צביקה פיק חש ברע- המטוס נאלץ לבצע נחיתת חירום - סרוגים

צביקה פיק חש ברע- המטוס נאלץ לבצע נחיתת חירום

במהלך טיסת אל על מלונדון לישראל, הזמר צביקה פיק בן ה-68 חש ברע. בעקבות כך הוחלט לבצע נחיתת חירום בווינה, שם פונה פיק לאשפוז בבית חולים מקומי. מטעם היח"צ נמסר: "צביקה לא יוכל להופיע הערב"

author-image
צביקה פיק חש ברע- המטוס נאלץ לבצע נחיתת חירום
  (צילום: פלאש 90)

במהלך טיסת אל על מלונדון לישראל, לקראת מופעי יום העצמאות אליהם הוזמן הערב. הזמר צביקה פיק טען כי הוא חש ברע, לאחר בדיקה על ידי רופא שנכח במטוס, הוחלט לבצע נחיתת חירום בווינה שם פונה פיק בן ה68 לבית חולים מקומי.

המטוס עם שאר הנוסעים המשיך את דרכו והבוקר נחת בישראל, בעוד שפיק שוהה כעת להמשך קבלת טיפול רפואי וסדרת בדיקות בבית החולים המקומי בווינה.

המופעים יתקיימו על אף שפיק לא יגיע

פיק היה צפוי להשתתף הערב במופעי יום העצמאות ה-70 ברמת גן וביהוד-מונסון וכן באירוע "הפסקול של המדינה" במוצ"ש הקרוב באמפי-פארק באר שבע.

ממשרד יחסי הציבור שיר פינטו, המייצג את פיק נמסר בתגובה: ״המופע המשותף של הזמר צביקה פיק והזמרת מאיה בוסקילה יתקיים הערב בבמות יהוד – מונסון ורמת גן לציון 70 שנה למדינה. לאור זאת שהזמר צביקה פיק אושפז לצורך בדיקות רפואית ומכיוון שהציבור הרחב מצפה לשמוע את רפרטואר השירים של צביקה שהוא נכס צאן ברזל של החברה הישראלית, החלטנו לקיים את המופע אף על פי שהזמר לא יוכל להופיע ויחליף את מקומו לערב זה ניקי גולדשטיין. אנו רוצים בהזדמנות זו להודות למנהלי התרבות וראשי הערים שהבינו וכיבדו את המצב הרגיש ובחרו לקיים את המופע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כולנו בני אדם
דנה | 18-04-2018 20:56
קורה,שיהיה בריא
2
שיחזור בשלום
מיקה | 21-04-2018 21:35
שיהיה בריא במהרה