הרב רפי פוירשטיין: "אנחנו רגילים להיות שק החבטות של הרבנות"

הרב רפי פוירשטיין: "אנחנו רגילים להיות שק החבטות של הרבנות"

הרב רפי פוירשטיין, מראשי ארגון רבני 'צהר', שהשיק מערך כשרות אלטרנטיבי לרבנות הראשית, התייחס למתקפות מצד הרבנות הראשית והבטיח: כל שקל שנרוויח יחזור לציבור

author-image
"אנחנו רגילים להיות שק החבטות של הרבנות"

הרב רפי פוירשטיין, מראשי ארגון רבני 'צהר', שהשיק היום (שני) מערך כשרות אלטרנטיבי לרבנות הראשית, התייחס למתקפות מצד הרבנות הראשית והבטיח: כל שקל שנרוויח יחזור לציבור.

בראיון לרדיו 103FM, אמר הרב פוירשטיין: "אנחנו בעד גישה ממלכתית אך אנחנו חושבים שהרבנות צריכה להיות רגולטור. כל מה שאנחנו אומרים זה שצריך לתת את המקום לעוד גופים ועוד ארגונים כי אנחנו מאמינים שמה שעשינו יועיל, באופן פרדקסלי, לרבנות, בדיוק כמו שקרה על מיזם החתונות שלנו".

הרב פוירשטיין הבהיר כי הוא וחבריו לארגון כבר התרגלו למתקפות מצד הרבנות: "אנחנו רגילים להיות שק החבטות של הרבנות. אנחנו רבנים אורתודוקסים, מוכרים כאורתודוקסים ולא מוותרים על קוצה של יוד' בהלכה כפי שאנחנו מאמינים בה, אבל אנחנו רוצים לשפר את המערכת. למה שיפור שירות ישר מוביל אותם למקום של 'אתם רפורמים ואתן נגד ההלכה?".


בנוסף, הרב פוירשטיין סבור כי "יותר ויותר בעלי עסקים ירצו כשרות. לא כל הרבנויות נוראיות, יש גם רבנויות שהעסק שם עובד בצורה טובה".

על המודל הכלכלי של המערך החדש אמר הרב פוירשטיין כי "אנחנו ניתן מחיר הוגן וכל שקל שנרוויח ילך להוזלת מחירי השוק, הוא לא יעשיר את קופת הארגון אלא יוזיל את עלויות הכשרות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
רפי טפל במוסדות שלך במבשרת שיתנהלו כמו שצריך אל תחריב את הרבנות
גל | 26-02-2018 19:41
רפי טפל במוסדות שלך במבשרת שיתנהלו כמו שצריך אל תחריב את הרבנות
2
הרב סתיו, ראש צוהר (חותן של הרב פוירשטיין), הוא הרב של שוהם
להבין, מה תהיה הכשרות בשוהם?? | 26-02-2018 20:28
נותן היום לחנויות הכשר רבנות, יחליף כובעו להכשר צוהר? אולי זו הסיבה שעומד בחזית הרב פוירשטיין, כי רב מטעם הרבנות הראשית, איך יתן הכשר צוהר??
3
הרבנות הראשית היא מוסד מושחת שנשלט ע"י חרדים.
איתן | 26-02-2018 22:15
כעיקרון הפתרון הוא צוהר. רבנים נקיי כפיים. יראי ה'. ישרים. יאכלו במקום שיתנו לו הכשר שלא כמו הרבנים החרדים שהשתלטו על הרבנות הראשית. הבית היהודי הפך לבית של החרדלניקים שהצביעו לאלי ישי.
4
מסכנים, פשוט רחמנות, כל היום הם מותקפים. צהר הם בריון בכפפות של משי
מאיר | 26-02-2018 23:01
במקום לשנות דברים בדרך המקובלת והיא לנסות לפעול עי שכנוע, כתיבה, ואם דבריהם לא התקבלו כנראה דעתם בטלה אצל רוב גדולי ישראל והם צריכים להתקפל, הם מעדיפים ללכת ראש בראש נגד כולם, לעשות נזקים, ולטעון שהם חוטפים אש
5
הרב רפי, בשביל מה זה טוב?
ירושלמי | 27-02-2018 9:31
מה צריך את כל הפילוג