ברצלונה זכתה בגביע, מסי שבר שיא חדש. צפו - סרוגים

ברצלונה זכתה בגביע, מסי שבר שיא חדש. צפו

שבועיים לאחר ההדחה מליגת האלופות, ברצלונה הצליחה לחזור לעצמה וזכתה בפעם הרביעית ברציפות בגביע הספרדי. ליאו מסי שבר שיא כשהפך לשחקן השני בהיסטוריה שכבש שער בחמישה משחקי גמר שונים. צפו בתקציר המשחק

ברצלונה זכתה בגביע, מסי שבר שיא חדש. צפו
  שחקני ברצלונה חוגגים את הזכייה בגביע (צילום: עמוד הטוויטר של הקבוצה)

ברצלונה חזרה לעצמה: שבועיים לאחר ההדחה הכואבת מליגת האלופות, הקבוצה הספרדית גברה על סביליה בתוצאה 5:0 וזכתה בגמר הגביע הספרדי. הניצחון הביא לברצלונה את הגביע בפעם הרביעית ברציפות, ובפעם ה-30 בהיסטוריית הקבוצה.

https://www.youtube.com/watch?v=hjpbsZXuk04

צפו בתקציר המשחק

כבר במחצית היה נראה שהמשחק גמור, לאחר צמד שערים של לואיס סוארס ושער נוסף של ליאו מסי- שהצליח לשבור שיא נוסף במהלך המשחק. הכוכב הארגנטינאי הפך לשחקן השני בהיסטוריה שכבש שער בחמישה משחקי גמר שונים- וזאת כשלזכותו רק 6 שערים במסגרת גמר הגביע הספרדי. כמו כן, מסי הצליח לכבוש 40 שערים העונה בכל המסגרות בפעם התשיעית ברציפות.

רגע מרגש במיוחד נרשם בדקה ה-52, כאשר  אנדרס אינייסטה כבש שער- וזכה למחיאות כפיים נלהבות גם מהאוהדים של סביליה. בספרד מעריכים שהשחקן הוותיק יעזוב את הקבוצה בתום העונה, והמשחק הנוכחי נראה כפרידה שלו מהאוהדים, בעיקר לאחר שהניף בדמעות את הגביע ונופף לקהל בהתרגשות.

הניצחון הביא לברצלונה את התואר הראשון שלה העונה- ובקבוצה שמחו על ההישג."הניצחון הזה לא מכפר על הכישלון מול רומא, אבל זה תואר חשוב" אמר סוארס בתום המשחק. "התחלנו היטב את המשחק ועבדנו בצורה מסודרת. זכינו בגביעים האחרונים וזה רגע יפה לאוהדים שלנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו