נטע נמחצה למוות: "אבידה גדולה לכולנו" - סרוגים

נטע נמחצה למוות: "אבידה גדולה לכולנו"

המנוף שקרס על רכבה קטע את חייה של נטע רוטמן, בת 52 ונכה מלידה מקריית אונו. בן זוגה סיפר: "היא לא ענתה לי, ואז כשראיתי את התמונה בטלויזיה לא היה לי ספק"

נטע נמחצה למוות: "אבידה גדולה לכולנו"

נטע רוטמן, בת 52 מקריית אונו, היא האישה שנהרגה אתמול (ראשון) כתוצאה מקריסת המנוף על מכוניתה בכפר סבא. רוטמן, נכה מלידה, הייתה מנהלת מחלקת ייעוץ בעמותת "נגישות ישראל", הפועלת לשילוב אנשים עם מוגבלות בחברה.

אלון מאורי (48) בן זוגה של נטע רוטמן ב-18 השנים האחרונות, סיפר לאתר ynet, כי רק לפני שבוע חגגה נטע יום הולדת 52. מאורי ציין שביום התאונה קיבלו הודעה כי הם עתידים לקבל את המפתח לדירה החדשה שרכשו בגני תקווה ולאחר מכן נטע הייתה אמורה לטוס לכנס נגישות בווינה.

"היא דיברה איתי דקה לפני שזה קרה, כשהייתה ברכב", הוא שיחזר. "אחרי דקה קיבלתי שיחה מאיתורן שבה נאמר לי שיש בעיה עם הרכב. ניסיתי להתקשר אליה ולדבר איתה. חשדתי, אחרי כמה זמן הייתה תמונה בטלוויזיה ולא היו לי הרבה ספקות, הכול התאים".

הוא סיפר על אישה לבבית ואוהבת. "היא הייתה אהבת חיי, בכל מה שהיא נגעה היא עשתה בצורה מדהימה ומקצועית. היא גידלה את שני ילדיי התאומים והיינו משפחה כשהם באו אלינו פעמיים בשבוע ובכל סוף שבוע שני. לפני תשע שנים נסענו איתם לטיול קרוואנים בחוף המזרחי של ארה"ב כטיול בר מצווה. בכלל היא ואני עשינו חיים משוגעים, בחופשות ובכלל, הייתה לנו תקופה מטורפת ומאושרת, כל מי שפגש אותי אמר לי שזכיתי".

(צילום: יאיר שגיא/ ynet)

רוטמן גרה עם בן זוגה וילדיהם בקריית אונו. היא עבדה בעמותה בעשר השנים האחרונות ולפני כן בעמותת "אתגרים". במקביל הייתה פעילה בתוכנית "קהילה נגישה" בעיר מגוריה, וקידמה בה נושאי נגישות רבים. היא נעזרה בקלנועית ובקביים.

מ"מ ראש עיריית הרצליה לשעבר, יהונתן יסעור, מתנדב בעמותה ועבד תחתיה בשלוש השנים האחרונות כמרכז הפעילות מול הרשויות המקומיות. יסעור סיפר ל-ynet: "יצאנו מאותו חניון. אני יצאתי כמה דקות לפניה. המנכ"לית התקשרה אליי ואמרה לי 'שב יהונתן'. קיבלתי שוק. אמרו לי שיש לי מזל. אבל זה כבר מתגמד, זה לא חשוב".

על רוטמן סיפר יסעור: "היא הייתה אישה מדהימה. זכיתי לשלוש שנים מדהימות איתה. היא הקדישה את כל כולה לנושא הנגישות. היה לה כושר עבודה מדהים, יכולת ניהול וארגון. היא הייתה אשת מקצוע מהשורה הראשונה, אנציקלופדיה מהלכת בתחום הנגישות, עם יכולת פיתוח של רעיונות חדשים והתמודדות עם מצבים, וגם אישה נעימה ונוחה לעבודה. זו אבידה גדולה לכולנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו