בנות דתיות מוטרדות מינית באתר 'שליש גן עדן' - סרוגים

בנות דתיות מוטרדות מינית באתר 'שליש גן עדן'

תחקיר סרוגים מביא עדויות לפיהן משתמשים באתר ההיכרויות 'שליש גן עדן' שולחים לבחורות הרשומות בו בקשות בעלי אופי מיני על סף ההטרדה: "זה הלך למקום נורא חולני"

author-image
בנות דתיות מוטרדות מינית באתר 'שליש גן עדן'
  (עיבוד מחשב, צילום מסך אתר שליש גן עדן)

שימו לב: בכתבה מופיעים צילומי מסך, עדויות וציטוטים המכילים מילים גסות ותוכן פוגעני, המשך הקריאה על אחריות הקורא בלבד

באתר 'שליש גן עדן' – אחד האתרים הגדולים והחזקים להיכרויות במגזר הדתי – מתרחשות, לפי עדויות שהגיעו לסרוגים, הטרדות מצד משתמשים באתר, השולחים לבחורות הרשומות בו בקשות אינטימיות, טקסטים בעלי אופי מיני על סף ההטרדה, ואפילו מעבר לכך.

כבר מראש יש לסייג, באתר רשומים עשרות אלפי משתמשים – גברים ונשים, אלפים מהם הגיעו לקשר יציב ולחתונה דרך האתר. אך יחד עם זאת שורה של עדויות שהגיעו לידי סרוגים, חושפת ניסיון של גברים המציגים עצמם כתורניים וכשומרי מצוות לנצל בנות שנרשמו לאתר למטרות רציניות.

זה הלך למקום נורא חולני

"קודם כל הוא היה בחור שמבחינת הנתונים שלו- מפקד בגולני, כיום מהנדס נשמע לי פצצה." פותחת גילי (שם בדוי כמו שאר השמות הבנות בכתבה), בת 28 מירושלים ועובדת סוציאלית.

"זה היה מאוד מהר, דיברנו כמה ימים, אחד אחרי השני בצורה מאד אינטנסיבית בהתכתבות. הוא מהצפון אני מירושלים, ולכן זה היה ברור שיהיה מורכב להיפגש ובגלל זה הוא ממש לחץ שנדבר בסקייפ, אז התחלנו לדבר שם".

גילי מגדירה את עצמה בחורה צנועה, כך גם היא מתלבשת "לא רואים לי כלום", היא אומרת. בשיחות ביניהם ראה הבחור רק את הפנים. כבר בשיחה הראשונה שלהם, הבחור מחמיא לגילי על העיניים והשפתיים שלה. "בסגנון, זה היה נורא מיני. אבל בהתחלה זה הצטייר אצלי יותר כפלירטוט עדין, אבל אחר כך לאט לאט הוא ביקש, 'תורידי רגע את המחשב שאני אראה אותך', ואז זה כבר הפך להיות ממש דוחה".

בהמשך עברו הביטויים להטרדה מינית של ממש. "הוא היה מסתכל עליי דרך הסקייפ ונוגע בעצמו, ממש מספק את עצמו מלהסתכל לי על הפרצוף. אחר כך הוא כתב לי הודעה שמאוד קשה לו לא לאו**, שהוא לא רוצה לעשות את זה אבל זה מאוד קשה לו ושהוא מנסה לשמור על עצמו אבל הפיתויים מנצחים".

לשיא הגיעו הדברים כשהבחור כתב לה שהסתיימה אצלו תקופת היובש המינית, ואז התחיל לשאול אותה שאלות על הניסיון המיני שלה, אם היא מבינה דברים ועד כמה היא שומרת על עצמה "זה הלך למקום נורא נורא חולני". באותו ערב, הוא דרש להגיע אליה לירושלים. היא ניסתה להתחמק בטענה שהיא עייפה. התגובה של הבחור הייתה "לא לא לא, את כבר לא ענית לי לטלפון וכבר יצאתי מהבית ואני בא אלייך".

"משהו בבהילות שלו בזה הלחיץ אותי מאוד" מתארת גילי. היא אמרה לו "אני לא יודעת מה אתה מצפה שיקרה כשתבוא, כי אני אמרתי לך שלא הולך לקרות כלום. אני אראה אותך אני אפילו לא אחבק אותך, אני לא נוגעת בך". אז הוא אמר: "כן, כן, אני מכיר את הסגנון של בחורות שאומרות לא אבל בתכל'ס זה כן". פה, מתחיל הבחור לספר לה על כל מיני בחורות שהוא שכב איתן או התמזמז איתן ברחוב. פה למעשה הסתיים הקשר.

העיקר שהקשר יהיה על בסיס מגע

הפרופיל של יעל, בת 27 המתגוררת ברמת השרון, סטודנטית לחינוך, כרטיס פתוח לכולם וקיים ארבע שנים. התמונה שלה נעולה ואותה היא שולחת רק לאחר היכרות ראשונית.

"אני חושפת את התמונה רק מול בחור שאני מרגישה שיש בנינו סיכוי. בשלב מתקדם של השיחה". וככה היא מספרת: "הכרתי בחור שהיה נראה לי ממש חמוד מהאתר. התכתבתי איתו שם קצת, וישר עברנו לווצאפ". שם החלו הדיבורים המיניים.

"את בעניין לקשר של ס**"? הוא שאל. "לא ממש, ענתה לו יעל. והוסיפה, "למרות שאני כביכול 'צעירה' מחפשת משהו רציני וממש לא רק מגע… אז כנראה שלא נותר אלא לאחל בהצלחה בחיפוש ובמציאה של מה שנכון ומתאים לך".

במקרה נוסף, מספרת יעל, "התכתבנו רק באתר, והוא שאל אותי איזה סוג קשר אני רוצה? אמרתי לו שאני מחפשת משהו רציני, ואז הוא כתב לי: "אני הכי פתוח וזורם, יוצא, נפתח, נהנה, מבלה, אני בעד סטוצ'ים. כמובן אם יש כמיה וזורם הכי מושלם להמשיך". מבחינת יעל,  גם זה היה "מה נסגר איתך? מה קורה כאן"?

 

זו הייתה כאפה לפנים

בשיחה עם יעל היא נשמעת עדיין בהלם מההתכתבויות. יעל, השיחות שהצגת כרגע הם מפרופילים נורמטיביים?

"לגמרי. וגם לא כאלה שאני אומרת עליו שהוא חילוני או דתל"ש (דתי לשעבר. ע"ג), כי בפרטים בפרופיל נראה שהם דתיים, כתוב שלמדו בישיבות, זה אמור להיות הכי סבבה, אבל זו כאפה לפנים שאני מקבלת, כשפתאום את קולטת שהעולם לא וורוד כמו שראית אותו".

זה גרם לך לחשוש להיכנס לאתר? לשקול יותר פרופילים?

"זה גרם לי לתהות אם אני עושה משהו לא בסדר, אם אלה התגובות שאני מקבלת. עוד לא מצאתי את התשובה לזה, לא נראה לי שאני משדרת מיניות ושזה מה שאני מחפשת. אין לי תמונה באתר שתגרום למישהו לחשוב את זה". יעל מבהירה כי לא הייתה מגיעה לדיבור כזה גם עם בחור שהיא מכירה.

כשהבנת שיש איזו שהיא בעיה, חשבת להתלונן לאתר?

"אני לא יודעת אם לאתר יש מה לעשות, זה סתם שיש כל כך הרבה גברים סוטים. לגיטימי שתהיה אופציה להתלונן, ויש שם אפשרות לחסום. אני לא נעזרתי בה אלא אם זה היה מקרה ממש קיצוני".

כמו מה?

"באתר הכרויות דתי אחר, מישהו שלח לי תמונות חושפניות שלו אז התלוננתי על זה".

ומה קרה ברגע שהתלוננת?

"חסמו אותו מיד, אבל אני כמעט בטוחה הוא חזר. הוא שם כי זה מה שהוא מחפש, וקבלתי כמה פעמים הודעות בפרופילים שונים שאני בטוחה שזה הוא".

קשר שתיקה כפול של המוטרדות

ניצן, 26, יועצת תקשורת מגבעת שמואל, מעלה סוגיות נוספות על המטרידים. "אני חשדנית כזאת ותמיד חושבת שיכול להיות שחצי מהפרטים שכתבו הבחורים, לא נכונים. אז אני ישר הולכת לחפש אותם בפייסבוק ולוודא שהם אמיתיים. אם הפרופיל הוא פיקטיבי, אין תמונה ואין לך דרך – אני לוקחת פרטים יבשים, מצליבה ומרכיבה תמונה, ואפשר לעשות מחקרים באינטרנט.

בנוסף, הרבה מהבנים האלו משתמשים באותה תמונה ברשתות החברתיות או באתרי שידוכים אחרים אז עושים חיפוש לפי תמונה בגוגל, או שאת מראה לחברות לראות".

למשל היא מספרת, "ראיתי באתר מישהו ממש חמוד ושנראה טוב. מיוזמתי פניתי אליו בפייסבוק. וכשסיפרתי לחברה, שלמעשה התחלתי איתו, היא אמרה לי 'תזהרי ממנו, הוא עשה לי קטע מיני מכוער'".

למוטרדות יש בעייה כפולה לחשוף את מה שעבר עליהן. "מעבר לתחושה הגועלית של ההטרדה, בנות לא אוהבות לדבר על זה שהן רשומות לאתר היכרויות, אפילו בין חברות. "ככה יוצא שאת גם מוטרדת וגם לא יכולה לפרוק את זה אצל חברות. רק אחרי שאת נתקלת במקרים כאלה של הטרדת, אז פתאום מתחילים לצוץ הסיפורים".

יעל מוסיפה: "זה לא הדבר שאתה בא ומספר יש לי כרטיס. אין מצב שחברות שלי היו יודעות לפני ארבע וחצי שנים שיש לי כרטיס, גם עכשיו זה לא עולה לשיחה. כי זה לא משהו שאתה מתגאה בו. עוד אמירה שאתה לא מתקדם ולא נשמח להגיד בקול. הבנים כנראה מנצלים את האנונימיות והדיסקרטיות כדי להטריד".

הייתי בהלם, בכיתי

שירה, 25,גרפיקאית, כרטיס קיים שנה וחצי. 

האתר מאפשר למשתמשים בו חיפוש אחר זיווג לפי שלל המאפיינים המעניינים במיוחד את בני ובנות המגזר: סטטוס אישי, אזור מגורים, טווח הגילים הרצוי, השקפה דתית ואף מוצא עדתי. אולם, בעוד נתנאל כתב על עצמו באתר שהוא מתפלל שלוש תפילות ביום, שירה מספרת כי במהלך שיחת טלפון, הוא אמר לה: "תשלחי לי תמונה של ה*** שלך", כשהוא מתכוון לאיבר המוצנע.

שירה לא הבינה את כוונתו, ושאלה. "מה"? אז הוא הסביר לה, "יש שפתיים למעלה ושפתיים למטה, אני רוצה שתשלחי לי מה שלמטה. מבחינתו השיחה עוד יכלה להימשך", אך שירה מבהירה כי היא ניתקה את הטלפון. "איכס הוא הגעיל אותי. הייתי בהלם, בכיתי. עכשיו אני אוזרת אומץ להגיד את זה ולספר את זה כדי שזה לא ימשיך לשבת לי על הלב".

במקרה נוסף מתארת שירה איך מאיר בן 36 מתל אביב שהגדיר את עצמו כחובש כיפה ומתפלל שלוש תפילות ביום, ביקש ממנה לשלוח לו תמונה שלה בלי בגדים.

"במשך כמה ימים חשבתי על עצמי, מה את טיפשה? למה לא ניתקת עליו ישר, למה המשכת איתו לדיונים כאלה? אבל עכשיו כשאני חושבת על זה לעומק, זה הפוך. בתום לב חשבתי שאני באה להכיר את בעלי המהמם והוא המטומטם. הוא הבחור שעושה את הלא טוב, הוא זה שמועל בתפקיד של האתר. אני בסדר."

את הטענות שלה מפנה שירה כלפי הגברים, אך גם כלפי אתר שליש גן עדן: "די די, למה אתם צריכים להיכנס לאתר? לכו לאתרים אחרים לכו לבתי בושת, תפרקו את הדברים שלכם שם".

"אני הגעתי לפה לא כי אני נערת ליווי או פרוצה, באתי לפה כדי להקים בית כשר, בריא ונאמן בישראל. למה אני צריכה את השריטות האלו? ואני משלמת על זה עוד. זה אתר שאני משלמת עליו, מממנת אותו. יש לי כרטיס VIP. מה בסך הכל רציתי, שהאתר הזה יהיה נקי, כזה שאני יכולה לסמוך עליו ולדעת בוודאות שמפה נפתחת לי דלת אמתית לחתונה".

ואת חושבת שהאתר הוא האשם בכמות ההטרדות שנמצאת בו?

"האתר בנוי מקסים, אבל אפשר לשדרג למשהו הרבה יותר איכותי ממה שהוא עכשיו. להוציא את הפסולת, שכרגע מורידה את הרמה. אני אומרת למנהלי האתר, יהיה לכם פחות כסף אבל תהיה איכות, יבואו עוד אנשים איכותיים, זה יהיה אתר הכי איכותי, באמת. כל הזבל ילכו לטינדר".

שירה מתארת, שהיא קיבלה המון הצעות לקשר, "יש שם המון בחורים שהתחילו איתי, אבל זה לא התאים, והם כיבדו אותי. פעם אחת שמישהו רוצה תמונה שלי לצרכים פורנוגרפיים הורסת את כל החשק להמשיך ולהיכנס לאתר הזה".

טראומה להרבה זמן

ארבעתן מספרות שאחרי האירועים הללו לקח להן המון זמן לחזור שוב למעגל ההיכרויות באתרי אינטרנט, אך גם בכלל למעגל השידוכים.

חזרת לאתר?

גילי: "לא, בכלל לא, בכלל לא", היא אומרת בתוקף, ונזכרת: "חברה ישבה עליי אחרי איזה חודשיים שלא התעסקתי בזה יותר, ולא נכנסתי לאתרים והכרויות, ואמרה לי שאני לא אשמה כי כעסתי על עצמי, מה זו התמימות הזאת?, מה זה להתכתב בסקייפ? ואיך שראיתי שזה הולך למקום כזה נורא מיני ופלרטטני, איך לא עצרתי את זה מייד?

לצערי משהו בצ'ארם שלו הוביל אותי. לא יודעת, כאילו אמרתי לעצמי איך לא עצרתי את עצמי אחרי ההתכתבות הראשונה, את הטמטום הזה"?! גלי מציינת, "אחרי זה לא יצאתי לדייט מלא זמן, סופר כעסתי על עצמי על האירוע הזה".

מדהים שאנחנו מאשימות את עצמנו.

"כן, בדיוק כזה אישה טיפוסית", היא צוחקת והאווירה נרגעת. "אנחנו לא נשואות ובגיל 25 ואצל מבוגרות יותר זה עוד יותר קשה. את רוצה בן זוג, מישהו שתוכלי להיות איתו להקים איתו משפחה וגם שיתן לך מענה לצד הרומנטי. אבל אצל הגברים האלה, זה מתחיל קודם במגע".

למה לא פניתן למשטרה?

גילי: יש סיכוי יותר שאני אתלונן אם מישהו הטריד אותי ברחוב מאשר זרק לי משפט באינטרנט, כי שם אני פשוט מסמנת אותו, מבחינתי הוא לא קיים יותר. לא חוויתי את זה על הגוף שלי שזה שונה.

שירה: "כל אחת שמה את הגבול שלה במקום אחר. אם מישהו אמר לה 'אני רוצה לראות אותך ערומה', יכול להיות שלבחורה זה לא היה ברמה של הטרדה ולא היווה בעיה, אבל מבחינתם? הם לא צריכים לתת לזה במה הם צריכים שהביטחון והשמירה אצלם יהיו הרבה יותר הרמטיים בשבילם הרבה יותר מהבנות. למה? כי יש בעיית אמון קשה מול האתרים האלו ולכן בנות לא נכנסות לשם, ואם אני אדע שלבת מסויימת מישהו כתב דבר כזה, זה יוסיף חוסר אמון למקום הזה שהמטרה שלו בסך הכל היא לעשות טוב".

לא רוצה שבנות אחרות יפגעו

אחרי שיעל קיבלה את התמונה עם תצלום אזור מוצנע גברי, היא סגרה את האתר, כשהיא אומרת לעצמה: "אני לא נכנסת לכאן יותר". אבל אחר כך היא הבינה שכמוה גם בחורות אחרות יוטרדו. "ברגע שהבנתי שאחרות יחוו את זה וזה הרגיש לי הרבה יותר משפיל מאשר בקשה של מישהו לקשר גופני, אמרתי שאני אתלונן עליו. כי אני כבר נפגעתי אז למה שאחרות גם יחוו את זה? זה לא כיף".

מה את מצפה מהאתר?

יעל: "אני לא יודעת מה הם יכולים לעשות בתור אתר כדי לבדוק כל פרופיל אם הוא אמיתי ושלא מדובר בסוטה, בגדול אצלי התלונה היא נגד הגברים. למה הם באים לשם? זה אתר דתי!", היא נשמעת כועסת. "נכון, שהם גם מגדירם עצמם דתיים אבל זה לא לגיטימי"

"אפשר להתלונן על אותו בחור שהטריד אותך, הכרטיס שלו ייחסם מולי, אבל מול שאר הבנות, הכרטיס נשאר פתוח. זה נגיד משהו שהאתר צריך לחסום לכל הבנות ולא רק מול מי שהתלוננה", היא מבהירה.

אתר 'שליש גן עדן' שידך בשנים האחרונות אלפי זוגות שהגיעו עד לחופה, העדויות שהובאו ועוד מקרים שנשארו על שולחן העריכה מחייבים את האתר לשנות את ההתנהלות שלו כדי למגר את תופעת המטרידים.

שליש גן עדן: עושים הכל כדי למנוע מקרים מעין אלו

מאתר שליש גן עדן נמסר בתגובה: "שליש גן עדן פועל מכל הלב על מנת לחתן כמה שיותר זוגות, והוא אתר ההיכרויות היחיד שמוכן להתחייב שהוא מחתן הכי הרבה יהודים בישראל. כמעט ואין אדם במגזר שלא מכיר זוגות שהכירו בשליש גן עדן. לא היינו מגיעים לזה ללא רצון אמיתי וכן לחתן ולהקים עוד ועוד בתים בישראל!

באופן תמוה, תקופה קצרה לפני הכתבה הנ"ל נרשמו לאתר מספר חריג של כרטיסים חשודים, ואף, בתאריך ה 7.2.2018, הגשנו בשל כך תלונה במשטרה. באותה התלונה אף דווח, כי ככל הנראה הכרטיסים המדוברים נועדו על מנת "לייצר כתבה" מעין זו, על ידי גורמים בעלי אינטרס או מי מטעמם. הכול על מנת לפגוע באתר, בשליחת הודעות מזיקות כגון אלו, כמו גם, בניסיונות להתחזות למנהלי האתר תוך הכפשת האתר, ופרגון לאתרים מתחרים אחרים. אנחנו סבורים שיש גוף מסויים שעומד מאחורי חלק מניסיונות הכפשה ופגיעה אלו. התלונה נמצאת בשלבי חקירה ואנו תקווה שמשטרת ישראל תמצה עמם את הדין.

חשוב להדגיש שלכל משתמש באתר האפשרות לחסום, כאמור, משתמשים אחרים, ובמידת הצורך לדווח על משתמשים שלדעתו אינם מתאימים לאתר או לרוח האתר. משתמשים שנמצאים כלא מתאימים מורחקים מהאתר באופן מיידי לכלל הגולשים באתר (!), שכן, כל דיווח מטופל במלוא הרצינות, הן על ידי בקרה אוטומטית, והן על ידי צוות בקרה אנושי של האתר. אנחנו עושים ונמשיך לעשות הכול כדי לשמור על איכות האתר והגולשים בו ועל הרוח הטובה השוררת בו. אגב, כל בר דעת, מבין, שמדובר בראש ובראשונה גם באינטרס שלנו.

במקרה היחיד שהוצג בפנינו ושאליו יכולנו להתייחס נראית שיחה בין משתמשת באתר למשתמש אחר, יצוין שמיד במועד קבלת הדיווח מהמשתמשת לצוות הבקרה, הנ"ל נחסם לאלתר – לכלל המשתמשים.

