נתניהו לאחר סדרת הבדיקות שעבר בהדסה משום שחש ברע: "תודה לכולכם על הדאגה! אני בדרכי הביתה, בטוח שקצת מנוחה ומרק חם יסדרו את העניינים. לילה טוב", כתב ראש הממשלה בחשבון הטוויטר שלו
סרוגים premium
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0