מסר סמוי: מה עושה סטלין בבית "האחד הגדול"?! - סרוגים

מסר סמוי: מה עושה סטלין בבית "האחד הגדול"?!

יוסף סטלין הוא הרוצח הגדול ביותר בתולדות האנושות. לפי הערכות הביא הדיקטטור הסובייטי למותם של בין 50 ל70 מיליון איש, בשנות שלטון הטרור שלו בברית המועצות, כשהוא לוקח בכיס הקטן אפילו את היטלר. אז מה עושה התמונה שלו בבית "האח הגדול" בישראל?! עדיין חושבים שהוא שמש העמים?

author-image
מסר סמוי: מה עושה סטלין בבית "האחד הגדול"?!
  מה הוא עושה שם? (צילום מסך)

שימו לב לתמונה הקטנה המוקפת בעיגול.

הבחור הצעיר המופיע בתמונה, הוא לא אחר מאשר יוסיף ויסריונוביץ' ג'וגאשווילי סטלין, הרוצח הגדול ביותר שקם לאנושות מאז הווסדה.

החוקרים עדיין חלוקים בכמות הדם ששפך, חלק סבורים כי הוא אחראי לחיסולם של 70 מיליון איש בברית המועצות, המינימליסטיים סבורים כי הוא אחראי על הרצחם "רק" של 25 מיליון. הזרם המרכזי מדבר על בין 40 לחמישים מיליון.

לשם השוואה, במהלך כל מלחמת העולם השנייה נהרגו 50 מיליון בני אדם, כולל במזרח הרחוק. סטאלין לבד כנראה חיסל אותו מספר מבני עמו. ניתן לומר, כי במונחי שפיכת דם, סטאלין לוקח בכיס הקטן, את היטלר ימ"ש.

וזה עוד בלי להתייחס לאופיו המזהיר של הטבח הגרוזיני, שחיסל כל מי שרק נשם לידו, כולל את כל ראשי מהפכת אוקטובר, שהביאו את הסובייטים לשלטון.

עיתון על המשמר מבכה את מותו של סטלין (ויקימדיה)

אחרי כל זה, תסתכלו שוב בתמונה הקטנה, שם ניצבת דמותו של "המהפכן" סטאלין, שכונה על ידי קיבוצי השומר הצעיר בשם "שמש העמים" שאף הכריזו על ימי אבל רשמיים לאחר פטירתו.

אם צריך עוד סיבה למה התוכנית הזו היא המיץ של הזבל, קיבלתם אותה כעת.

סטאלין הצעיר (ויקימדיה)

==

התמונה פורסמה לראשונה בפורום "תפוז".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו