מכבי ת"א ניצחה את ברצלונה במשחק ראווה בשומרון - סרוגים

מכבי ת"א ניצחה את ברצלונה במשחק ראווה בשומרון

ותיקי מכבי תל אביב שיחקו הלילה נגד ברצלונה בשומרון בסיום משחק מותח ניצחה מכבי בנקודה הפרש 54: 55. הקפטן דורון גמצי: "נשמח להגיע *למשחקים נוספים בשומרון" מרטינז: "שמח להיות בשומרון"

author-image
מכבי ת"א ניצחה את ברצלונה במשחק ראווה בשומרון
  (צילום: רוני נתן)

נראה שה bds לא מצליח לגעת בתחום הכדורסל. היסטוריה בשומרון. הלילה הגיעו שחקני מכבי תל אביב הוותיקים לקיים משחק ראווה נגד שחקני ברצלונה הוותיקים.

משחק הראווה נקבע מאחר והשומרון היא ידידת מכבי תל אביב. ולאחר פעילות משותפת אינטנסיבית של מחלקת הספורט של המועצה האזורית שומרון יחד עם מכבי תל אביב.

בסיומו של משחק מותח שברובו הובילה ברצלונה ניצחה מכבי תל אביב את ברצלונה בנקודה הפרש 54:55

בין השחקנים היה גם דורון גמצי שאמר: "היה על הכיפאק, הייתה אווירה נהדרת, אני שמח מאוד שניצחנו. למרות שרוב המשחק ברצלונה הובילו, כנראה שרוח השכינה נמצאת כאן בשומרון ויצאנו מנצחים בסופו של דבר הם קיבלו את ההפסד בצורה ספורטיבית".

עוד הוא הוסיף: "רואים את ההתלהבות כאן של הילדים בשומרון. צריך להמשיך לעשות כאן עוד הרבה אירועי ספורט זה דבר שסוחף אחריו הרבה אנשים, ואנחנו נשמח לבוא לשומרון למשחקים נוספים אליצור שומרון הגיעו להישג מאוד יפה לפני יומיים, הם זכו בגביע, בעזרתם של יוסי דגן ומאיר ברכיה הם עושים את הדרך שלהם לאט בטוח וכשהולכים בדרך הזו ומשרישים את התרבות הזו זה בוודאי יתן תמיכה ובסופו של יום סבלנות ואורך רוח ושיתוף פעולה בשומרון יגיעו לאן שהם צריכים להיות".

וכן ארנסטו מרטינז מהכוכבים הבולטים של ברצלונה החמיא לשומרון ולמכבי תל אביב ואמר: "אני שמח להיות כאן אנחנו מרגישים נהדר, וזו חוויה עצומה. הייתי שמח לסייר כאן היחס מדהים האוכל מצויין וכולם מתייחסים אלינו מאוד מאוד יפה. והיינו שמחים להגיע שוב. כבוד בשבילנו לשחק כאן מול מכבי תל אביב".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן נשא דברים לפני פתיחת המשחק וגם זרק את כדור הפתיחה בתחילת המשחק ואמר: "זכינו שנבחרת הכדורסל של השומרון אליצור שומרון עלתה ליגה רק ביום חמישי האחרון וזכתה בגביע האיגוד, והיום אנחנו זוכים לארח את ברצלונה. לראשונה משחק כדורסל בינלאומי בשומרון. זו התשובה שלנו לתנועת החרם. לא ניתן לשבור את רוח ההתיישבות. אנחנו כאן כדי להשאר. אנחנו נמשיך להוביל. בבנייה בתרבות וגם בספורט"

לאחר המשחק העניק ראש מועצת שומרון לשחקני ברצלונה ומכבי תל אביב יין של יקב טורא בשומרון. ואמר: אתם מוזמנים להגיע לכאן בכל זמן ולהכיר ולהנות מהנופים היפים של השומרון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מעורר
איתמר | 15-04-2018 12:19
לא יודע מה אתכם, ג'מצי הזכיר לי את אולמרט באופן מפחיד (חוץ מרוח השכינה וכו')