כמה יעלה הגלקסי S9 החדש בישראל? - סרוגים

כמה יעלה הגלקסי S9 החדש בישראל?

שבועיים לאחר ההשקה בשאר העולם, מכשירי הדגל החדשים של סמסונג הושקו הבוקר בישראל. האם עדיף לקנות את הגרסה הגרילה או את גרסת הפלוס, וכמה יעלה לכם התענוג? התשובות בפנים

כמה יעלה הגלקסי S9 החדש בישראל?
  מהיום בישראל. מכשיר הגלקסי S9 פלוס של סמסונג (צילום: עמוד הטוויטר של רשת TechCrunch)

הסמארטפון הנחשק בעולם הגיע: שבועיים לאחר שהתחילו להימכר ברחבי העולם, מכשירי הדגל החדשים של סמסונג- הגלקסי S9 והגלקסי S9 פלוס- הושקו הבוקר בישראל באופן רשמי. המכשירים החדשים זמינים למכירה בכל רשתות הסלולר ובחנויות המובילות.

https://www.youtube.com/watch?v=5_-NKRVn7IQ

ככה זה נראה: צפו בסרטון ההשקה של סמסונג למכשירי הדגל החדשים שלה

הסמארטפונים החדשים דומים מאד בעיצובם אחד לשני- אך גם נבדלים במספר תכונות חשובות. שני המכשירים מגיעים עם מעבד ה-Exynos 9810 החדש של סמסונג, וכן מסך קעור ברזולוציית QHD המתפרש על פני רוב קדמת המכשיר. ב-S9 הרגיל גודל המסך עומד על 5.8 אינץ', בעוד שדגם הפלוס מכיל מסך גדול יותר של 6.2 אינץ'. כמו כן, הדגם הרגיל כולל 4 ג'יגה בייט זיכרון עבודה, לעומת דגם הפלוס שכולל זיכרון בנפח של 6 ג'יגה בייט.

החידוש העיקרי של המכשירים החדשים הוא במערך הצילום, הכולל מצלמה ראשית ברזולוציה של 12 מגה פיקסל המאפשרת לייצב את התמונות ולצלם וידאו בהילוך איטי. דגם הפלוס גם כולל מצלמה נוספת הכוללת עדשת זום המאפשרת להתמקד בדברים מרוחקים וכן להכין תמונות המתמקדות במרכיב מסוים ומטשטשות את הרקע.

היכן לקנות וכמה יעלה?

המשווקים הרשמיים ימכרו שלושה דגמים שונים של מכשירי הגלקסי החדשים. בדגם הS9 הרגיל תוכלו לבחור בין דגם רגיל הכולל 64 ג'יגה זיכרון, או דגם משופר עם זיכרון מורחב של 128 ג'יגה בייט. לעומת זאת, הגלקסי S9 פלוס יימכר רק בתצורה המשופרת עם 128 ג'יגה של זיכרון. בכל המכשירים תוכלו להרחיב את הזיכרון באמצעות כרטיס חיצוני. כמו כן, המכשירים יגיעו בשלושה צבעים שונים: אפור, שחור וסגול.

כצפוי, חנויות וחברות הסלולר מנהלות כעת מלחמה כוללת במטרה להציג את המחיר הזול ביותר למכשיר החדש. נכון לעכשיו, המחיר הזול ביותר לדגם ה-S9 הרגיל הוא של רשת מחסני חשמל, שם תוכלו לרכוש את המכשיר הנחשק תמורת 3,179 שקלים. אם תרצו לקנות את דגם הזיכרון הכפול או את הגלקסי S9 פלוס במחיר הזול ביותר, תמצאו זאת בסלקום ובדינמיקה סלולר, כשבשניהם מחיר ה-S9 הכפול עומד על 3,290 שקלים ומחיר מכשיר הפלוס עומד על 3,690 שקלים.

בנוסף לתחרות המחירים, חברות הסלולר מציעות מבצעים שונים, במטרה לעודד את הלקוחות להגיע אליהם. בחנויות סמסונג הרשמיות מציעים לכל מי שירכוש מכשיר חדש ערכת אביזרים בשווי 399 שקלים, הכוללת מטען רכב מהיר, מגן למכשיר, מגן מסך מזכוכית ועמדה מגנטית. בהוט מובייל הגדילו לעשות ומציעים מארז מיוחד בשווי 1,000 שקלים, הכולל אלבום דיגיטלי, משטח הטענה אלחוטי, מגן מסך, מטען לרכב וכרטיס זיכרון בנפח של 64 ג'יגה בייט.

מרבית חברות הסלולר מציעות במבצעים שלהם את תחנת העגינה "Dex" של סמסונג, המאפשרת להתחבר למסך מחשב ולהפוך את הסמארטפון למחשב אישי. מי שמעוניין בתחנת העגינה יוכל לקבל זאת חינם דרך פרטנר, פלאפון, או סמסונג, כשכל אחת גם מציעה תוספות שונות. בפרטנר וסלקום כל מי שנרשם למכירה המוקדמת יקבל משלוח חינם עד הבית, כשבסלקום גם מבטיחים כי הטלפון החדש יגיע אליכם תוך יומיים. חברת פלאפון מציעה מבצע דומה לזה של פרטנר, אך מוסיפה גם חמש שנות אחריות למכשיר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו