הרב יגאל לוינשטיין: "לטפל בהומוסקסואליות כמו שטיפלו באיידס"

הרב יגאל לוינשטיין: "לטפל בהומוסקסואליות כמו שטיפלו באיידס"

אחרי שעורר סערה עם נאום הסוטים שנשא לפני כשנה, ראש המכינה הקדם צבאית בעלי, הרב יגאל לוינשטיין, התייחס בחודש האחרון לנושא הקהילה הלהט"בית ושוב שחרר אמירות מעוררות עניין


אחרי שעורר סערה עם נאום הסוטים שנשא לפני כשנה, ראש המכינה הקדם צבאית בעלי, הרב יגאל לוינשטיין, התייחס בחודש האחרון לנושא הקהילה הלהט"בית ושוב שחרר אמירות מעוררות עניין.

בתיעוד שהובא הערב (חמישי) בערוץ 10, נראה הרב לוינשטיין אומר: "לקחו טרגדיה של גברים וטרגדיה של נשים בנטיות שלהן והופכים את זה לאידיאולוגיה. אין קשר בין העיוות המיני הזה או המום המיני הזה או בטרגדיה המינית הזאת לשאר האישיות".

בהמשך קרא הרב לוינשטיין "להדביר" את ההומוסקסואליות כפי שמיגרו את מחלת האיידס: "אני משוכנע שביום שלא תהיה הסכמה שזה נורמלי הדבר הזה, אנחנו נציל את כל החברה האנושית, והמדע הפיזיולוגי והמדע הפסיכולוגי לא תהיה שום בעיה לטפל בבעיה הזאת, רק צריך להגדיר שזו בעיה".

הרב יגאל לוינשטיין (צילום: מרכז ליב"ה)

"אתם זוכרים שפעם היה מושג כזה איידס וכל העולם הרפואי הסתייע עליו והצליח להדביר? או כל בעיה אחרת, בעיות מדבירים, את המומים אפשר להדביר היום".

מהמכינה הקדם צבאית בעלי נמסר ל'סרוגים': "השיעור המדובר נאמר באופן מכבד ולא פוגעני והוא נובע מהכרת העובדות במציאות, מתוך נסיון של סיוע ועזרה לתלמידים שפנו הסתייעו בנו וזכו להקים בית נאמן בישראל. הדברים שצוטטו מבטאים דעה לגיטימית המבקשת לזעוק את חובתה של האנושות- אנשי מדע ומקצוע, רבנים והורים להתגייס לטובת בעלי נטיות הפוכות המבקשים להשתחרר מנטייתם בדומה לבעיות אחרות שטופלו בעבר. הנסיון מוכיח שבפעמים רבות ניתן לעזור לבעלי נטיות הפוכות לחזור להיות אנשים רגילים על ידי שיטות טיפול פסיכולוגיות עדינות ורגישות".

מוקדם יותר היום פורסם גילוי דעת עליו חתומים הרב לוינשטיין והרב אלי סדן בעקבות הסערה שהתעוררה סביב דבריו של הרב יוסף קלנר: "לצערינו הרב באחרונה התפתחה לה פרקטיקה של תלישת משפטים מניפולטיבית מתוך שיעורים שנאמרו בית המדרש והפיכתם לאייטם חדשותי נטול קשר ורקע מתאים. הדברים מגיעים לכדי השחרת פנינו ועיוות דמותנו עד כי אין אנו מכירים את דמותנו המוצגת בתקשורת", נכתב בגילוי הדעת.

צפו בדבריו של הרב קלנר שעוררו סערה

בהתייחס לגופם של דברי הרב קלנר, כתבו ראשי המכינה כי "בחוכמה שלאחר מעשה אין ספק שהיו משפטים ואמירות שנאמרו בקונטקסט של שיעור תורני באוהלה של תורה שלא היה נכון לומר אותם. חלקם שגויים בתוכנם וחלקם לא מכובדים בסגנונם וחבל שנאמרו, אין זו דרכנו ואין זו תורתנו".

