אחרי שחטף מהימין, נתניהו מזגזג וחוטף מהשמאל - סרוגים

אחרי שחטף מהימין, נתניהו מזגזג וחוטף מהשמאל

אחרי שחטף מהימין, נתניהו זגזג וחוטף מהשמאל. יו"ר המחנה הציוני תקף: "עצוב ומביך". במרצ טענו: "רה"מ לא מסוגל להתמודד עם ביקורת מהמחנה שלו". בנט, ורגב בירכו על החשיבה מחדש

אחרי שחטף מהימין, נתניהו מזגזג וחוטף מהשמאל
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

במערכת הפוליטית מתקשים לקבל הבוקר (שלישי) את המהפך בהחלטת ראש הממשלה נתניהו להשהות את מתווה המסתננים עם האו"ם, לאחר שהציג זאת אתמול בגאווה לראשונה.

תוך 6 שעות נתניהו הפנים את הביקורת העזה שקיבל משותפיו לקואליציה ומתומכיו הגדולים ביותר, בהם השר נפתלי בנט שדרש לכנס ישיבת ממשלה ולהביא את ההסכם לאישור השרים. במקביל, גם השרים ישראל כץ ומשה כחלון יצאו נגד המתווה והעמידו את נתניהו בעימות מול מצביעיו.

השרה רגב שתקפה את המתווה, ברכה את ראש הממשלה ש"גילה מנהיגות והקשיב לקולו של ציבור רחב בישראל", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה.

עוד הוסיפה כי "כפי שאמרתי אתמול, מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, צריכה לדבוק במדיניות ההגירה שלה ולשמור בקפדנות על זהותה ועל המרקם החברתי שלה", והבהירה כי מסתנני עבודה לא חוקיים צריכים לחזור לארצות מוצאם".

השר בנט שהיה הראשון לצאת כנגד ראש הממשלה, אמר לאחר מכן כי, דבריו לחשיבה מחודשת על המתווה, היא "החלטה נכונה של רוה״מ".

אך הזכיר כי "מדובר בהסכם רע המהווה התקפלות בפני הקמפיין השקרי שהופץ בתקשורת והיה הופך את ישראל לגן עדן למסתננים. ‏השהיית המתווה אינו מספק. עלינו להתקדם למתווה חדש שיוציא מסתננים בלתי חוקיים מישראל. ‏ישראל אינה לשכת התעסוקה של העולם", דברי בנט.

בשמאל לעומת זאת טוענים, כי נתניהו התקפל לקולות המחאה שעלו בימין נגד המתווה. ח"כ מיכל רוזין (מרצ) כתבה בטוויטר, "אנו עדים להחלטה של ראש ממשלה פחדן, לא החלטי, שלא מסוגל להתמודד עם ביקורת מהמחנה שלו".

ח״כ עפר שלח, (יש עתיד) הציג את ההתקפלות של נתניהו, ואמר כי "זהו ראש ממשלה חלוש, עלה נידף ברוח הרשתות החברתיות".

לדבריו, "אתמול התגלה שוב טבעו האמיתי של בנימין נתניהו כראש ממשלה: בארבע אחה״צ הוא מכנס מסיבת עיתונאים ולוקח קרדיט על הסכם היסטורי, בתשע בערב הוא משעה אות ההסכם כי בנט וסער צייצו משהו בטוויטר. בארבע הוא מנהיג שלוקח החלטות קשות, בתשע הוא סביבון פחדני שכל מה שהוא יודע זה להסית נגד אחרים".

"התנהלותו של נתניהו מביכה ומדאיגה מאד. כך נראה ראש ממשלה תחת חקירות שלא מתפקד ולא מסוגל לקבל החלטה ולעמוד מאחוריה מול לחץ הרשתות החברתיות", כתב גם ח"כ אילן גילאון

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ישמרנו הא-ל ממחליטנים כאילו
נתי | 03-04-2018 11:09
והוא נחשב לרוהמ מעולה