הרב הסרוג שנלחם ברשת מציין מיליון צפיות ביוטיוב - סרוגים

הרב הסרוג שנלחם ברשת מציין מיליון צפיות ביוטיוב

הרב יהושע שפירא, ראש ישיבת ההסדר בר"ג, המפורסם בין השאר בהקמת אינטרנט רימון ובמלחמתו העזה בתועבות האינטרנט, חוגג מיליון צפיות בערוץ היוטיוב של ישיבתו

הרב הסרוג שנלחם ברשת מציין מיליון צפיות ביוטיוב
  עיבוד מחשב: שאטרסטוק

מיליון צפיות ביוטיוב זה הישג שלא מגיע בתוך רגע, ובפרט כשאתה לא זמר מפורסם. כשמדובר בשיעורי תורה וסרטונים נוספים של ישיבה שידועה דווקא במלחמתה באינטרנט – הדבר מפתיע עוד יותר.

ערוץ היוטיוב של ישיבת ההסדר רמת גן מספק לצופיו שיעורי תורה לצד ניגונים אהובים מהווי הישיבה, התייחסויות עכשוויות של רבני הישיבה לנושאים שעל סדר היום, לצד דברי תורה קצרים לשבת.

ערוץ היוטיוב עלה לרשת אחרי חששות כבדים של הרב יהושע שפירא, שנרתע מהשימוש האינטנסיבי ברשת, אך היום, לאחר ההצלחה הגדולה, מסביר דווקא את היתרונות הגדולים בשימוש בערוץ זה. בדבריו מסביר הרב שפירא כי העלאת התכנים לרשת מאפשרת לישיבה להפיץ תורה בדרכים רבות וחדשות.

"ראשונים הגיעו לערוץ בוגרי הישיבה ומוקיריה שמשוחחים איתי על השיעור האחרון בישיבה אחריו הם עוקבים באדיקות גם ממרחק גיאוגרפי, ובהמשך הדרך הצטרפו צופים רבים שמספרים שהם הפכו לתלמידים למרות שלא נפגשנו מעולם. אנחנו שמחים וגאים להיות הישיבה הראשונה שמגיעה למיליון צפיות ביוטיוב, שנזכה להמשיך ולהגדיל תורה בעם ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
האנטרנט הוא מתנת הד' לימות המשיח
יפה יוסף | 06-03-2018 22:34
זהו שופרו הגדול של משיח.ישתבח שמו. הד' אלוהי אברהם יצחק ויעקב הוא האלוהים היחיד בלבד.אין אלוהים אמת אחר.