מדוע מנכ"ל "טסלה" הגיע לביקור בישראל? - סרוגים

מדוע מנכ"ל "טסלה" הגיע לביקור בישראל?

איש העסקים אילון מאסק, המשמש כמנכ"ל חברת המכוניות החשמליות "טסלה" וכן מייסד חברת החלל SpaceX, הגיע לביקור סודי בישראל. מאסק העלה לרשת תמונות ממצדה ומהשוק בירושלים- אך מה המטרה האמיתית של הביקור?

author-image
מדוע מנכ"ל "טסלה" הגיע לביקור בישראל?
  הגיע לביקור סודי. אילון מאסק במצדה (צילום: עמוד האינסטגרם של אילון מאסק)

ביקור מפתיע: היזם ואיש העסקים הדרום אפריקני אילון מאסק, המוכר בעיקר בתור מנכ"ל יצרנית הרכבים החשמליים "טסלה" וכמייסד חברת החלל SpaceX, הגיע אמש לביקור סודי בישראל.

בעמוד האינסטגרם של היזם פורסמו מספר תמונות וסרטוני וידאו מביקורו, המציגות את מאסק מבקר במצדה וכן אוכל במסעדה בשוק מחנה יהודה בירושלים, שתוארה על ידו כ"תפריט הטוב ביותר בעולם".

Last night in Jerusalem and the best menu ever

A post shared by Elon Musk (@elonmusk) on

אתמול בלילה היזם הגיע לבר "גטסבי" בירושלים, שם תועד כשהוא מוזג משקאות אלכוהוליים עם להבות בוערות. "הכל טוב יותר עם אש" כתב מאסק לצד סרטון התיעוד מהבר.

בשלב הזה הסיבה האמיתית לביקור של איש הטכנולוגיה בארץ לא ידועה, אך ככל הנראה הביקור הוא לא רק תיירותי ויכלול גם היבט עסקי. מקורות בשוק הרכבים החשמליים טענו לעיתון "The Marker" כי מאסק נפגש עם בכירים ממשרד התחבורה לגבי ייבוא של רכבי טסלה לישראל, אך ככל הנראה המגעים לא הסתיימו בהצלחה.

כיום לטסלה אין נציגות רשמית בישראל, אך בעבר החברה שיתפה פעולה עם חברת מובליאיי הישראלית. השיתוף פעולה הופסק בשנת 2016, לאחר שטסלה האשימה את שירותיה של מובילאיי כאחראיות לתאונת דרכים קטלנית שהתרחשה בארה"ב.

אפשרות נוספת היא שמאסק מתעניין בהשקעה בחברות ישראליות המפתחות טכנולוגיות לרכב. בחדשות 2 דיווחו אמש כי אחת מהחברות הנבדקות היא חברת "קורטיקה" המפתחת מערכות בינה מלאכותית לרכבים אוטונומיים. הטכנולוגיה של החברה נבחנת בימים אלה ב-7 מחברות הרכב המובילות בעולם. עוד דווח כי חברת Lidar הישראלית, המפתחת מערכות רדאר לרכבים, זכתה גם כן לעניין מצדו של מאסק. מנהלי החברות טענו כי הם אינם יכולים להגיב האם קיימו מגעים עם "טסלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו