מבזקים

נתניהו מרגיע: "תודה על הדאגה! אני בדרכי הביתה"

נתניהו לאחר סדרת הבדיקות שעבר בהדסה משום שחש ברע: "תודה לכולכם על הדאגה! אני בדרכי הביתה, בטוח שקצת מנוחה ומרק חם יסדרו את העניינים. לילה טוב", כתב ראש הממשלה בחשבון הטוויטר שלו

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו