגון: להכות בפלסטינים בכל הכוח
  הרב דב ביגון (יח"צ)

בשיעורו היומי, דיבר אתמול (ג') הרב דב ביגון, ראש ישיבת מכון מאיר, על המצב הביטחוני בדרום ומבצע "עמוד ענן".

הרב ביגון דיבר על כך כי במסגרת מבצע "עמוד ענן" יש להכות את הפלסטינים ברצועת עזה פגיעה קשה, כדי להרתיע את ארגוני הטרור ממלחמה נגד ישראל. ”עלינו להכות אותם כדי שירגעו לכמה שנים, אמר הרב.

לדברי הרב ביגון, המשמעות של "דע את האויב" היא להבין למה האויב נלחם בנו. "צריך לדעת את זה מפני שמטרת האויב נחוצה על מנת להגיע ולהשיג את המטרה הזו. על זה מתנהלת המלחמה. המלחמה של הערבים נגדנו לא התחילה היום, היא התחילה עוד לפני הקמת המדינה.

לערבים יש מטרה אחת ויחידה והיא לחסל את מדינת ישראל. אם לא רק אומרים את זה, הם גם משתדלים מדי פעם להרים ראש וליישם את זה, על ידי התקפות ופיגועים ואף מלחמות. אנחנו יודעים את זה, חווינו את זה. אנחנו צריכים למנוע את מזימתם".

הרב ביגון הוסיף כי "הדרך למנוע את השגת המטרה הזו היא להרתיע אותם באמצעות השבת מלחמה שערה“, הוסיף הרב ביגון, ”אבל זו מלחמה אחת, שהולכת ונמשכת עד שבסופו של דבר גם הערבים יבינו שלא כדאי להם להתעסק עם עם ישראל.

הם יבואו ויבקשו עוד סליחה ומחילה על כל מה שעוללו לנו. רק כשהם חוטפים מכה חזקה מאוד-מאוד, נוק-אאוט, ואנחנו מסוגלים לעשות את זה, הם מבינים. צריך רק לקבל את ההחלטה הנכונה. אחר כך הם לא ירימו יותר את הראש ולא יעזו לחשוב ב-40 שנה הקרובות על לגעת ביהודים, לא רק בפצצות – אפילו לא באצבע".

הרב ביגון סיכם כי "היום, המלחמה העכשווית, מתנהלת על הניסיון של הערבים להשפיל אותנו. זה מה שחשוב להם, להכניס את העם היהודי בארץ ישראל לבהלה. להבריח אותם למקלטים.

באמצעות ירי הטילים הם מנסים להשפיל אותנו. אנחנו, כמובן, חייבים לעמוד זקופים וגאים – לא להישבר מוראלית בגלל הירי הזה. לא להיחלש. המטרה שלהם היא להשפיל אותנו בעיני העולם ובעיני הערבים עצמם, להראות להם שהם מצליחים לפגוע בנו"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
על חרבך תחייה -פרשת תולדות
א.ג. קריית גת | 21-11-2012 15:10
בפרשת השבוע - תולדות, למדנו כי יעקב לקח את הבכורה וקיבל ברכות רבות. עשו בכה וקיבל את הברכה - "על חרבך תחיה" - נו אז על לנו להלין , אלא להתמודד: על חרב - מכים בחרב. ושירבו ניסים בישראל
2
אבל העיקר שתלמידיך לא יתגייסו, נכון?
חייל | 25-11-2012 10:18
מעודד תקיפה עם חילונים. שימותו בשבילכם.