ברור, שכמו בכל מקום איכותי, שגם מצליח לעשות הרבה טוב, תמיד יהיו אלו שינסו להרוס ולפגוע, אולם אנחנו עושים כל העת ונעשה כל שביכולתנו כדי למנוע מקרים מעין אלו. כמו כן – בימים אלו אנחנו עובדים על מערכת חדשה שצפויה לעלות בשבועות הקרובים, ובה, בין היתר, מערכת הבקרה משודרגת אף יותר מהקיים כיום, תוך שילוב מערכות אוטונומיות ומערכות לומדות לצורכי שמירה על האיכות הגבוהה של האתר והגולשים בו.

חשוב להעביר מסר למשתמשים – לא לאבד אמון באנשים רבים ונפלאים שיש באתר שלנו. יש אלפים שמתחתנים בכל שנה מאתרי הכרויות! צריך להתמיד, באנרגיות חיוביות, באמונה ובשמחה."

==

מי שהוטרדה בידי משתמשים באתר 'שליש גן עדן' או באתר היכרויות אחר, יכולה לשלוח בצורה אנונימית תיעוד או צילום מסך, דרך 'המייל האדום'.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
94 תגובות - 65 דיונים מיין לפי
1
האתר מדהים מלא מתחתנים בכל מקום אנשים חולים
אפרת | 07-03-2018 12:08
מכירה מלא אנשים שהתחתנו משם החברה היא תמיד עם מעט אנשים חולים ואי אפשר לכתוב כשבסטטיסטיקה מעטים
מעניין שכל הסנגורים מכירים המון זוגות ש... חייבת להכיר?? ממש לא. לא מכירה!!
יהלום | 20-04-2018 11:41
זה נראה דברור מתוזמן
הטרדות מוזמנות, השאלה ע"י מי? אולי דתלשי"ם מתוסבכים...
דתלתי"ת | 20-04-2018 8:40
אז ככה הם נוקמים בכולם, כשהם מפריעים להם להתחתן כדוסים
צודקת. הרבה חברות שלי הכירו שם
ספיר | 07-03-2018 18:24
שליש גן עדן דווקא ידועים בבקרה הקפדנית שלהם.. אחלה אתר מניסיון אישי.
2
שטויות
רוני | 07-03-2018 12:37
אחלה אתר שבעולם. יש מטרידים בכל מקום, וצריך להיות עירניים.. ניסיתי את כל האתרים אבל בשליש הכי טוב by far
3
טרולים מגעילים. כתבה דוחה
אמיר | 07-03-2018 12:40
אז יש טרולים בשליש גן עדן שמנסים לעשות נזק... חוסמים וממשיכים הלאה. הנושא חשוב לצורך תשומת לב (כדאי להיזהר כנראה בכל אתר היכרויות). סגנון הכתבה גס ודוחה
תגידו שלום לדתיי הרצף שמשתלטים על כרטיסים של דוסים ומטרידים אתכן באתרי הכרויות! כן, כן
דתיה ממש | 20-04-2018 11:51
זה די מזכיר את מה שהם אומרים: דוסיות לובשות סקיני וקוראות לעצמן דתיות
יותר טרולי: דוסיות לובשות סקיני וקוראות לעצמן דתיות פיחחסס
טרול כזה | 20-04-2018 11:46
ככה נראה לי
אותי בנות הטרידו באתר
שיי | 08-03-2018 6:01
עזבתי מהר
4
האתר הכי טוב שהכרתי של הכרויות
יוסף | 07-03-2018 12:43
לצערנו איפה שהעוגה הכי טעימה לשמה מגיעים רוב האנשים.. אז יש את האחוז הקטן של החולים והם הגיעו גם לשליש חפיף וקורה.. אבל האתר הזה חיתן עשרות חברים וחברות שלי שאני מכיר ושום אתר אחר או חיקוי שלו כמו אתרי הכרויות אחרים שמנסים לחקות אותם וכל מיני אתרי הכרויות כאלה ואחרים לא מגיעים למה שהם עושים! ומעניין שרק האתר שלהם מחתן כמויות.. וכנראה שכל שאר הקנאים למצוות נאלצים להמציא כתבות וכל מיני כדי להגיע למשהו...
ברורררר המתחרים של דתיי הרצף זה ההדתיים!! חחח
דתייה ממש | 21-04-2018 21:58
ואולי להיפך?
אולי המתחרים שלהם זה ערוץ 10? איזו כתבה מכפישה...
שדכנית | 21-04-2018 21:48
לא יפה!
5
שטויות
שיר | 07-03-2018 12:45
האתר המדהים ויש שם פיקוח מטורף, כך שהייתי מטילה ספק בכתבה הזו... שליש גן עדן אתם אלופים, תמשיכו לעשות עבודה מעולה ולגרום אושר לאנשים !
אז תגידו להתראות ליוצאים בשאילה. הקמבק שלהם: מיניות עם דוסים. וזו הרפורמה שמחתנת הכי הרבה יהודים בישראל:)
ולא סתומה | 21-04-2018 22:03
אז אל תכפישו ואל תפריעו לתהליך הנפלא הזה לקרות כאן. (פונים אל טוב לבכם)
6
נורא ואיום
יוסי | 07-03-2018 12:49
כל הכבוד לאתר סרוגים על העלאת הנושא. רק אור השמש יחטא
7
לא להתקרב לאתר המסוכן הזה
גבי | 07-03-2018 12:50
זה לא אתר להיכרות בין דתיים. זה מיזבלה שמוליכה שולל את כל מי שמחפש היכרויות בגישה צנועה... מרכז לסטוצים. מי שחושש שידיר רגלו ומקלדתו משם.
קן הקוקיה
רונית | 04-02-2019 16:07
הכרתי שם את בעלי חולה נפש מופרע עם קבלות. אחרי שהתגרשנו ראיתי שפתח כרטיס בו הוא הוריד את הגיל, תחת סטטוס רווק. נורא. אמר שמשקר לגבי הגיל והסטטוס ורק אחרי שהבחורה נופלת ברשתו מספר לה את האמת. באמת חולה ורשע מכל הבחינות. אנא היזהרו ותהיו עירנים, עירניות!
8
.....
אני.פ | 07-03-2018 12:55
רמת אמינות שואפת לאפס.... אתר מספר 1 השידוכים למגזר הדתי...
9
אתר הכרויות הכי טוב
שלומי | 07-03-2018 13:00
אומרים שאם שניים אומרים לך שאתה שיכור תתחיל להתנדנד. אז אני מכיר 5 שהתחתנו דרך האתר אז כנראה שהוא עושה את העבודה..
10
אחלה אתר
רונן | 07-03-2018 13:01
כמו בכל אתר היכרויות יש טיפוסים מהסוג הזה, לדעתי מדובר בתמונות שצולמו בכוונה תחילה לצורך הכפשת האתר. אני אישית מכיר הרבה זוגות שהתחתנו והקימו בית ברוך ה' בזכות האתר הנפלא הזה. כל הכבוד למנהלים שאני בטוח שדואג שמיקרים מהסוג שעלו בכתבה לא יקרו אצלהם באתר. בהצלחה לכל הרווקים והרווקות.
11
כתבה מגמתית
ברק | 07-03-2018 13:06
נראה כמו נסיון של מתחרים ללכלך על שליש גן עדן.
12
שליש גן עדן
דביר | 07-03-2018 13:12
אני דווקא התרשמתי כי שליש הינו אתר מאוד מוקפד ואיכותי, אשר לגמרי מצליח ומחתן זוגות כשרים בישראל, המשיכו כך ותבורכו !
13
אתם אנשים רעים. למה לעשות שיימינג לאתר שעושה כלכך הרבה טוב בעולם?
חיים | 07-03-2018 13:15
אני משתמש באתר כבר חצי שנה, כל מי שנחסם על הטרדה נחסם לכולם, למה להשמיץ? מה תרויחו? רובם המכריע של המשתמשים הם אנשים טובים שרוצים לבנות את ביתם, מנוולים מסתובבים בכל הרשת, בשביל זה למנוע מאנשים להכנס לאתר שיכול לעזור להם להתחתן? תתבישו.
14
שליש גן עדן
אורן | 07-03-2018 13:16
האתר שליש גן עדן הוא פלטפורמה מבורכת להכרויות בין שני המינים. בעולם הדתי המסרס כבר מגיל צעיר את הקשר וההכרות מגיעה האתר ופותח צוהר לבניית בית של קדושה ונישואין. לצערנו עולמנו מלא באנשים חולים שמנסים לעשות שימוש בפלטפורמה לסיפוק תאוותיהם. אין הדבר מעיד כלל על האתר ועל השליחות המדהימה והמבורכת שלו ויעידו על כך אלפי הבתים שנבנו בזכותו.
15
למה רק לחפש את הרע כל הזמן?
לשון הרע גמור | 07-03-2018 13:23
למה לעשות כתבה עם שקרים ורכילות ולא לחפש את כל הזוגות שהאתר הזה חיתן?
16
אתר מצויין
אלי | 07-03-2018 13:26
אתר מצויין . עושה הכל לשם שמיים ובצניעות. יש לכל אחת כל הכלים לסנן . (ודי בקלות ניתן לראות מי בעייתי ומי לא.. שיחה אחת ואתן יודעות) ומי שמבקש ממכם כאלו דברים. ישר תנתקו לו בפרצוף... לא להמשיך בכלל. הכל מצויין ויפה
17
כתבה הזויה
מיכל | 07-03-2018 13:35
מה העניין של הכתבה? סתם לפגוע ולהרוס? האתר הזה אתר מדהים ועוזר לכ״כ הרבה אנשים! אני מכירה אישית כמה זוגות שהכירו דרך האתר הזה.. אנשים רעים יש בכל מקום. די להרוס לכולם.
18
חייבים שם ניקוי אורוות דחוף
דנה | 07-03-2018 13:49
יכול להיות שהמטרה היתה טובה אבל הם חייבים לחשוב עך התקלות הרבות שיכולות להיווצר
19
לבנות יש נטייה להמשך אל הדפוקים
יצחק | 07-03-2018 14:39
תמשיכו לפסול את הגברים הרגישים והאיכותיים בשביל פרופילים שמלאים בשקרים ובדמיונות ונראה לאין תגיעו. כל אחת שם עושה טובה שהיא עונה לך ועכשיו ברור למי הן כן עונות.
לגברים יש נטיה להיות דפוקים ולנצל בנות תמימות
רותם | 16-10-2018 12:10
לא יודע מאוד קל לומר אבל רב הבנות באתר הם תמימות מאוד ויש שם אנשים רעים. מבאס כי דופק את כולנו, בייחוד אלו שמעוניינים לקשר - עוברים עינויים
צודק
אבי | 08-03-2018 0:54
מאה אחוז
חחח יצחק, חשבתי רק אני נתקל בזה
יעקב, בית שמש | 07-03-2018 19:44
העיקר מפקד בגולני...
20
ככה זה
דתי | 07-03-2018 16:41
שהבנות מחפשות ערכים חילונים במשפחה ולא דתיים זה הפריצות של הבנות הדתיות לאומיות
21
תעודת עניות לאתר סרוגים
קופל | 08-03-2018 0:00
כתבה זו מעידה על שפל של אתר סרוגים. מצאו הזדמנות כשרה לכאורה לשחרר כתבה צבעונית. עם כל הגועל נפש. אבל למטרה טובה עאלק... מה החידוש? שיש חולירות גם באתר היכרויות זה? אז יש. כמו בכל מקום. כל בת שמתחילה שיחה יכולה לנתק בכל רגע. המילים ה"מוסתרות" מגיעות לאחר הקדמה כלשהיא. אם בת השיח צלחה אותה. אין לה להלין אלא על עצמה.
נכון מאד. אפשר לחסום מיידית כל פנייה לא ראויה
חניאל קורן | 24-03-2024 10:47
ו... זהו! נגמרה הבעיה במספר לחיצות כפתור. על מה לעשות מהומה על לא מאומה?!
22
קנס כספי ברגע שמגישים צילום מסך של תוכן לא ראוי המפר את תנאי האתר
דוד | 08-03-2018 7:22
יש לאתר את פרטי הבנק? שינסחו חוזה ברור בכניסה לאתר ויקנסו את מי שמפר. ירוויחו הרבה...
23
טרף קל
חושם | 08-03-2018 7:40
בנןת דתיות אין לרוב פתיות ואינן יודעות להתמודד עם העולם. מרוב צניעות הן אינם מסוגלות להתמודד
24
יש מקרים גרועים מאלה
אני | 08-03-2018 9:07
מה לגבי אותן נשים גרושות בגילאי 40+ ואף פחות. שפונות לבחורים צעירים בני 25+רווקים והפניה בעלת אופי מיני. וכך נפתח בעיני הבחורים משהו שהם לא חשבו עליו מעולם,והפיתוי הוא נוראי. גם על זה צוות האתר שמע וטען שאין מה לעשות בעיניין .!!!
25
כתבה מוזמנת
יוסי | 08-03-2018 11:29
יש תחושה של כתבה שהוזמנה עי מתחרים של האתר. זבל יש בכל מקום אבל זה אתר מעולה שחוסם מייד את מי שנחשד בהטרדה.
ברוררררררר!! המתחרים של דתיי הרצף הם הדתיים!! חחחחח
דתייה ממש | 21-04-2018 22:12
אולי הפוך?
והם טוענים שההטרדות מוזמנות, אז כנראה שהם יודעים... השאילה מי המזמין?
דתייה ממש | 21-04-2018 22:11
בינתיים מי שהכפיש אותם זה בעיקר ערוץ 10, אז אולי זה הם חחחחחח
26
מי שבאמת מחפש כלה - לא מחפש באינטרנט...
קל דעת | 08-03-2018 13:04
שם מחפשים קלה.
27
כתבה מגמתית, דוחה ומיותרת
ישי דהן | 08-03-2018 17:08
