מוזיקה

לאחר שאושפז: שלומי שבת משתף במצבו הרפואי

לאחר שאושפז בבלינסון בתחילת השבוע, הזמר האהוב שלומי שבת החליט להרגיע את מעריציו ושיתף במצבו הרפואי "מרגיש טוב יותר ומקווה לחזור לשגרה בקרוב"

((צילום: יחצ))

בשורות טובות: הזמר האהוב שלומי שבת, המאושפז בבית החולים בלינסון בימים האחרונים, פרסם הודעה מרגיעה בה דיווח על שיפור במצבו.

בהודעה שפרסם בחשבוו האינסטגרם שלו, מסר שבת לעוקביו: "אנשים יקרים, אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם על הדאגה האמיתית לבריאותי, זה לא מובן מאליו ואני מעריך זאת מאוד. אני מרגיש טוב יותר הודות לטיפולו המסור של הצוות הרפואי" וסיכם "מקווה לחזור לשגרה בקרוב".

כזכור הזמר והיוצר שלומי שבת בן ה63, הנחשב בין האמנים המובילים במוזיקה הים תיכונית בישראל אושפז בתחילת השבוע בבית החולים בילינסון, זאת לאחר שחש ברע בעקבות דלקת ריאות.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

10 תגובות
9
מעריצה
16.02.18

איחולים שלומי היקר תודה שהרגעת אותנו חיכינו לך בים המלח בכנס הלאדינו וכל כך התאכזבנו שחלית העיקר הבריאות ותחזור מהר רפואה שלמה ושבת שלום מהטבריינים.

הצטרפו אלינו