כתב אישום ראשון נגד מרסס כתובת 'תג מחיר' - סרוגים

כתב אישום ראשון נגד מרסס כתובת 'תג מחיר'

לראשונה תגיש פרקליטות מחוז הצפון כתב אישום נגד חשוד בריסוס כתובת 'תג מחיר'. מדובר בערבי מתמרה, שהוריד את דגל ישראל מהפסל של נפוליאון תלה במקומו דגל פלסטין ריסס כתובות נאצה על פסל שבכללם תג מחיר וחתם את שמו ואף הצטלם עם יצירת האומנות. לאחר מכן הסגיר עצמו למשטרה.

כתב אישום ראשון נגד מרסס כתובת 'תג מחיר'
  תג מחיר (פלאש90)

כתב אישום ראשון נגד מרססי כתובת תג מחיר.

אם חשבתם כי מדובר ביהודי מאחת הגבעות בשומרון, אז צפויה לכם אכזבה. למרות מאמצים חוזרים ונשנים של המשטרה והפרקליטות למצוא את האשמים כולל מעצרים שונים של אנשי הגבעות, לא הבשילה אפילו חקירה אחת לכדי כתב אישום וכולן הסתיימו בקול ענות חלושה.

החשדות לפיהם הצתת המסגדים וריסוס הכתובות, בעיקר במסגד בכפר טובא אזנגרייה, הם מעשי ידיהם של ערבים תושבי הכפר, יכולות לקבל אישוש מכתב האישום הראשון שהוגש בנושא.

בסוף השבוע דיווח העיתון 'ידיעות הצפון' כי אחסאן עוראבי מתמרה נעצר על ידי משטרת עכו לאחר שריסס כתובת 'תג מחיר' על פסלו של נפוליאון בעיר.

על פי העיתון, לפני כמה ימים הגיע עוראבי לגבעת נפוליאון בעכו, שם מוצג פסל מתכת ובו דמותו של נפוליאון רוכב על סוס, כשבראש התורן מתנופף דגל ישראל.

עוראבי, טיפס על התורן, הוריד את דגל ישראל ותלה במקומו את דגל אש"ף, ריסס כתובות לאומניות בערבית והוסיף את הכתובת 'תג מחיר'. לאחר מכן הנציח את עצמו עם הכתובות והדגל, באמצעות המצלמה שבמכשיר הסלולארי שברשותו.

עם תום פעולת ההשחתה, נכנס המרסס לתחנת המשטרה בעכו והסגיר את עצמו למשטרה, כשהוא מכריז:  "אני מהסיפור של נפוליאון".

עוראבי נעצר ל48 שעות כשהוא נחקר בחשד להשחתת מקרקעין ולפגיעה בסמלי המדינה, ושוחרר בערבות של 20 אלף שקלים.

את מעשיו הצדיק בכך שנעשו נגד מדיניות הגזענות של המדינה, נגד הצתת המסגדים וההסתה של הרבנים.בתום החקירה הקצרה, יוגש נגדו כתב אישום על השחתת מקרקעין בלבד.

"אני לא מטומטם", אומר עוראבי לאחר חקירתו. "יש שם מצלמה ענקית, שמשקיפה על כל הגבעה. עליתי לשם באור יום. ידעתי שמצלמים אותי, ואם זה לא מספיק, גם חתמתי את שמי. בסך הכל, תליתי את דגל פלסטין על פסל נפוליאון. מה הקשר בין נפוליאון למדינת ישראל? נפוליאון אינו אחד מסמלי המדינה"

את כתיבת הסיסמא 'תג מחיר' הסביר עוראבי בכך שרצה להגיד לגזענים ולאלה שמעודדים אותם, "שלתג מחיר שלהם יש תג מחיר. הצטבר אצלי מטען ושיחררתי אותו עם הדגל. אני מדבר בשם דור שלם שהרסו אותו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו