הבדואים היורים. החתן נעצר על ידי המשטרה - סרוגים

הבדואים היורים. החתן נעצר על ידי המשטרה

השר לבטחון פנים גלעד ארדן מתייחס לסרטון בו נראו בדואים יורים אש חיה בכבישי הדרום: "המעשים שתועדו בכבישי הדרום חמורים ביותר, ואסור לנו לעבור עליהם לסדר היום בשום אופן"

הבדואים היורים. החתן נעצר על ידי המשטרה
  (צילום: חדשות בזמן)

השר לביטחון פנים גלעד ארדן מתייחס לתיעוד בו נראים תושבים בדואים יורים צרורות של אש חיה במהלך חגיגות חתונה.

"המעשים שתועדו בכבישי הדרום חמורים ביותר, ואסור לנו לעבור עליהם לסדר היום בשום אופן." מסר ארדן לסרוגים, "אני מצפה מהמשטרה לפעול מיידית לאיתור ומעצר היורים שתועדו נוהגים בבריונות ובפראות ומבצעים ירי פרוע ומסכן חיים. המאבק באמצעי לחימה בלתי חוקיים נמצא בראש סדר העדיפויות של המשרד לביטחון פנים ויש לפעול נגד העבריינים בתחום זה ללא הרף".

https://www.youtube.com/watch?v=132YDVxbtuo 

החתן נעצר

מהמשטרה נמסר: "בעקבות דיווח שהתקבל ביום שישי האחרון אודות ירי בכביש 40 סמוך לצומת אוהלים, הוקפצו למקום שוטרים שפתחו בסריקות במקום לאיתור החשודים.

מחקירה ראשונית עלה כי ככל הנראה מדובר בירי על רקע חתונה שהתקיימה באותו ערב בישוב שגב שלום. בפעילות במישור הגלוי והמודיעיני אותרו מעורבים החשודים בביצוע הירי ונערכות פעולות למעצרם והבאתם לחקירה. במקביל עוכב לפני זמן קצר החתן, תושב שגב שלום והועבר לחקירה ביחידה המרכזית של משטרת ישראל."

בסוף השבוע חגגו בדואים את חתונת חברם. החגיגה כללה נסיעה בכבישי הדרום באזור צומת אהלים ותל שגב בג'יפים יוקרתיים, תוך שהם משרבבים את גופם החוצה ויורים לאור יום, ברובי M-16 צרורות ארוכים של אש חיה.

ח"כ מאיר כהן 'יש עתיד' הגיב גם הוא לסרטון היריות בכביש 40 בנגב: "אני נוסע מידי יום לכנסת בכביש זה ומתריע על כך תקופה ארוכה, אך לצערי בהיעדר מענה. סרטון זה ממחיש את העלמותה של ההרתעה מכבישים אלה, שמובילה למחזות המוכרים לנו ממדינות בהן שולט ארגון דאעש.

יש להוסיף מיידית ניידות שיסיירו בכביש וישיבו את הביטחון לתושבי הנגב שחשים מופקרים. לגבי המקרה המתועד, יש לפעול מידית לאתר את העבריינים ולפעול כנגדם במלוא חומרת הדין."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו