דובר מועצת יש"ע פורש מתפקידו - סרוגים

דובר מועצת יש"ע פורש מתפקידו

רוני ארזי ששימש בשנה וחצי האחרונות כדובר מועצת יש"ע פורש מתפקידו בסוף החודש. ארזי הקים יחד עם נפתלי בנט את תנועת 'ישראל שלי'.

דובר מועצת יש"ע פורש מתפקידו
  פורש ממועצת יש"ע. ארזי (יח"צ)

דובר מועצת יש"ע, רוני ארזי פורש מתפקידו.

ארזי, לשעבר עיתונאי בגל"צ, מקור ראשון, ישראלי, רדיו קול חי ובשבע – ובשנתיים האחרונות דובר מועצת יש"ע – עובר למגזר הפרטי.

רוני ארזי (28), לשעבר עיתונאי בגלי צה"ל ומנהל מחלקת החדשות של רדיו קול חי, הודיע היום (א') על כוונתו לסיים בסוף החודש את תפקידו כדובר מועצת יש"ע לטובת הקמת "משרוקית" – חברה חדשה שתתמקד בשירותי תוכן ועיצוב ברשתות החברתיות ובאינטרנט.

עם תום שירותו הצבאי בגל"צ, כיהן ארזי ככתבם הצבאי של העיתונים 'ישראלי' ו'מקור ראשון', משם עבר לתחנת 'רדיו קול חי' בה ניהל את מחלקת החדשות, במקביל לעריכת החדשות בעיתון 'בשבע'.

לפני כשנתיים מונה לדובר מועצת יש"ע. במסגרת עבודתו, הופקד ארזי בין היתר על תחום הניו מדיה במועצה, וניהל יחד עם נפתלי בנט ואיילת שקד את פעילותה של תנועת 'ישראל שלי', המונה כיום כ-90 אלף חברים וניצבת בראש טבלת דפי הפייסבוק החברתיים המובילים בישראל.

לדברי ארזי, "במועצת יש"ע פועל צוות מקצועי ומשפחתי, שנעים היה לעבוד לצידו ולתרום יחד איתו לקידום מפעל ההתיישבות הגדול והחשוב במדינה, מתוך אחריות כלל ישראלית. כעת החלטתי להצעיד את פעילותי בתחום הניו מדיה צעד אחד קדימה ולהקים מסגרת עצמאית שתאפשר לי להקדיש לכך את מלוא זמני ומרצי".

יו"ר מועצת יש"ע, דני דיין הודה לרוני ארזי על פעילותו הענפה למען ההתיישבות. "רוני הצעיד את מועצת יש"ע ואת ההתיישבות כולה כמה צעדים קדימה בכניסה אל תחומים הסברתיים בהם לא עסקנו כלל."

"המערכה על ארץ ישראל מחייבת התחדשות מתמדת ומאבק הסברתי מקורי. רוני ארזי יכול לרשום לזכות עצמו תרומה ייחודית ונכבדה למאמץ זה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בהצלחה! נשמע מבטיח
יוסי | 12-08-2012 16:18
2
חבל שהוא עוזב מי ייתן לנו תמורתו
המאפ'ן הנכ'ס | 12-08-2012 21:19