מחדל בדרום

מחבלים מעזה נתפסו בישראל עם סכינים ורימונים

אירוע בטחוני חמור. שלושה מחבלים חמושים בסכינים ורימונים חדרו מעזה לישראל. כוח צה"ל עצר אותם במרחק 20 קילומטר מהגבול. התושבים הונחו להמשיך בשגרה

(האמל"ח שנתפס על המחבלים (דוברות המשטרה))

מחדל בדרום. שלושה מחבלים חדרו מעזה לעומק ישראל.

בעקבות עקבות שהתגלו היום (שלישי) בסמוך לישובים בעוטף עזה, ביצעו כוחות הביטחון סריקות נרחבות באזור, בסופו התגלו שלושה מחבלים ועליהם נתפסו מספר סכינים ורימונים.

המחבלים נתפסו באזור צאלים – כעשרים קילומטר מרצועת עזה. בצה"ל בודקים כיצד חדרו שלושת המחבלים דרך הגדר והצליחו להגיע כל כך רחוק לעומק ישראל.

מהמשטרה נמסר: "שלושת החשודים הועברו לידי משטרת ישראל, חבלן משטרה פועל כעת לנטרול וסילוק פריטי האמל"ח. משטרת ישראל ממשיכה לפעול במתכונת מוגברת ומבקשת מהציבור לדווח למוקד 100 על כל מקרה מעורר חשד."

מוקדם יותר היום, דווח על זיהוי עקבות סמוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה מחשש לחדירה מהרצועה. בשל כך, כוחות סרקו במרחב וצירים נחסמו. אנשי הבטחון בישובים הוכנסו לכוננות בלבד, אך שאר התושבים הונחו להמשיך בשגרה ולא היה שינוי במצב.

האירוע מצטרף לתקרית בשבת בה מחבלים חיבלו בכלי הנדסי של משרד הבטחון שעסק במכשול התת קרקעי בעזה, וליירוטים של כיפת ברזל ביום ראשון, שהיה ככל הנראה בעקבות ירי מקלעים של חמאס.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

2 תגובות
2
קרית ספרי.
27.03.18

יש מי שרדף אחרי המחבלים, הזיע, הסתכן. וזכה להציל את בני ישראל. ויש מי שעמד בתור כחלוקעס' דחף והזיע, השיג עוד 2 קילו גזר. העיקר זוכה לא לעבוד, ולהיות לנטל עם בני ישראל. כע

הצטרפו אלינו