בזמן שהבדואים משתוללים בדרום בירי בנשק חי, המשטרה שוב משקיעה מאמצים במעצר של מתיישבים ביצהר.
הפעם בחרו בלשי משטרת ש"י להיכנס לישוב, מוסווים כמתנחלים. על הרכב הודבקו מדבקות בסגנון "אין ערבים אין פיגועים" ו"עקירהת ישובים קורעת את העם", נהג הרכב לבש חולצה משובצת והנוסעת לידו עם כיסוי ראש מלא.
בלשים שהסתובבו בישוב עצרו תוך שימוש באלימות קטין.
ככה זה נראה בתיעוד של הקול היהודי
צילום: אוריאל דויטש

תגובות
טוב מאוד טוב מאוד. נגמר שלטון המתנחלים. מי שצריך להיעצר יעצר