הותר לפרסום: הסגן הסרוג של ברקת הוא הבכיר שנעצר - סרוגים

הותר לפרסום: הסגן הסרוג של ברקת הוא הבכיר שנעצר

מאיר תורג'מן, הסגן הסרוג של ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, הוא הבכיר שנעצר הבוקר בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים , כך הותר לפני זמן קצר לפרסום

הותר לפרסום: הסגן הסרוג של ברקת הוא הבכיר שנעצר
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

מאיר תורג'מן, הסגן הסרוג של ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, הוא הבכיר שנעצר הבוקר (שני) בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים , כך הותר לפני זמן קצר לפרסום.

בהודעה שפרסמה המשטרה נכתב כי נוכח ראיות אשר העלו חשדות לביצוע עבירות נוספות, פתחה הבוקר היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 בחקירה גלויה, בתום תקופה במהלכה התבצעה פעילות סמויה.

נציג המשטרה עודד רעם אמר בדיון בהארכת מעצרו של תורג'מן כי "מדובר בפרשה של שחיתות ציבורית, חבירה של הון ושלטון עם פקיד בכיר בעיריית ירושלים. יש פרשה אחת גדולה ויש בה פרשות משנה, פרשת שחיתות שבה מעורב על פי החשד מר תורג'מן וכמה פרשיות משנה. אירועי המשנה הם נושא המלון ברחוב כורש (בית הדואר ברחוב יפו), אולם האירועים ארטימסיה ולגבי השאר אני מבקש לא להשיב כרגע. הפרשה שהוא נחקר לגביה היום זה המלון ברחוב כורש. גרסתו לא מתיישבת כרגע באופן מלא עם חומר החקירה".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "אנו לא מכירים את פרטי החקירה, אך כמובן נשתף פעולה באופן מלא וגורף עם משטרת ישראל ורשויות החוק ככל שנתבקש כדי להגיע לחקר האמת ולמגר כל שחיתות ציבורית באם ישנה כזו ללא פשרות".

בשעות הבוקר נעצרו 4 חשודים לחקירה באזהרה ועוכב חשוד נוסף בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, שימוש לרעה בכוח המשרה ועבירות מס. בין העצורים נבחר ציבור בכיר ברשות מקומית.

על פי החשד, הבכיר קיבל לכאורה טובות הנאה שוות כסף בתמורה לקידום תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק. עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם וכן מתבצעת אכיפה כלכלית נרחבת.

עדי ראייה מוסרים כי החוקרים הגיעו גם לקומה הרביעית בבניין ספרא – בניין עיריית ירושלים.

החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו לדיון בבימ"ש השלום ראשל"צ, בבקשה להאריך את מעצרם.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים, תוך ניגוד עניינים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי השלטון ובאזרחים הנורמטיביים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
חבר מרכז הליכוד, אלא מה??
רספוטין | 12-03-2018 17:22
ו
2
חילול השם
חבר מועצת עיר | 12-03-2018 17:22
3
מסע ציד נגד דתיים!
בושה | 12-03-2018 20:31
דרעי פילבר ארי הרו ועכשיו גם תורגמן. חייבים לעצור את ההשתוללות של המשטרה והפרקליטות הסמולנים.