בתור מנהל אתר הכרויות שעוסק שנים בתחום הזה, אני יודע עד כמה ההודעות המיניות הללו הן פרי נחלתו של כל אתר, כל צאט וכל רשת חברתית. יש את זה בכל מקום, זה דוחה, ומגעיל אבל להכרויות באינטרנט יש גם חסרונות כאשר אנשים שנמצאים מאחורי המסך מעיזים לכתוב דברים שפנים אל פנים לעולם לא היו נאמרים. בכתבה עיתונאית אמיתית, מקצועית ולא מגמתית, נושא הכתבה היה יכול להיות ההטרדות המיניות ברשת, וכחלק מזה יכולתם להציג כמה אתרי הכרויות שסובלים מהבעיה הזאת ואת דרכי ההתמודדות עם הנושא. אולם בחרתם להציג אתר שחיתן אלפי זוגות (כולל 2 מהאחים שלי), אתר מקצועי שמפעיל סינונים וחוסם מטרידים, בחרתם להתעלם מהכל ולהתייחס בכתבה מכפישה למקרים בודדים אלו. תתביישו לכם. או כמו ששר אריק איינשטיין זל: אז איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי.... ומה שעצוב שבתחתית התיבה לשליחת תגובות אתם מציינים שאין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע... כי כל הכתבה שלכם היא הוצאת דיבה אחת גדולה.
28
שליש גן עדן
חיים | 08-03-2018 17:16
מנסיוני האישי ושל אחרים מי שמשקיע כסף קטן להכיר ולבנות בית כך יקבל את תמורתו . מי שמשקיע כסף גדול בשידוך אצל שדכן/שדכנית יקבל תמורתו במלואו.השדכן/ שדכנית הם הסנן הראשוני בשביל זה משלמים להם כמובן שצריך לבדוק למי פונים .ולא לשים כספו מל קרן הצבי.
29
אני מסורתית ולא מצאתי יותר מדי באתר הזה
לא דתייה | 09-03-2018 20:13
לכאורה מציגים אותו כ-אתר עם שפע אנושי מגוון (דתלש, ברסלב, מסורתי...) בפועל אותה גברת בשינוי אדרת כמו בכל אתר... נשים איכותיות, גברים פחות. גברים מבוגרים שפונים כי רוצים אותך הצעירה. המון גרושים עם ילדים... (יותר מכל אתר, לפחות מהניסיון שלי). מאומה רבה על לא דבר.
בקשר למשתמשת לא דתיה
ליעוז | 14-08-2020 5:58
היי גם אני משתמש באתר ולא מצאתי עדיין מישהי והביקורות פה בקשר לאתר הזויות נכון שעדיין לא מצאתי אבל לוקח זמן פשוט ולא צריך להתייאש!
30
זה חוקי. לא ברור מה לא בסדר?
אין שום בעיה | 10-03-2018 19:10
אם זה לא פלילי אז מה הבעייה? גם בנט ושקד אמרו שכל מה שהוא לא פלילי זה בסדר ובעניני מוסר שכל אחד ידאג לעצמו.
31
בחורה שעוצרת את השיחה מיד היא לא נפגעת
יפה יוסף | 10-03-2018 22:31
הבעיה של סוטה המין.אבל בחורה שממשיכה את השיחה כי זה בכל אופן מעניין יחד עם שזה דוחה מאוד זה פוגע מאוד ואין את מי להאשים .לכן רק לחזור בתשובה שבפעם הבאה לא עונים בכלל לסוטים או מבזים אותם.
32
גם הן אשמןת
יענקלה | 03-04-2018 19:46
כאשר מה שמעניין את הבנות זה הגןף החומר ולא הרוח זאת התוצאה
33
כשהמגמה היא לעצב חברה יותר לייטית - פלירטוטים בעייתיים נתפסים ככשרים
שני שליש גיהנום | 10-04-2018 11:24
אולי לכן הנהלת האתר מטפלת בזה באופן מינורי. אם משהו רוצה לבדוק, שיבדוק אצל הנהלת האתר אם יש שם קשרים כלכליים עם גופים בעייתיים (מבחינה דתית).
ברור שיש...
... | 31-07-2020 4:54
ברור שיש אנטרס כלכלי הם משאירים מנוים לא מעניין אותם דיבור בוטה
אז אולי המטרידים הם בעצם דתלשי"ם חובבי סקיני שקוראים לעצמם דוסים חחחח
פחחחחח | 19-04-2018 21:43
מבחינתם הם לא מטרידים, הם רק מעירים בנימוס שזה לא ככ לעניין לחיות כך
בהתחלה חשבתי שזו סתם עלילה, אבל עשיתי חיפוש קצר ומצאתי כתבה שאיך לומר -זה די מצער, אבל זה די קרוב לזה
תיראי מופתעת | 18-04-2018 17:09
מה 21/11/17 כתבה של עקיבא נוביק שאת כותרתה מוטב שלא לצטט, רק ציטוט של הקטע הנוגע לעניין, כחלק מראיון עם הנהלת שליש גן עדן: כמות הדתיים התורניים הולכת ומתמעטת עם הגיל, אומר בעל האתר אסף נבון, וכמות הדתיים לייט והדתלשים הולכת ועולה עם הגיל. פעם היית הולך לעזרת נשים ומחפש מישהו שיכיר לך אותה היום אתה מחפש לפי 'קרוב אלי' באפליקציה. - עצוב!!
34
קונספירציה: חפרפרת/ תולעת/ תוכנה זדונית- מטרתה: להכפיש ולהמאיס את יוצאי הישיבות והגברים התורניים בעלי כוונות חיוביות ורציניות לחיים תורניים ושמרנות הלכתית, בפני הבנות הדתיות.
נפגעי טראומה | 11-04-2018 15:26
עי שימוש בשכפול כרטיסים שלהם והתכתבות בשמם עם הנשים, או אפי' החלפת הודעות מקוריות בהודעותיהם המטרידות. [בעידן הפוטו שופ הכל אפשרי.. משהו גם צריך לשאול את עצמו, האם כל המטרידים מטומטים? להתחזות כדוס, ובין שיחת טלפון לגרום לבחורה לנתק? כל עבריין מתחיל אמור להבין שככה הוא לא יגיע אליה. אז אולי רק הסיפור עם הסקייפ חורג מהסטטיסטיקה המוזרה הזו] ככה התורניים ייראו בעיניהן כחשוכים, צבועים ומושחתים ורק כאלו המזוהים עם קהילות כ כקהילות ידידי הקרן החדשה לישראל - רק הם ידמו בעיניהן כאבירי הנפש, זכי הדעת וכו'. ידועה לשון הרמבם בפרק ג' מהלכות חנוכה, הלכה א': בבית שני כשמלכו מלכי יון גזרו גזירות על ישראל ובטלו דתם ולא הניחו להם לעסוק בתורה ובמצוות. ופשטו ידם בממונם ובבנותיהם !!! וצר להם לישראל מאוד מפניהם ולחצום לחץ גדול ...
לא עולבים :)
הנעלבים ואינם עולבים | 17-04-2018 15:11
