פרסום ראשון: אורי אורבך יודיע על תמיכה בנפתלי בנט - סרוגים

פרסום ראשון: אורי אורבך יודיע על תמיכה בנפתלי בנט

בצהריים יכנס ח"כ אורי אורבך מסיבת עיתונאים בה יודיע על תמיכתו בנפתלי בנט לתפקיד יו"ר המפדל. ההערכה כי המהלך נועד להגדיל את סיכויו של אורבך להכנס לרשימת המפדל לכנסת הבאה, כשבנט יתמוך בו בהתמודדות על מקום ברשימה יחד עם הרב רונצקי. המפסיד הגדול: הרב הרשקוביץ.

author-image
פרסום ראשון: אורי אורבך יודיע על תמיכה בנפתלי בנט
  יתמוך בבנט. אורבך (פלאש90)

אורבך בעד בנט.

יממה לאחר הודעתו של מזכ"ל מועצת יש"ע לשעבר נפתלי בנט, כי הוא חוזר בו מהקמת מפלגת 'ישראלים' ועל התמודדותו לתפקיד יו"ר המפדל בפריימריז הקרובים, ידיעה שפורסמה לראשונה ב'סרוגים', הוא יקבל היום חיזוק ממשי מיו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ אורי אורבך.

ל'סרוגים' נודע, כי במסבת עיתונאים שייכנס אורבך היום (ג') בצהריים הוא יודיע על תמיכתו בנפתלי בנט בהתמודדות על ראשות המפלגה.

אורבך היה ממצדדי הפריימריז הפתוחים, כדי שאלה יביאו כמה שיותר דמויות חדשות לבית היהודי, כשהוא מבקש לשבור את המעגל הסגור של העסקנים במפדל. עד כה לא הביע אורבך תמיכה באחד משני המועמדים, והודעתו אתמול של בנט על ריצה במסגרת המפדל, הביאה אותו להחלטה.

בסביבתו של אורבך לא הכחישו את הדברים, אך אמרו: "צפויות הפתעות".

ההערכה היא כי החלטתו של אורבך על תמיכה בבנט לתפקיד היו"ר, נובעת מרצונו להנות מתמיכתו של בנט בפריימריז על רשימת המועמדים לכנסת, ובכך להגדיל את סיכויו להתברג במקום גבוה יותר. עם בנט מתמודד על מקום ברשימה, הרב אביחי רונצקי, מה שמשאיר מקום למתמודד נוסף בשלישיה הראשונה, לפני המקומות המשוריינים לאישה ולצעיר.

המפסיד הגדול משני המהלכים של הימים האחרונים הוא יו"ר הבית היהודי, הרב דניאל הרשקוביץ, שכניסתו של בנט למרוץ, והודעתו הצפויה של אורבך על תמיכה בבנט, מקטינה את סיכויו להבחר לתפקיד. בסביבתו סרבו להתייחס עד לאחר ההודעה הרשמית של אורבך.

גם במטה בנט ממתינים להודעה של אורבך וסרבו להתייחס לידיעה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מעולה - בנט ואורבך צוות מנצח.
יעל | 22-05-2012 12:17
הסיכויים של אורבך היו מעולים גם ככה. היחיד מבין שלושת הח"כים שנשאר נורמלי. החיבור הוא טוב. מקווה שיצליחו ביחד. זה החידוש לו חיכינו.
2
אורבך סתם חנפן לשמאלנים ועושה דברם
דפנה מרום | 22-05-2012 14:08
מדובר במהלך ציני שנועד לשריין את אורבך ברשימה לכנסת. רבים לא יצביעו לרשימת המפדל בכנסת אם אורבך אורבך יהיה כלל ברשימה ומפלגת האיחוד הלאומי תרויח מכך. רק נזכיר כי אורבך הצביע עם השמאל בכל ההצבעות הלאומיות ועשה את רצון מעסיקיו אדוניו השמאלנים הקיצוניים בוואינט ובגלי צהל שם עבד ושואף לחזור לשם לעת יסולק מהכנסת.
3
כל מי שהיה במפלגה עם אורלב לא קבל הזדמנות אמיתת להשפיע
אפלו לא "השר" | 22-05-2012 14:47
4
רק האיחוד הלאומי ראוי ליצג את הציונות הדתית
דניאל נורמן | 22-05-2012 15:32
המפדל זו מפלגת מימד החדשה וחבל לבזבז עליה כל קול שמגיע בסוף לשמאל שהרי המפדל קרצה לשמאל בכל הקדנציה וטירפדה חקיקה לאומית ציונית. ובין האופציות של אורבך ואורלב לבין האיחוד הלאומי.....האיחוד הלאומי עדיף בגדול. ומוטב שאורבך יחזור לחממת השמאלנים בגלי צהל שהוא ראוי להם והם ראויים לו.
5
המפסיד -אורבך
ירוחם | 22-05-2012 18:36
יצאת מה זה עלוב.צריך מישהו מעליו כדי להרגיש בטוח. תגובת השר הרשקוביץ מעידה על הבטחון בצדקת דרכו. אורבך נראה יותר מתמיד -לא רלוונטי. פוליטיקה בעליבותה. דוגמא לכידיניק