בהמשך הבהירו ראשי המכינה כי אין בכוונתם להיכנע לחורשי רעתם: "ניאבק בכל עוז ותוקף אמיתתנו נגד הנסיון לסתום את פיות רבנינו בבית המדרש ולהפוך את מוסדות 'בני דוד' לשק החבטות של הכוחות הליברליים העויינים את המהפכה הרוחנית והמעשית שמוסדותינו מחוללים. קצה נפשנו במרדף הנבזי של גורמים תקשורתיים וסייעניהם אחר חלקי משפטים וקטעי שיעורים שנאמרו במוסדות 'בני דוד' בעלי והפיכתם לקרדום להכות בנו".

בסוף דבריהם כתבו ראשי המכינה כי "לא נגמגם ולא נתנצל. את הזהירות בה אנו מחוייבים בניסוח דברינו נעשה מתוך הבנה פנימית שלנו ולא מכיוון שחורשי רעה אורבים לנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
18 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד הרב לוינשטיין.
י | 15-02-2018 21:48
המשך כך
2
את האיידס לא הדבירו אלא דיכאו אותו למען המשך
יפה יוסף | 15-02-2018 22:10
קיום הלהטבים.הסטיות המיניות הן מחלה שהחולה לא מעוניין להתרפא ממנה . אנחנו בסך הכל בני אדם ולא יכולים לקחת על עצמנו את האחריות על כל העולם . אפשר לנסות לטפל בהם ולא יותר.
תגובה למספר 2
אחד שאכפת לו | 16-02-2018 10:17
הבעייה היא שישנם רבים, בעיקר בציבור הדתי, שמעוניינים להתמודד עם הנטייה הזאת ולהקים בית נאמן בישראל, אך הם ניצבים בפני המציאות שטיפולים בהם נוגדים את הקוד האתי! אין מטפל שיסכים לעזור להם להשתחרר מזה. וכאן עולה צעקתו של הרב לווינשטיין אל אנשי המקצוע: צרו שיטת טיפול לטובת אלו שמעוניינים בכך!!!
3
מושג תעמולתי צואתי: להטב
לא טוב | 16-02-2018 0:55
תפסיקו להתשחוות לתרבות המערב ותעמולת השקר: אין מושג כזה להטב, זה מושג צואתי על מנת לקבל אותם. בתורה זה נקרא תועבה שגעון תהו סטיות איכססססססססססס
עוד לא נסית - אז אינך יודע.
Ori | 18-02-2018 19:50
יש לי הרגשה שתאהב את התחושה הנעימה בערמונית.
4
ועכשיו עוד נער דתי הומו יתאבד.
סתם הומו | 16-02-2018 6:44
הדם על הידיים של הרב. מיגור אמרת?
יש בחירה חופשית לאדם. מי שמתאבד עושה את זה על אחריותו ואין להאשים אחרים
עקי | 16-02-2018 11:10
יש בחירה חופשית לאדם. מי שמתאבד עושה את זה על אחריותו ואין להאשים אחרים
אשר ישלטו היהודים, בעוז ובגאון למען עמישראל
שחר | 16-02-2018 9:22
ישר כח לרב במלחמה נגד תועבת השם
5
לטפל בליבינשטיין כמו שמטפלים האיידס
רמי | 16-02-2018 7:25
חבל שטיפוסים מהסוג הזה מצליחים להשפיע על אנשים תמימים או על פנאטים קיצונים ההורסים כל חלקה טובה במדינה שהם הופכים למקום הדומה יותר ויותר למדינות מוסלמיות כפייתיות
אז לתורה אסור לומר שזה תועבה?!
שחר | 16-02-2018 9:23
ישר כח לרב לוינשטיין. לך בכוחך זה והושע את ישראל
6
אדוני הרב כל הזמן אתה רודף אחרי ההומואים אתה מת לנסות משכב זכר.
אין אלוהים | 16-02-2018 7:38
ואתה כבר יודע את האמת לא באמת יש אלוהים אתה יודע את זה טוב מאוד. בקיצור אתה איש קטן שמעוניין להרגיש גברים אתה רודף את הנטיות שלך . אתה אפס
7
תודה לאל שיש עוד מעט רבנים אמיתיים עם אומץ להגיד את האמת הפשוטה שכולנו יודעים
אייל להב | 16-02-2018 7:47
ורק קובעי הטעם מטעם עצמם שיורידו את הראש למי שמעיז לחשוב או לדבר אחרת מהם מטילים אימה ופחד על כולם מלהגיד את האמת .. וכולם צריכים להתיישר על פיה םדעתם המשובשת. ברוך השם שיש עוד רבנים אמיתיים שאומרים את האמת בלי פחד מדיקטטורת המטורללים !!! ישר כוח !!
8
אשריך! רב יגאל שנתפס על דברי תורה
מאיר קליין | 16-02-2018 8:01
יישר כח לרב יגאל! התרגלנו לנגן ולהתגונן לפי החליל של התרבות הנאורה, המערבית הגורסת שתופעת הלהטבית , לגטימית. ואם התורה אומרת שזו סטיה, אז זו סטיה.
9
מחלה תודבר מחלה תודבר
יפה | 16-02-2018 8:23
מחלה תודבר מחלה. האדמור ערן צור.
10
צריך להדביר את הרבנים הסוטים קלנר לווינשטין ולאחרונה גם את המבוגר שהפסיק להיות
ג | 16-02-2018 8:56
אחראי ,מר סדן . הרחוב הזה הוא דו כיווני כבוד הרב.
11
הרב ירד מהפסים
דור | 16-02-2018 11:36
גם אם דבריו נכונים-יש שיניים לפני הלשון. לא כל דבר צריך לומר
הוא בכלל לא רב הוא סתם תגרן
זה רב ? | 17-02-2018 19:42
מי שמגבר כמו תגרן מקומו בשוק. יכול אולי למכור ירקות אבל בוודאי שאינו יכול לחנך.
12
מה "לא בסדר" בהומואים ..???
קצת שכל | 22-10-2018 13:14
אנא הסבירו פרטו ונמקו !! האם מישהו מכם 'באמת' יכול להסביר מה לא בסדר באדם הומו? האם קיים הסבר אמיתי ומדעי ? קחו את האיידס למשל - קיים סיכון ממשי ביולוגי מדעי שמחלה כזו יכולה להרוג בנאדם, ומשכך לגיטימי שאם האדם לא רוצה למות אז סביר שימצא למחלה תרופה. האם אתם מנסים לומר שאדם הומו הוא מחלה שיכולה להרוג אתכם ? להזיק לכם ? כיצד בדיוק ?? אתם חוששים שמה אתם בעצמכם תהפכו להומואים ? אתם חוששים להתפתות ? סיבה אחרת ? איך בדיוק הימצאותם של אנשים עם נטייה מינית הומואית עלולה באמת להזיק לכם ? אם תנברו לעומק בתוך הנושא תגלו שבסופו של יום לאף אחד מכם אין תשובה שניתן למדוד אותה. אלה הכל הוא בסך הכל פרשנויות אישיות שלכם לסוגייה. מציע לקהל הדתי כאן אולי תתפללו לאלוהים שלכם שיבטל את התופעה ? מדוע לדעתכם הוא מאפשר קיום תופעה כזו ? יתכן והוא בכלל רוצה שיהיה דבר כזה בעולם ? אתם באמת חושבים שאם אלוהים בכבודו ובעצמו לא היה רוצה שיהיה דבר כזה הוא לא היה יכול להעלימו בשנייה שרוצה בכך ? הקיצר באם אתם הוא העלית של אלוהים שמקשיב לתפילותיכם אני מציע שפשוט תפנו אליו ותתחננו שהוא יבטל את התופעה. - מישהו מכם רוצה להתערב (נניח על מיליון $) שכלל התפילות שלכם לא יעזרו ..?? יש למישהו כאן את האומץ לבצע התערבות שכזו ???