נתניהו ספד לכלבה קאיה: "נזכור אותה תמיד" - סרוגים

נתניהו ספד לכלבה קאיה: "נזכור אותה תמיד"

ראש הממשלה ספד לכלבת המשפחה קאיה: "למדנו מקאיה מה זאת נשמה ותודעה של בעלי-חיים. שמחנו להעניק לה בית ומשפחה ובכך להאריך לה בשנים נוספות את חייה, והיא בחזרה העניקה לנו הרבה שמחה".

author-image


ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם לפני מספר דקות (שני) הספד בעקבות מותה של כלבת המשפחה, קאיה.

תחת הכותרת "קאיה האהובה שלנו איננה", סיפר ראש הממשלה: "לפני חודשיים קאיה התמוטטה בעקבות פריצת דיסק בצווארה ששיתקה אותה. היא עברה שני ניתוחים קשים בניסיון לאפשר לה לחזור לעמוד על רגליה. אחרי טיפולי הידרותרפיה וטיפול בתא חמצן שלא צלחו, שלשום באנו כולנו – רעייתי שרה, יאיר ואבנר – להיפרד ממנה".

"כמה אושר ואור היא הביאה לחיינו", סיפר ראש הממשלה, "למדנו מקאיה מה זאת נשמה ותודעה של בעלי-חיים. שמחנו להעניק לה בית ומשפחה ובכך להאריך לה בשנים נוספות את חייה, והיא בחזרה העניקה לנו הרבה שמחה".

נתניהו ניצל את מות הכלבה בכדי לשגר מסר ואמר: "בהזדמנות זו אנו קוראים לכל מי שיכול לאמץ בעלי חיים מבוגרים: תנו להם בית וחיים – ותקבלו מהם כל כך הרבה חום ואהבה".

"קאיה הייתה כלבה אלסקית גזעית שבעה דורות. היא נולדה בקיבוץ גבעת ברנר, זכתה בתחרויות יופי רבות וגילתה תבונה ורגישות יוצאות דופן. כל כך קיווינו שהיא תחזור אלינו, ותזכה לפחות פעם אחת בחייה לחוות שלג בירושלים. קאיה הייתה חלק ממשפחתנו. כמה גדול צערנו על לכתה מאיתנו. נזכור אותה תמיד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לא יאומן עד להיכן התרבות יכול להוביל את בני האדם
מרדכי היהודי | 26-02-2018 17:41
זה פשוט הזוי
2
ביבי ושרה צריכים להתבייש: על הכלבה שלהם הם בוכים
אוראור | 26-02-2018 21:09
ומתאבלים - אבל מעניים , נכים והומלסים שנפטרו - מניצולי שואה שהלכו לעולמם - ומיהודים שנרצו בידי פורעים ומחבלים ערבים הם לא התאבלו אף פעם באמת - ובאו לביקור תנחומים רק לשם יחסי ציבור - ודאגו לכלבה שלהם לאוכל כאילו היה חסר לה אוכל -וגם רצו שהמדינה תממן לה את זה - מנוולים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!