אב לכוכבת ילדים נעצר בחשד לניצול מעריצות בתו - סרוגים

אב לכוכבת ילדים נעצר בחשד לניצול מעריצות בתו

הותר לפרסום כי המשטרה עצרה אמש (ב') אב לכוכבת ילדים מוכרת בן 48, בחשד שביצע עבירות מין בקטינות המעריצות את בתו, באמצעות התכתבות במסרונים. הבוקר (שלישי) הוארך מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון

אב לכוכבת ילדים נעצר בחשד לניצול מעריצות בתו
  (צילום:שטארסטוק)

היום (ג') הוארך מעצרו של תושב הוד השרון, בן 48, אביה של כוכבת ילדים מוכרת, החשוד בביצוע עבירות מין כלפי קטינות המעריצות את בתו באמצעות התכתבות. אתמול נעצר האב, לאחר שלפני  כחודש החלו להתקבל במחוז מרכז במשטרה תלונות מנערות בגילאי 15-14, שלטענתן הן מקבלות מסרונים בלתי הולמות ובעלי אופי מיני מאדם שככל הנראה קשור לכוכבת ילדים שהן מעריצות. בעקבות התלונות החלו במשטרה בחקירה סמויה ולאחר שהצליחו להתחקות על עקבותיו של אביה של כוכבת הילדים, אמש פשטו חוקרי המשטרה על ביתו, תפסו מחשבים ומכשירי טלפון והובילו אותו למעצר.

בשלב זה שמה של כוכבת הילדים המדוברת טרם הותר לפרסום, אך על פי החשד אביה השתמש בהערצה הרבה אליה ופנה בהתכתבות אל קטינות, תוך שהוא שולח אליהן אמירות בוטות בעלות אופי מיני.

עו"ד אסף דוק, פרקליטו של האב החשוד, טען כי ההתכתבויות לא היו ולא נבראו וכי מדובר בנקמה אישית נגדו. בראיון שנתן הבוקר בגלי צה"ל טען דוק כי: "פרץ סכסוך בינו לבין אחת המנהלות שהוביל לתלונת השווא לטענתנו. מכחיש מכל וכל – לא הייתה שום התכתבות מינית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו