תלונה: רבנים מ'פורום תקנה' הדיחו עדים בפרשת הרב אלון - סרוגים

תלונה: רבנים מ'פורום תקנה' הדיחו עדים בפרשת הרב אלון

מחר יתחיל שלב ההוכחות במשפטו של הרב מרדכי אלון, ותלמידיו פנו במכתב ליועץ המשפטי לממשלה כדי שיבחן את התערבותו של אחד או יותר מרבני 'פורום תקנה' התערבו במהלך החקירה המשטרתית של אחד העדים בפרשה אותה הם מכנים: "מכבש-לחצים וכניסיון אובססיבי להטיה של מגמת החקירה".

תלונה: רבנים מ'פורום תקנה' הדיחו עדים בפרשת הרב אלון
  שיבשו הליכי חקירה? תקנה

משפטו של הרב מרדכי אלון, הנאשם בהטרדה מינית של שני צעירים, מתקדם, ואיתו הולכות וצצות עדויות ושערוריות חדשות.

במכתב ששלחו תלמידי הרב אלון, ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין ושהגיע לידי 'סרוגים', הם מבקשים ממנו לפתוח בחקירה בחשד להטיית עדים ולשיבוש הליכי חקירה מצד רב אחד או יותר הקשור לפורום תקנה.

תחת הכותרת "הפעלת לחץ מצד גורמים רבניים על עדים ועדויות בעת חקירת המשטרה בעניינו של הרב מרדכי אלון", כותב דוד סעדה, (אין קשר לדודו סעדה עורך 'בשבע'), ליועץ המשפטי על דיווחים לפיהם נכח לפחות רב אחד, נשוא-פנים, בעת חקירת עד, ולא עוד, אלא טרח להסיעו ולהתערב בדין-ודברים של העד מול חוקריו."

על פי סעדה, "ההתערבות מצדו של הגורם הרבני הבכיר בחקירת העד במשטרה מצטיירת כמכבש-לחצים וכניסיון אובססיבי להטיה של מגמת החקירה; הן בפנייה הישירה של הגורם הרבני אל החוקרים עצמם בעת עבודתם והן בישיבה לצדו של העד ובהכוונה ברורה של גרסתו."

כלי משחק זמין

תלמידי הרב אלון, לא מסתפקים רק בדיווחים שחלקם נמצאים גם בפרוטוקולי הדיונים של משפט הרב אלון, אלא טוענים כי בידיהם הקלטה של אחד מרבני פורום תקנה, ה"מתוודה, כי הוא משתמש בעד מסוים כנשק ליום הדין (היינו: כובש את עדותו) כתריס הגנה עבורו ועבור חבריו הרבנים מחשש אפשרי לתביעת דיבה."

לדבריהם, משמעות הדבר כי "כי הנער, שהיה כבר לאיש, מצוי היה תקופה ארוכה בידיו של הגורם הרבני הבכיר ככלי-משחק זמין."

מהיועץ המשפטי, מבקשים תלמידי הרב אלון, לחקור את מהלך שיבוש קו חקירה, לכאורה ואת  ההטייה הברורה של גרסת עד, אם לא חמור הרבה למעלה מזה, כדי "הדחת עד ושיבוש הליכי חקירה".

כאמור, מחר יחל שלב העדויות במשפטו של הרב אלון, ונראה כי לא נאמרה המילה האחרונה אצל תלמידי הרב אלון, בקרב המאסף שהם מנהלים נגד פורום 'תקנה'.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
לא מבין מה הם רוצים
שי | 15-04-2012 13:23
הפורום פעל איך שפעל. הרב אלון ותלמידיו טענו שהכל שקר. מה יותר מתבקש מכך שהם ינסו להוכיח שהם צדקו? מה יותר מובן מהחשש של אדם לתביעת דיבה על פעולה שהוא לא הרויח ממנה כלום? הרי ברור לכולם שברגע שהרב אלון קבל עם ומיקרופון ״חטאתי חטא פלילי בקבלי את הפורום הזה. זהו בית דין שדה. זו כיתת יורים.״ הוא הכריז מלחמה אישית על שמם, כבודם, ואולי אף חירותם, של כל חברי הפורום. ואיך שאני מכיר את הטבע האנושי אדם שמכריזים עליו מלחמה מנסה להתגונן או להתקיף. לשבת בשקט הוא לא יושב!!
2
דוד סעדה , נו ...
דינה | 15-04-2012 13:54
טוב, נגיד שאתה צודק שהם משבשים חקירה, אבל הרב שלך, הרב שלך עשה מעשי תועבה והודה בהם. יש כבר כל כך הרבה עדים על כך והם לא הגיעו למשטרה כלך שאיש לא שיבש את החקירה בעניינם, כבר לא מעט עיתונאים יודעים ושמעו מכלי ראשון ממש ולא מפורום תקנה , אז מה יגיד לך הרב שלך? לא יגיד כלום, ינשק ויחבק ויירר עליך כמו שעשה על אחירם. די הגיע הזמן להפסיק להיות אידיוט.
3
קודם שלח ידיים, עכשיו שולח תלמידים
דני מששני | 16-04-2012 12:11
כל הכבוד לדינה מתגובה 2.
4
תגובה 2
דוד | 16-04-2012 12:52
כמה חוסר דיוק בעובדות,את מניחה שהוא הודה במעשי תועבה, לא היה ולא נברא הפורום כבר נפל בנקודה הזאת שטען שיש לו חתימה ואם יערערו עליו הוא יפרסם,נו איפה הפרסום?פשוט לא היה,יש הרבה עדים פשוט הצחקת אותי,קראתי עדויות על חיבוק ונשיקה שאנשים חולים מפרשים באופי מיני,על פי התאוריה של הפורום הייתה צריכה להיות הצפה של עדויות חמורות,ומה שמקבלים שכל מי שהכיר אותו עומד מאחוריו. מגיב שלוש פשוט לא מכיר את הרב אלון אף פעם לא שלח תלמיד מלבד לברר את האמת,שלזה גם אתה מוזמן ולמגיב 1 מה רוצים?אם כל העסק תקין לגמרי הם הזהירו את הציבור והיו צריכים לצאת מהעסק ההתנהלות של גורמים בפורום מעידים שיש פה בנוסף לרעיון הספק חיובי שלו גם עוד משהו שלא אמור להיות...
5
חבל שפורום תקנה יגרום לעצמו לנזק
משה | 16-04-2012 13:26
הרב באמת חתם על מסמך אבל אם תראו את המסמך אז תבינו שהיו שתי ברירות לחתום או להתאבד... המכתב הזה הוא מכתב דיקטטורי ביותר שלא נברא כמוהו... בחיבוקים ובנשיקות אין שום היבט פלילי. הרב חיבק וימשיך לחבק. שיגיע היום נחשוף את פרצופו האמיתי של פורום תקנה... וחבל כי יש לנו המון חומר שיוכיח.