חייל שהחזיק אישור זקן סירב להתגלח והודח מתפקידו - סרוגים

חייל שהחזיק אישור זקן סירב להתגלח והודח מתפקידו

מפקד גדוד הסיור של חטיבת 'גולני', הדיח את החיילים הדתיים המשרתים בחפ"ק שלו וזאת לאחר שהאחרון סירב לבקשת המפקד לגלח את זקנו. המפקד ביקש מהחייל להתגלח על אף שהחייל מחזיק באישור זקן תקף

author-image
חייל שהחזיק אישור זקן סירב להתגלח והודח מתפקידו
  (צילום: אריאל חרמוני/ פלאש90)

מפקד גדוד הסיור של חטיבת 'גולני', הדיח את החיילים הדתיים המשרתים בחפ"ק שלו וזאת לאחר שהאחרון סירב לבקשת המפקד לגלח את זקנו. המפקד ביקש מהחייל להתגלח על אף שהחייל מחזיק באישור זקן תקף.

מי שדיווח על המקרה הוא הכתב הצבאי של 'ידיעות אחרונות', יוסי יהושע. שכתב בחשבון הטוויטר שלו: "מפקד גדוד הסיור של גולני הורה לחיילים דתיים בחפ״ק שלו לגלח את הזקן למרות שהחזיקו באישורים המתאימים". יהושע ציין כי "אחד מהם סירב והודח מתפקידו".

עוד סיפר יהושע כי "בצה״ל אישרו את הפרטים אבל החייל עדיין לא הוחזר". בסוף הוא כתב: "עוד סיפור ועוד סיפור וככה מאבדים את אמון הציונות הדתית בצה"ל".

(צילום מסך מתוך חשבון הטוויטר של יוסי יהושע)

מי שעוד התייחס למקרה הוא כתב 'החדשות' יאיר שרקי שנחשף למקרה, אך מכיוון שהוא האמין לדובר צה"ל הוא החליט לגנוז את הדיווח: "כשפניתי לצה"ל עם הפרטים ערכו "בירור" ואחריו בדובר צה"ל טענו בתוקף שהחיילים לא הציגו פטור זקן למרות שניתן להם זמן להביא אותו, ושלא ידוע בכלל אם יש להם פטור. בתמימותי עדיין האמנתי לדו"צ אז גנזתי את האייטם, סחטיין ליוסי שהתעקש והשיג את המסמך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
צהל פועל נגד הציונות הדתית. זו עובדה.
י | 06-03-2018 10:39
2
אל דאגה: הצה"ד תמשיך לסגוד למדינה
נועם | 06-03-2018 10:45
כבר היה מי שהגדיר את הצהד כעבדים כנענים.
3
רק צלב מותר לשאת בצה''ל. אבל כל המגדל זקן מורד למרתפי האינקוזציה. טפו!!
עמוס | 08-03-2018 7:36
אבל זה לא יעזור להם. בעוד שנים מועטות צה''ל עובר לידי הדתיים. גם הרמטכ'ל יהיה דתי או חרדי עם זקן ארוך ויפה ופאות יפות כמו של המתנחלים