מתקפה קשה על אורלי לוי: "היא כמו נינט טייב". האזינו - סרוגים

מתקפה קשה על אורלי לוי: "היא כמו נינט טייב". האזינו

חברת הכנסת מירב בן ארי ממפלגת 'כולנו' יצאה במתקפה קשה נגד אורלי לוי והבהירה כי אינה מתרגשת מהסקר שמעניק ללוי אבוקסיס שמונה מנדטים: "מה היא כבר עשתה?"

מתקפה קשה על אורלי לוי: "היא כמו נינט טייב". האזינו
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש90)

האם במפלגת 'כולנו' מפחדים מהתוצאות המרשימות של חברת הכנסת אורלי לוי בסקרים?

חברת הכנסת מירב בן ארי ממפלגת 'כולנו' יצאה היום (שלישי) במתקפה קשה נגד אורלי לוי אבוקסיס והבהירה כי אינה מתרגשת מהסקר שמעניק לה שמונה מנדטים.

בראיון לרדיו 103FM, אמרה בן ארי: "כשכחלון הכריז שהוא רץ לבדו הצפי היה שיקבל 20 מנדטים אבל כולנו ראינו מה יצא. אני קוראת לציבור לעשות גוגל ולבדוק את העשייה שלה כדי לדעת בדיוק מי היא, מהי העשייה שלה ומה האג'נדה שלה".


כשהמגיש יואב לימור אמר לה כי תוקפים פוליטיקאי רק כשחוששים ממנו, השיבה לו בן ארי: "אף אחד בציבור לא יודע מה היא עשתה ואני יכולה לספר לך שבאופן אישי העברתי עשרה חוקים בשלוש שנים ביניהם מתן מענק לימודים לאימהות חד הוריות ונקודות זיכוי להנדסאית המשפיעים באופן ישיר על האזרח הישראלי".

"אורלי הייתה עשר שנים בקואליציה, איזה חוקים היא העבירה?", תקפה בן ארי את לוי- אבוקסיס. "חברת הכנסת שולי מועלם היא אישה עם אג'נדה, אי אפשר להתבלבל עם הגישה הפמיניסטית שלה ומה שהיא עשתה, מה אתם יודעים על אורלי לוי? אני לא מצליחה להבין את ההתלהבות. היא כמו נינט טייב ששרה מעולה אך כשהיא באה לחתונה היא מבאסת והופכת אותה לים של דמעות, יש תדמית ויש מציאות. מפלגת כולנו כל הזמן עובדת ואני מציעה לבדוק את העשייה שלנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
מי זאת מירב בן ארי? ושתירגע עם נינט!!
ע. | 25-04-2018 0:00
פעם ראשונה שאני שומעת את השם שלה בכלל. מי זאת? מה היא עשתה בכלל???? שתירגע ומהר!!! אורלי לוי עשתה המון למען החברה בכלל ולמען נשים בפרט. ודאי יותר מחברת הכנסת המומצאת הזאת.. ולגבי ההשוואה שלה לנינט? חיה בסרט. אין כמו נינט. אישה חזקה מוכשרת דעתנית ומדהימה. אף פעם לא מבאסת. הפוסל במומו פוסל. מנסה להשמיץ 2 נשים גדולות ולמעשה היא זו המבאסת והאלמונית. שתנוח.
2
אורלי לוי אבקסיס
אאא | 25-04-2018 0:13
נראה אותך גברת בן ארי, תתמודדי כסיעת יחיד, היו לפנייך שתקפו וצעקו ותמודדו ולא קיקיבלו אפיילו קול אחד. מאחלתמאחלת לאורלי אבקסיס הצלחה גדולה.
3
אני חושב שהיא מקנאת בנינט טייב ובהצלחה שלה
עוז | 25-04-2018 5:41
(כולל בחול)
4
כחלון הוא נטו בלוף
משה | 25-04-2018 8:47
כחלון חסר חוט שדרה ציבורי ואישי . כחלון נכנע לכל גחמה סהרורית של ביבי, ולא יודע לעמוד על עקרונותיו או עקרונות בסיסיים. כחלון לא מבין שום דבר בכלכלה. אולי רוצה אבל לא יודע ולא יכול להוריד מחירי דירות. הכל מבוסס על בלוף ודיווח שקרי. הוא בלון שיתפוצץ. חבל על כל קול שהוא מקבל. בלוף
5
מה קשורה נינט?
נלי | 25-04-2018 12:13
גב' בן ארי.. כל מה שאמרת לגיטימי..למרות שאני לא מסכימה איתך! מה ההשוואה לנינט מה עשתה לך נינט? ואני ממש לא ממעריצותיה....את סתם ירדת נמוך ממש לא מכבד חברת כנסת. ( בכלל איזה חברי כנסת יש, למתנס'לא היתי מכניסה אותכם!!!
6
כולנו עם כחלון תומך הבג"צ יעלמו מהמפה
בוחר לשעבר בכולנו | 25-04-2018 20:59
התמיכה של כחלון בבגצ כדי למצוא חן בעיני התקשורת השמאלנית לא תיסלח
בג"צ ייעלם? הבנה 0 במהות הדמוקרטיה.
אורי זה אני | 28-04-2018 4:01
שפל של טוקבקיזם
7
כמה דעות קדומות ומוטעות לחלוטין, כמה שטויות, כמה רעל על שתי נשים כל כך חזקות ומעוררות השראה. ובכלל, מי היא?
גאיה | 06-05-2018 1:34
דרך אגב, בפעם הבאה שאת משמיצה ככה מישהו לפחות קצת הכנה מראש.. ממתי נינט מופיעה בחתונות? (;