רגב נגד אדלשטיין: "הביע שנאה לראש הממשלה" - סרוגים

רגב נגד אדלשטיין: "הביע שנאה לראש הממשלה"

שרת התרבות מירי רגב הגיבה לסערה סביב טקס המשואות, ותקפה בחריפות התנהלותו את יו"ר הכנסת אדלשטיין. לדבריה, היו"ר "הביע שנאה לראש הממשלה נתניהו, ניסה לפגוע בטקס- ולא הצליח"

author-image
רגב נגד אדלשטיין: "הביע שנאה לראש הממשלה"
  "אדלשטיין הביע שנאה לראש הממשלה". שרת התרבות מירי רגב (צילום: יונתן סינדל\פלאש 90)

סערת טקס המשואות מסרבת להירגע: שרת התרבות מירי רגב הגיבה הבוקר (חמישי) לאירועים בראיון בגלי צה"ל, ותקפה בחריפות את התנהלותו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.

"הוא הביע שנאה לראש הממשלה נתניהו, ועשה תרגילים מכוערים כדי לחרב את הטקס. הוא ניסה לפגוע בטקס- ולא הצליח" תקפה השרה את היו"ר. "יולי בעצמו לא התבייש לומר שהוא איים עלי פוליטית. בתנאים שהוא העמיד לראש הממשלה, הוא רחוק מלהיות ממלכתי ומההדר הז'בוטינסקאי שהוא מדבר עליו".

בדבריה רגב טענה כי למרות המתווה שסוכם לפני הטקס, אדלשטיין עדיין התנגד לנוכחותו של נתניהו. "הוא היחיד שהתקוטט, הוא רצה להופיע שם לבד" טענה, והסבירה כי בין השאר אדלשטיין "אמר שהוא לא מוכן להיכנס עם ראש הממשלה לטקס, ולא רצה שהוא ידבר מהפודיום המרכזי. שעתיים לפני הטקס הוא גם אמר שהוא לא מוכן שמשמר הכנסת יקבל את ראש הממשלה. הייתי צריכה, ביום הזיכרון, לארגן משמר כבוד חלופי, כי הוא לא רצה שמשמר הכנסת יקבל אותו".

"הייתה פה התנהלות קטנונית שמונעת מאינטרסים אישיים" סיכמה שרת התרבות. "כשיו"ר הכנסת מביע שנאה כזאת לראש הממשלה, זה מעורר הרבה מאוד סימני שאלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מה רוצה הברנש הלז עיידלסתיין מהכנסת? סך הכל הוא חתר נגד הממשלה ברוסיה. אז מה?
עמוס | 26-04-2018 11:05
מה הוא חושב את עצמו. הטיפשון הלז מדמה שהוא שווה לביבי? חחחחחחחחח הוא עוד יצחצח את נעליו של ביבי. כל הכבוד לשרה רגב. יהי ה' בעזרתה כל הימים
מאוס אתה מטומטם
משה | 02-05-2018 3:18
אתה איש טיפש מאוד שמתחבא מאחורי מקלדת ומלגלג על אנשים...אין לך מה לעשות בחיים חוץ מלהתמרמר כי אם לא אפשר לתת לך כמה עצות..חתיכת אידיוט!!
2
איך נפלו הגיבורים: אדלשטיין מסכסך, שרנסקי תומך ברפורמים
שי | 26-04-2018 12:20
זקנותם ביישה את וגו'
3
אני ימני ואני שונא את שקרניהו, נציג השמאל.
מוני | 26-04-2018 12:22
ואת בהמה שקרנית ולקקנית
4
ככה זה כשאין בושה.אין בושה ליולי לדרוש
יפה יוסף | 26-04-2018 14:21
את הכבוד לעצמו בלבד.כשמשמר הכבוד בא ליולי לבקש רשות להתחיל את הטקס הוא אפילו לא ענה.אז מה ,הטקס לא היה יכול להמשיך? לבקש רשות זה רק כדי לתת את הכבוד ליולי ולא הכוונה שבלי רשותו העולם יפסיק מלכת.
5
רגב תפסיקי לייצר רפש יש לנו בעיות אחרות
דויד.ע | 26-04-2018 16:44
האישה והתופעה הבלתי נלאית .