אבל למה להזניח את הטיפול בדברים בעייתיים
ממליצים:)
הנעלבים ואינם עולבים | 17-04-2018 15:09
ממליצים (בלבד) לא עולבים
אם זה נראה לכם רציני, למה שלא תמליצו להנהלת האתר לכוון לשם את חקירת המשטרה?
תוהה | 17-04-2018 14:02
הנהלת שליש גן עדן מציינת בתגובתה, שהם הגישו תלונה ומתקיימת חקירת משטרה. משום מה- גם הם משוכנעים שלא באמת יש ככ הרבה מטרידים וזו רק מניפולציה, אז אולי כדאי לעזור להם, אם כבר חוקרים, אפשר גם לבדוק את הכיוון הזה?
לא כזה הזוי. אם מנכ"ל פייסבוק התנצל בפני הסנאט ומיליוני משתמשים על מאניפולציות ושימוש שנעשה במידע אישי, הכול יכול להיות
הנעלבים ואינם עולבים | 17-04-2018 12:01
בדומה לאלגוריתם המשמש את אתרי ההיכרויות לביצוע ההתאמות- יתכן גם ווירוס עם אלגוריתם דומה- המסתמך על מה שהמשתמשים כותבים על עצמם, רק שלמטרות הפוכות
תכל'ס, נשמע הזוי. אבל אם... אז יש עוד תופעה שזה יכול להסביר: למה כל הזמן הדוסים והדוסות מרגישים שם שכולם סנובים?! אולי הווירוס הזה גם מיירט??
תוהה | 17-04-2018 11:36
אולי הווירוס מיירט גם את ההודעות שבין הדוסים?
תכל'ס, נשמע הזוי. אבל אם... אז יש עוד תופעה שזה יכול להסביר: למה כל הזמן הדוסים והדוסות מרגישים שם שכולם סנובים?! אולי זה גם מיירט??
תוהה | 17-04-2018 11:01
אולי משהו שם בחומרה מיירט הודעות בין הדוסים?
35
כמות הדתיים התורניים הולכת ומתמעטת עם הגיל וכמות הדתיים לייט והדתלשי"ם הולכת ועולה עם הגיל. פעם היית הולך... היום אתה מחפש לפי 'קרוב אלי' באפליקציה. דברי פי חכם חן – ציטוט של הנהלת האתר. לא הבנתי, כאילו זה משמח את שליש גן עדן?
תיראי מופתעת | 18-04-2018 17:18
הדברים מתוך כתבה של עקיבא נוביק 21/11/17 : כמות הדתיים התורניים הולכת ומתמעטת עם הגיל, אומר בעל האתר אסף נבון, וכמות הדתיים לייט והדתלשים הולכת ועולה עם הגיל. פעם היית הולך לעזרת נשים ומחפש מישהו שיכיר לך אותה היום אתה מחפש לפי 'קרוב אלי' באפליקציה. יפה!!
36
כמות הדתיים התורניים הולכת ומתמעטת עם הגיל וכמות הדתיים לייט והדתלשי"ם הולכת ועולה עם הגיל. פעם היית הולך... היום אתה מחפש לפי 'קרוב אלי' באפליקציה. דברי פי חכם חן – ציטוט של הנהלת האתר. לא הבנתי, כאילו זה משמח את שליש גן עדן?
תיראי מופתעת | 18-04-2018 23:18
הדברים מתוך כתבה של עקיבא נוביק 21/11/17 : כמות הדתיים התורניים הולכת ומתמעטת עם הגיל, אומר בעל האתר אסף נבון, וכמות הדתיים לייט והדתלשים הולכת ועולה עם הגיל. פעם היית הולך לעזרת נשים ומחפש מישהו שיכיר לך אותה היום אתה מחפש לפי 'קרוב אלי' באפליקציה. יפה !!
37
מה מחפשים שליש גן עדן בכתבה : דוסיות לובשות סקיני וקוראות לעצמן דתיות. מהפכה בעולם הדתי משנה את החברה בישראל. תגידו להתראות ליוצאים בשאילה- ותגידו שלום לדתיי הרצף. את מה הם מעודדים שם???
מופתעת ?! | 19-04-2018 20:43
יש שם ציטוטים מדהימים: גם עולם הדייטינג של הדתלש החדש השתנה לבלי היכר. באתר ההיכרויות שליש גן עדן רשומים 197 אלף אנשים בהם פעילים כיום 60 אלף. האפליקציה עתירת הפסוקים הזאת מקצרת דרמטית את המרחק בין עולם ההיכרויות הישן, לבין סצנת הפיק-אק החילונית. זה המקום היחיד שבו צעירי המגזר מדווחים במדויק מה המצב הדתי שלהם, איזו בחורה הם מחפשים וגם עד כמה סוערים חיי הרווקות שלהם. כמות הדתיים התורניים הולכת ומתמעטת עם הגיל, אומר בעל האתר אסף נבון, וכמות הדתיים לייט והדתלשים הולכת ועולה עם הגיל. פעם היית הולך לעזרת נשים ומחפש מישהו שיכיר לך אותה היום אתה מחפש לפי 'קרוב אלי' באפליקציה. ||| מתוך : עקיבא נוביק, ערוץ 10 21/11/2017
38
יכול להיות בעולם החילוני זה המקובל והנהוג
מנחם | 30-04-2018 10:35
יחיצ
39
באתר שבע ברכות יש אופציה שאנשי הצוות יבדקו לא יודע
מנחם | 30-04-2018 10:36
אם זה מועיל
40
מלא גם נשואים מתחזים,פשוט בושה
הילה | 26-05-2018 2:23
האתר מאוד מצליח מצד אחד אבל מתד שני גם נורא פרוץ,יש נשואים מתחזים,יש סוטים ולדעצי מספיק שבחורה אחרת מתלוננת חובה למחוק את אותו פרופיל
גם אני...
... | 31-07-2020 4:53
גם אני פגשתי שם גבר פרוד שעדיין לא התגרש וקיבלתי המון הודעות סוטות מגברים פניתי למנהלי האתר עם הוכחות כתובות והנושא לא טופל הם עדין באתר
איך את יודעת שיש שם נשואים?
שני | 16-06-2018 8:51
איך גילית?
41
האתר
אורית שם בדוי | 29-05-2018 21:55
שלום רב באתר לצערי אין סינון שמחייב אתר שהוא דתי, כמו שמירת נגיעה שזה המינימום ומנהלי האתר שוכחים שיחד עם הכסף הם מפסידים את העיקר שפניתי אליהם. חזרו ואמרו שאין אופציה כזאת.... לפי דעתי ומהניסיון שלי הם חייבים לבדוק כל אחד וגם להוסיף שמירת נגיעה.
42
לא לשפוך את המים עם התינוק !!!!
שמעון | 08-08-2018 18:42
בס''ד מי שחולני -חולני !!! מדווחים וחוסמים. וגם בנות יקרות תהיו חקרניות.זה קורה בגילאים הצעירים יחסית,אצל הבוגרים,גרושים,אלמנים זה אכותי יותר
43
...
ייי | 06-09-2018 22:22
