מיכל שליו רייכר, נשיאת הפורום החילוני- שהגיש תלונה במשטרה נגד תנועת הנוער בני עקיבא בעקבות החלטתה בוועידה לרכוש מוצרים רק מחנויות שומרות שבת- משווה בין החלטת תנועת בני עקיבא לתנועת החרם BDS. ומה היה למזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל לומר על ההשוואה?
האזינו לעימות בתכניתו של שרון גל ברדיו 'גלי ישראל'
תגובות
למה להגיע לזה? הרי החילונים גם יכולים בתגובה להפסיק לקנות אצל שומרי שבת. ואז מי ייפגע יותר? בעקרון חנות אינה בן אדם. היא לא אמורה לשמור שבת. זה רק למטרות לחץ. ולחץ מוליד לחץ ואנשים שלא קשורים למלחמה ייפגעו. בשביל מה זה טוב?