אמסלם על דבריו של אורן חזן: רעיון אווילי - סרוגים
מבזק

אמסלם על דבריו של אורן חזן: רעיון אווילי

יו"ר הקואליציה אמסלם דוחה הבוקר את קריאתו של ח"כ חזן לראש הממשלה נתניהו לצאת לנבצרות ולבחור מנהיג אחר מבכירי הליכוד. "זה בדיחה עלובה. אני לא רוצה לבזבז את הזמן על רעיון אווילי"

author-image
אמסלם על דבריו של אורן חזן: רעיון אווילי
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם (ליכוד) דוחה הבוקר (שלישי) את קריאתו של חברו לסיעה ח"כ אורן חזן לראש הממשלה נתניהו לצאת לנבצרות ולבחור ראש ממשלה אחר מבכירי הליכוד. "זה בדיחה עלובה. אני לא רוצה לבזבז את הזמן על רעיון אווילי", אמר.

 

אמסלם התייחס להתפתחות הדרמטית אמש, בה חתם מקורבו של נתניהו, שלמה פילבר על הסכם עד מדינה. בראיון לתכנית "קלמן ליברמן" בכאן רשת ב' אמר אמסלם כי "עד מדינה זה דבר נחות". לטענתו, "מדובר באדם עבריין שהרבה פעמים עושים איתו עסקה כדי להעיד נגד אישיות יותר בכירה, שלרוב היא גם עשתה לכאורה עבירה יותר קלה".

הבת שלי לא תתחתן עם עד מדינה

לדבריו, "הפנטזיה שלי היא שהבת שלי לא תתחתן עם עד מדינה, זה ברור. אני רואה את זה כדבר לא מוסרי ברמה החברתית. צריך להשתמש בעד מדינה בדברים מאוד מאוד קשים".

בהקשר לאמירתו של חברו לסיעה, ח"כ אורן חזן, כי על נתניהו להודיע על נבצרות, אמר אמסלם: "עזוב את אורן חזן. הרעיון לנבצרות הוא הבל ורעות רוח. תושבי ישראל בחרו בנתניהו לנהל את המדינה. מה זה נבצרות? זה לא שיש לו ניתוחון לשבוע. כשאתה יוצא מהמעגל מישהו אחר נכנס וזה נראה אחרת. זה בדיחה עלובה. אני לא רוצה לבזבז את הזמן על רעיון אווילי".

"אם הייתי יכול לשוחח עם ראש הממשלה, הייתי אומר לו קח עם עצמך שב עם מנדלבליט ותגיעו להסכמה והבנה כדי למנוע ממך מבוכה קשה וצריך להסתכל על המציאות, ולקבל תוצאות נבונות ונכונות. אי קבלת ההחלטות האלו יכולה להעיב על קריירה מאד גדלה ולסיים עם צל כבד מאד קריירה מפוארת", אמר הבוקר אורן חזן.

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
עדיף שיצטט ויפתח ה' את פי האתון
... | 21-02-2018 16:04
עדיף שחזן יצטט ויפתח ה' את פי האתון
2
הלשון של ערסלם כבר חומה מרוב שהוא מלקק לנהנתניהו
שטינקר מסריח | 21-02-2018 21:32
...
3
בגין לראשות הממשלה
דורון | 21-02-2018 21:47
כואב לי הלב על הליכוד; מנחם בגין הקים ויסד את הליכוד. מנחם בגין הוא מהמקימים וממייסדי הליכוד ולכן צריך להחזיר למשפחת בגין את הנהגת הליכוד וראשות הממשלה. אם בני בגין היה נבחר קודם כל ליור הליכוד ואחכ לראשות הממשלה אז כל הכספים שלנו לא היו נחלבים בידי שחיתות! עוד לא מאוחר מדי; בשם כולנו אנחנו קוראים לבני בגין להיות ראש ממשלה הבא של ישראל