עימות בין בכירי הליכוד: "לא זוכרת שקנית את הר הרצל" - סרוגים

עימות בין בכירי הליכוד: "לא זוכרת שקנית את הר הרצל"

שרת התרבות והספורט מירי רגב התייחסה היוםלדבריו של יו"ר הכנסת אדלשטיין, ותקפה אותו: "הוא קנה את הר הרצל או רכש את הזכויות של טקס המשואות הממלכתי?!", שאלה בחריפות

עימות בין בכירי הליכוד: "לא זוכרת שקנית את הר הרצל"
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שרת התרבות והספורט מירי רגב התייחסה היום (ראשון) לדבריו של יו"ר הכנסת אדלשטיין, בהם רמז כי ראש הממשלה נתניהו קיבל ממנה עצה רעה לנאום בטקס, ותקפה אותו: "הוא קנה את הר הרצל או רכש את הזכויות של טקס המשואות הממלכתי?!", שאלה בחריפות.

מוקדם יותר היום, התייחס אדלשטיין בועידת 'ידיעות אחרונות' לעימות שהתרחש בינו לבין ראש הממשלה והשרה רגב סביב נאומו של נתניהו בטקס הדלקת המשואות, ואמר: "אפשר לומר על ראש הממשלה הרבה דברים, אבל טיפש הוא לא. מישהו נתן לו עצת אחיתופל והציע לו לנאום בטקס הדלקת המשואות".

אדלשטיין נשאל אם הוא מתכוון לשרה מירי רגב וענה מבלי להזכיר את שמה: "ראש הממשלה חיש מהר הבין, גם הבהרתי לו את המשמעות. הרעיון, אני מקווה, נגנז אחת ולתמיד".

רגב  הגיבה לאחר מכן: "נשגב מבינתי. מה מפריע ליו"ר הכנסת שבחגיגות ה-70 למדינה ינאמו נשיא המדינה וראש ממשלת ישראל? לא זוכרת שיולי אדלשטיין קנה את הר הרצל או רכש את הזכויות של טכס המשואות הממלכתי".

נזכיר, כי רגב, היא זאת שאמונה על הצעד החריג ויצאה ביוזמה לשינוי אופיו של טקס הדלקת המשואות השנה, כך שמלבד נאום של יו"ר הכנסת יכלול גם נאום של ראש הממשלה ובכך יהיה הראשון מראשי הממשלות עד כה שינאם בטקס המדובר.

אולם אדלשטיין, שהתנגד בחריפות למהלך אף אמר זאת לנתניהו באופן אישי במספר הזדמנויות, ומשלא נענה דווח כי אדלשטיין מאיים להחרים את הטקס. על כן, ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט שלא להשתתף בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות ולשמור על הממלכתיות והרשמיות של היום.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
אדלשטיין
דני אזולאי | 25-03-2018 21:32
כבר מזמן החל מר אדלשטיין הנכבד לעשות קולות של ריבלין .אנא ממך הפסק לעורר מחלוקות דימיוניות בתוך הבית.
2
נדחפת ודוחפת ומלקקת
לץ | 25-03-2018 21:54
נדחפת ודוחפת ומלקקת. פויה.
3
גם חנפנית וגם לא חכמה, שילוב מעניין,
אורח | 25-03-2018 22:07
אם היתה נבונה, רגב צריכה לדעת ששכיבה על הגדר משאירה סימנים,
4
בושה וחרפה לעם ישראל
ציונה מראש העין | 25-03-2018 23:40
בושה וחרפה לעם ישראל שהבהמה המגעילה הזו בתת תרבות מטעם הליכוד עדיין פותחת את הג'ורה המסריחה שלה, והציבור לא משתיק אותה! יש פתגם: כל כלבה......את יודעת
5
מירי
דן | 26-03-2018 1:04
שתעזוב אותנו כבר זאת. איזו בושה. כמו רוכלת בשוק. (מתנצל בפני הרוכלות בשוק, זה רק דימוי בקובל וטפשי).
6
אוי לבושה,
גו | 28-03-2018 17:15
אוי לבושה, ואתם הסרוגים עומדים בצד ומחרישים.... זה יפול לכם על הראש ואחכ תאמרו לא שמענו לא ידענו....אתם במו ידיכם מובילים לחורבן הבית עם תמיכתם במושחתים וגונבי דעת....זכרו ביבי רגב ודומיהם מייצגים 25% מהעם סה טו...לא יותר.