חדשות

ממשלת רבין התכנסה; מרזל ובן גביר: פושעי אוסלו לדין

לציון 20 שנה להקמתה של ממשלת רבין, התכנסו במרכז רבין מי שכיהנו אז באותה ממשלה. מחוץ למפגש הפגינו אנשי ארץ ישראל שלנו ובראשם מרזל ובן גביר עם שלטים בהם נכתב: "פושעי אוסלו לדין". בן גביר: "חברות בממשלת רבין זו אות קלון, ולא סיבה למסיבה."

(מרזל בן גביר ודגל ישראל (פלאש90))

ממשלת רבין התכנסה מחדש.

היום (ג') במרכז רבין, התקיימה פגישת מחזור של חברי ממשלת רבין השנייה, במלאות 20 שנה להקמתה.

שרי אותה ממשלה קיימו במקום מפגש ויצטלמו למזכרת. בין השרים שכיהנו באותה ממשלה, אפשר למנות את הנשיא שמעון פרס, משה שחל, משה שיטרית, אריה דרעי, יוסי שריד, שולמית אלוני ועוד.

מי שגם הגיעו למפגש, הם שני פעילי הימין מתנועת 'ארץ ישראל שלנו', ברוך מרזל ואיתמר בן גביר שהודיעו כי יקיימו משמרת מחאה מול ישיבת ממשלת שרי רבין.

עורך הדין איתמר בן גביר, אמר ל'סרוגים': "האנשים האלה שהגיעו למפגש צריכים להתבייש. הם היו חברים בממשלה שמסרה נשק למחבלים, הפקירה שטחי מולדת, חילקה את ארץ ישראל וחתמה על הסכמים שהביאו עלינו יותר מאלף הרוגים."

"הגענו למרכז רבין כדי להזכיר לאותם שרים את הכשלון, את הדם הרב שנשפך, ואת העובדה שחברות בממשלת רבין זו אות קלון, ולא סיבה למסיבה."

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

6 תגובות
6
חיימי בזק
14.08.12

אוסלו היה בגלל עמיטל והתלמידים שלו. לא נשכח ולא נסלח. דם הנרצחים זועק מהכבישים!

הצטרפו אלינו