במהלך דיון בכנסת על שוויון בנטל, אמר ח"כ אייכלר מיהדות התורה את המשפט הבא:
"אני חייב למחות על דברי הבלע והזדון שהושמעו כאן נגד לומדי התורה, שנקראים על ידי הרשעים במילה "משתמטים". מי שקורא למאות-אלפי משתתפי ההלוויה של מרן הגרי"ש אלישיב שליט"א, אנשים שמוסרים את נפשם ימים ולילות בתורה, בתואר המשוקץ "משתמטים" נחשבים כאויבי ומשנאי השם".
תגובות
איש מדהים האייכלר הזה!!!!!!!!!!!הוא בנאדם ולא מלאך!!!!