מכירה משהי שיצאה שם עם גבר נשוי ועבד עליה חצי שנה והגיעה איתו לבית משפט עשה לה נזק נפשי קשה בנות תזהרו
44
אתר גרוע.. מלא מטומטמות וכרטיסים ללא תמונה
דני | 10-09-2018 16:19
הייתי שם מנוי לתקופה קצרה. חיפשתי מישהי רצינית. רוב הבנות שם מטומטמות לגמרי ולא קשורות למציאות. האתר גם יקר מאד בהשוואה לאתרים אחרים. יצאתי משם מהר.
45
אתר מזוייף
חן | 10-09-2018 16:20
רוב הכרטיסים שם פיקטיביים. גם של הגברים וגם של הנשים.
46
הכתבה מוזמנת
דוד | 10-09-2018 16:20
נועדה לייצר פרסום לאתר כושל
47
הטרדות
אהוד | 15-09-2018 8:05
נשמרתם לנפשותיכם יש דברים טובים ויש דברים רעים לא צריך לעשות הכללות ולהיכנס לפניקה הכל זה עניין של מזל לי היתה פגישה עם נכה 100 אחוז על כסא גלגלים ובשיחה הטלפוני היא לא אמרה את זה אז לא התבעסתי וישבתי אתה שעות מרובות בבית קפה היה לי מאוד נחמד בחברתה. אני מקיר מקרה של בחור ששלח תמונה של חבר שלו שנראה בחור יפה מאוד וזה שבכניס את התמונה הוא מכוער ונראה על הפנים והיום בחורות שיצאו איתו. שוב פעם זה הכל עניין של מזל שיהיה בהצלחה לכולם
48
הטרדות
יוכי | 25-09-2018 16:36
אז ככה אני נמצאת באתר שניים בלי מנוי נתקלתי בהטרדות קללות גם בפגישות השפלות ניצול ודיבור משפיל בנות תזהרווו
49
שבע ברכות הוא אתר חינמי לפחות אין צייפיה
אלינה | 07-10-2018 20:57
שבע ברכות הוא אתר סבבה וחינמי לפחות אין ציפיה
50
יש שם איזה פסיכופת בשם צחי בן 36
Eliya | 22-11-2018 1:14
לא להתקרב יש לו מחלת נפש קשה מסוגל לשלוח 30 הודעות ברצף מסחרר. אנשים האתר לא הבעיה אלא חוסר ההגדרות והגדרים שהאתר לא מספק.
51
...
... | 26-12-2018 21:29
כל הגברים בשליש גן עדן נמצאים בטינדר כמו שוק של בשר
52
זה אתר מסחרי מה חשבתם ויש תמיד צידים.
יאיר | 03-01-2019 5:08
גם ני באתר וחוץ מבזבוז חיים לא יצא כלום האתר צריך להיות נוהל פי מליון יותר טוב וגם יש בחורות שמורות לבחורים תזמן או מעופפות או ל של מגיל 27 עד 30 כשהיא בת 36 למשל אולי הגזמתי אבל דוגמא ובפרט שבחור אין בעיה שיהיה גדול והבחורות צריכות לציין שהם שמורות שהגבר שזה כן חשוב לא יצטרך לשאול עם היתה עם כ אים או נשים סליחה על האי כסא לגבר ירא שמיים (שלא היה עם אשה גם כן עד ] זה מאוד חשוב
53
כמנוי באתר .הבנות מחפשות את הרכב והכסף
אור | 06-03-2019 6:02
ונופלות למתחזים לא לאנשים אמיתיים
54
כפוי טובה
נייט | 01-04-2019 19:08
לשליש גן עדן יש כבר בתוח מעל לשליש גן עדן אז ריספקט
55
זה יכול לקרות בכל אתר
לולה | 05-06-2019 19:42
גם שבע ברכות שנכון שיש אפשרות שהצוות יסנן הודעות, אבל מה אחר כך שעוברים לטלפון לבד? לי כבר יצא להתקל בסוטים וחצופים
56
כותרת מאד לא הוגנת
יעל | 10-07-2019 0:02
בנות מוטרדות מינית בכל מקום; באוטובוס, בעבודה, ברחוב, במסעדה וכן, גם באתרים. להכניס את שליש גן עדן, שזה באמת אתר נקי עם בחורים איכותיים (בעיני הכי איכותי), לכזו כותרת מכפישה זו עיתונות צהובה.
57
בנות מחפשות מראה חיצוני
יהודי אמיתי | 10-10-2019 2:56
אז תמשיכו לחפש מראה חיצוני אצל הגברים הלא נורמלים ואת הנורמלים תשאירו לבנות השפויות שלא מחפשות מראה אלא מחפשות אנושיות.
58
קשקוש
sas | 06-01-2020 20:31
משהו פה מסריח. כל בחורה דתיה שפויה הייתה חותכת מייד ברגע שמדברים אליה בצורה גסה.
59
הבנות בכתבה אשמות
אדם | 11-02-2020 8:29
לפי מה שלפחות אחת תיארה היא המשיכה לנהל איתו דיונים על הנושא.... נשמע שהיא נהנתה מזה, רק כשזה כבר את הגבול מבחינתה היא מתלוננת. למה הגבול שלך קדוש יותר מהגבול שלו? אם את מוכנה לזרום לדיבורים מיניים את שותפה מלאה לשיחה.
60
אני חוויתי דבר דומה גם דרך אתר שבע ברכות
לילך | 19-02-2020 7:23
אני מסורתית (דאז לא שמרתי נגיעה, אבל גם לא הצהרתי על כך) התחלתי להתכתב עם בחור שמגדיר עצמו דתי, אומר לי שלא שומר נגיעה.. סבבה.. ושהוא אוהב נגיעה.. מאוד מאוד אוהב נגיעה.. מכל הסוגים.. 3 הודעות כאלו בסגנול עד שחסמתי אותו..
שבע ברכות הוא האתר הכי נקי שאני מכיר
עידן | 23-02-2020 23:29
ברור שאין 100% אבל שבע ברכות זה ליגה אחרת
61
באתרים "חילונים" גם שולחים תמונות, זה עוד בקט
לילך | 19-02-2020 7:25
מה שהן עברו זה עוד בקטנה... לצערי הרב
62
כאן
אחד | 15-04-2020 10:41
תבדקו את האתר של הידברות.. הם זממו אולי משהו. היבנתי שאצלהם בכלל...........
63
אז מה אתם...
... | 31-07-2020 4:56
אז מה אתם עושים בנדון?אם בחורה פונה אלכן עם הוכחות כתובות של הטרדות מגברים למה הם עדיין באתר ?
64
חברה שלי שמעון...
שלישי גן עדן וואטסאפ שיחות וידאו חברה 34 | 19-10-2022 14:27
חברה שלי שמעון בר אל וואטסאפ שיחות 34
65
עצה מעולה לכל הנשים המוטרדות
חניאל קורן | 24-03-2024 10:49
כבר בכרטיס שלכן עצמו, רשמו באפן ברור ובולט: אני שומרת נגיעה! זה יכול לסנן מכן מראש מכל מיני גברים שאינם כאלו ומחפשים נשים כמותם.