חדשות

מומחים קבעו: זה רוה"מ הגרוע בתולדות ישראל

ראש הממשלה ושר הבטחון לשעבר, אהוד ברק, הוא ראש הממשלה הגרוע ביותר בתולדות מדינת ישראל, כך עולה מסקר מומחים שנערך על ידי אתר 'מאקו' לקראת יום העצמאות ה- 70 למדינת ישראל

מומחים קבעו: זה רוה"מ הגרוע בתולדות ישראל
צילום: (צילום: Roni Schutzer/FLASH90)

ראש הממשלה ושר הבטחון לשעבר, אהוד ברק, הוא ראש הממשלה הגרוע ביותר בתולדות מדינת ישראל, כך עולה מסקר מומחים שנערך על ידי אתר 'מאקו' לקראת יום העצמאות ה- 70 למדינת ישראל.

לכבוד יום העצמאות התבקשו עשרות אנשי אקדמיה ועיתונאים בכירים לדרג את 12 ראשי הממשלה של ישראל. כל ראש ממשלה זכה להערכה מספרית בעשר קטגוריות ולציון משוקלל – וכך נמצא שברק- המוכר כחייל המעוטר בתולדות המדינה- הוא המנהיג הגרוע ביותר. מי שהגיע למקום אחד לפני ברק וניצלה בעור שיניה מהתואר המפוקפק היא גולדה מאיר.

עוד עולה מהמשאל כי בנימין נתניהו, ראש הממשלה הנוכחי, הוא אחד מראשי הממשלה הכלכליים הטובים שהיו לנו. עם זאת, נתניהו לא זוכה להערכה בזכות מנהיגותו הפוליטית. הוא אמנם עוקף את יריביו האחרונים, ברק ואהוד אולמרט, אך רואה את גבם של קודמיו יצחק רבין, מנחם בגין ואריאל שרון.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

7 תגובות
4
א.א חיפה
13.04.18

מדוע לא כתבתם דוד בן גוריון. הוא אשר הגים את המדינה לדעתי ראש הממשלה הכי טוב . במיוחד הראשון היה עליו הרבה עבודה כי היה צריך לקבץ את האזרחים מכל קצוות הארץ.להחליט עבור כולם כי לכולם היו דעות.הוא הקים את הצבא היו הרבה בעיות והוא עמד בזה .היה לו טון חזק החלטתי.אחרת לא היה בלאגן.יש גם שירים: כולנו חכמים.כולנו נבונים...ראש ממשלה מנחם בגין, היה ראש ממשלה שתרם רבות לעם. אדם מלכותי , אדם ומאוד צנוע.עשה שלום עם אנואר סאדאת.רבין הוא היה איש לוחם .הממשלה

הצטרפו אלינו