נתניהו: "לא היינו צריכים להגיע בכלל למצב הזה" - סרוגים

נתניהו: "לא היינו צריכים להגיע בכלל למצב הזה"

בנאום מיוחד במסגרת דיון 40 החתימות, קרא ראש הממשלה בנימין נתניהו לשותפות הקואליציוניות להתנהל באחריות ולעג לאופוזיציה: "מימיי לא ראיתי אופוזיציה שמפחדת מבחירות"

author-image
נתניהו: "לא היינו צריכים להגיע בכלל למצב הזה"
  (צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת)

בנאום מיוחד במסגרת דיון 40 החתימות, נשא הערב (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו, נאום והתייחס למשבר הפוליטי בו שרויה הממשלה שלו.

"היום הוא יום מטלטל בפוליטיקה הישראלית", פתח נתניהו. "אינני חושב שהיינו צריכים להגיע בכלל למצב הזה, כי הממשלה שלנו היא מצוינת. היא מתנהלת באחריות ושיקול דעת ומביאה להישגים עבור האזרחים".

לדבריו, "אם יהיו בחירות. נתמודד בהן וגם ננצח. יש תמיכה אדירה בי ובמשפחתי. השעה מאוחרת, אבל לא מאוחרת מדי. צריך לעשות מאמץ עליון אחרון כדי לשמור על הממשלה בהרכבה הנוכחי לאורך זמן. כי ממשלה שנשענת על חודו של קול לא יכולה לתפקד. היינו בסרט הזה, ומשום כך הרחבנו את הממשלה".

"וכמה מלים לחברי באופוזיציה: אתם צריכים להעריך קצת יותר את הציבור הישראלי, הוא יודע להבחין טוב בין אמת לשקר ובין מנהיגות אמת לבין… נו, טוב…".

ראש הממשלה פנה בנימה מזלזלת לחברי האופוזיציה ואמר להם: "לא ראיתי דבר כזה בחיים אופוזיציה שמפחדת מבחירות".

בהמשך פנה נתניהו לחבריו בקואליציה, "ובראשם לחבריי שר הביטחון אביגדור ליברמן ולראשי הסיעות החרדיות: צריך לפעול באחריות. המדינה זקוקה לממשלה שלנו יציבה ומתפקדת לאורך זמן. כדי להמשיך את ההישגים הכבירים שלנו ולעמוד באתגרים שלפנינו, אנחנו צריכים להמשיך יחד".

"צריך לעשות דבר אחד – לרדת מצמרות העצים. את המאמץ הזה צריך לעשות הלילה, כאן ועכשיו", סיים ראש הממשלה את נאומו.

לאחר שסיים את דבריו, התקיימה עליהם הצבעה במליאת הכנסת, והם התקבלו ברוב של 53 תומכים מול 47 מתנגדים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו