במקום אביו: ינון אזולאי הצהיר אמונים בכנסת - סרוגים

במקום אביו: ינון אזולאי הצהיר אמונים בכנסת

ינון אזולאי הושבע היום בכנסת ויחל לכהן כחבר כנסת מטעם סיעת ש"ס במקומו של אביו, דוד אזולאי, שפרש מהכנסת וימשיך לכהן כשר לשרותי דת. בנאומו הודה אזלואי לח"כ גילאון שקיזז את אביו בחוק המרכולים

author-image
במקום אביו: ינון אזולאי הצהיר אמונים בכנסת
  (צילום: דוברות הכנסת – נועם ריבקין פנטון)

ינון אזולאי הצהיר היום (רביעי) אמונים במליאת הכנסת ויחל לכהן כחבר כנסת מטעם סיעת ש"ס במקומו של אביו, דוד אזולאי, שפרש מהכנסת וימשיך לכהן כשר לשרותי דת.

אזולאי על הבימה לשאת את נאום הבכורה, ופנה לאביו : "לא פעם שמעתי אותך אומר שאם אחד מילדך יפנה לעסוק בפוליטיקה, אזי נכשלת בחינוך. אני רוצה לומר שלך שלא נכשלת בחינוך. אולי אני סטיתי מהמסלול אך לא מהדרך. ב"ה נמשיך יחד עוד שנים רבות ובבריאות איתנה בעשייה מבורכת ביושר והגינות כמו שלימדתני, לתת קדימה לעני לפני העשיר, לחלש לפני החזק, לרעב לפני השבע, וכמובן מעל כולם בני התורה".

"אבי מורי, רגע לפני שנגשתי להצהיר אמונים קראת לי וביקשת ממני: ״בני, אנא, תמיד יהיה לנגד עינך את שאמר דוד המלך בספר תהילים: "ה' לא גבה ליבי ולא רמו עיניי ולא הילכתי בגדולות ובנפלאות ממני"."

עם צידה לדרך כזו אני נכנס בחרדת קדש לשמש שליח נאמן לשולחיי מועצת חכמי התורה בנשיאות מרן ראש הישיבה הגאון חכם שלום הכהן שליט"א. ועל כך אני מודה ומתחייב בעזרת השם יתברך למלא את שליחותי זו באמונה וביושר".

אזולאי הודה לח"כ אילן גלאון שקיזז את אביו, השר דוד אזולאי , שמאושפז לאחרונה בבית החולים, בהצבעה הגורלית על חוק המרכולים וביקש רפואה שלימה.

 

אזולאי פנה ל"כלל אזרחי מדינת ישראל תושבי הפריפריה הנגב והגליל בכלל, ואשדוד עירי בפרט. דעו כי מהיום יש לכם חבר אישי בכנסת, אעמוד לרשותכם בכל דבר ועניין", אמר לסיום.

ביום שני האחרון הגיע אזולאי האב ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כדי למסור לו את מכתב ההתפטרות מהכנסת. מחליפו, הוא כאמור לא אחר מאשר בנו, ינון אזולאי, הממוקם במקום ה-16 ברשימת המפלגה לכנסת ומשמש בשנתיים האחרונות גם כעוזרו של יושב ראש המפלגה, השר אריה דרעי.

אז איך ממקום 16 ברשימה, אזולאי, הממוקם כאמור במקום ה- 16, יהיה חבר כנסת מטעם ש"ס שקיבלה 7 מנדטים בלבד?

לדברי העיתונאי עמית סגל "כל הבאים בתור ברשימה הגישו התפטרות לוועדת הבחירות המרכזית. עכשיו האב מתפטר, הבן נכנס, וחוק המרכולים עובר. מעתה אבא אזולאי יהיה שר הדתות והבן אזולאי – חבר כנסת". בסוף דבריו כתב סגל: "הרעיון, אגב, של אריה דרעי"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו