אורן חזן לנתניהו: זה מה שאתה צריך לעשות עכשיו - סרוגים

אורן חזן לנתניהו: זה מה שאתה צריך לעשות עכשיו

חבר הכנסת אורן חזן הגיב להמלצות המשטרה להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעבירות שוחד ושיגר לעברו 'עצת זהב', כהגדרתו. בנוסף, חזן התייחס גם לאופן בו חברי סיעתו צריכים להתנהג בחודשים הקרובים

author-image
אורן חזן לנתניהו: זה מה שאתה צריך לעשות עכשיו
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש90)

חבר הכנסת אורן חזן הגיב הבוקר (רביעי) להמלצות המשטרה להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעבירות שוחד ושיגר לעברו 'עצת זהב', כהגדרתו. בנוסף, חזן התייחס גם לאופן בו חברי סיעתו צריכים להתנהג בחודשים הקרובים.

"תנועת הליכוד היא תנועה נקייה וישרה שהובילה ותוביל את המדינה עוד שנים רבות", אמר חזן ששמו נקשר בשנים האחרונות בלא מעט סערות והוא אף מרצה בימים אלה עונש השעיה של חצי שנה מהכנסת. עוד הוא הוסיף כי "לעשות דה לגיטימציה היום למשטרת ישראל, מחר ליועץ המשפטי לממשלה ומחרתיים לבית המשפט זו לא דרכנו. אני קורא לחבריי לחדול מכך ומיד".

לסברי חזן, "הדבר לא משרת, לא את אזרחי המדינה, לא את תנועת הליכוד, לא את רה"מ ובוודאי לא את סיכויי הליכוד לזכות בבחירות הבאות ולהרכיב ממשלת ימין שתנהיג את מדינת ישראל ותדאג לאזרחיה. עם זאת, לא ייתכן שהתקשורת, השמאל הישראלי ויהיר לפיד, שמשמש עד בפרשה ומבקש להחליף את שלטון הימין בשמאל- מרכז, יהיו אלה שיקבעו את עתידו של רה"מ ושל ממשלת ישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו עשה רבות למען מדינת ישראל ומגיע לו דין צדק ומשפט צדק ולא פוגרום בכיכר העיר".

חזן הוסיף כי "הפיכת החקירה לפוליטית היא דבר פסול ואסור ולכן על הפוליטיקאים מכל הזירה הפוליטית להניח כעת ליועץ המשפטי לממשלה לעשות את עבודתו ולהחליט.

בהמשך התייחס חזן לאופן בו צריך לנהוג נתניהו ואמר כי "עמדתי היא שראש הממשלה צריך להמשיך כרגע בתפקידו באופן מלא ללא כל מגבלות".

בהמשך סייג חזן את דבריו ואמר: "עם זאת, אני מצפה מראש הממשלה ופונה אליו בבקשה ובעצת זהב- להוריד את האש כבר היום ולפוצץ את הבלון שמנפח השמאל עוד לפני שהוא תופס ציבורית. על אף שעומדת לו חזקת החפות, עליו להודיע מיוזמתו ובקולו הוא כי במידה ויוגש כתב אישום נגדו, (דבר שאני מקווה שלא יתרחש) הוא מתחייב, כבר היום ומיוזמתו, כי יוציא עצמו לנבצרות עד סיום ההליך המשפטי. אין בי ספק ואני בטוח כי הודעה כזו תוציא את העוקץ ותפרק את כל הטענות נגדו בקמפניה, את ההפגנות ואת הכתבות נגדו על שהוא נאחז בכוח בכיסא ".

בסוף דבריו אמר חזן: "דווקא בשעה קשה זו נדרשת לתנועה מנהיגות אחראית ושקולה ליד ההגה. אני קורא לחבריי להנהגה להגיב בצורה שקולה ועניינית כראוי מראשי תנועה שמנהיגה את מדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בנט, זכור את אשר עשה לך עמלק - הביבי- שגנב לך 8 מנדטים
בנט, זכור את אשר עשה לך עמלק - הביבי- שגנב לך 8 מנדטים | 14-02-2018 9:28
בנט, זכור את אשר עשה לך עמלק - הביבי- שגנב לך 8 מנדטים עם הערבים נוהרים לקלפיות. זמן הנקמה הגיע
תמשיכו לחלום.. גם בבחירות הבאות בנט לא יקבל יותר מ-8
ליכודניקית גאה | 14-02-2018 13:03
כולו חתרן קטן שהלך לבית היהודי רק כי הגיע למסקנה שבפריימריס בליכוד לא היה לו סיכוי להיבחר אפילו למקום 20.. זה כל הסיפור של בנט
הבעיה שבנט לא יפעל נגד ביבי הוא שפן ומפחד מהבחירות הבאו
נאוה | 14-02-2018 10:49
חבל מאד שיש לבנט הזדמנות לא לתמוך בלוקח השוחד הגדול. ביבי חושב שאנשים טפשים ולא מבינים את הטריקים שלו. עם החליפות שקיבל, התכשיטים שהגברת ביקשה + השמפניות וסיגרים בכמות ענקית . בנט, הזדמנות פז כזו לא תחזור לך. תחשוב.
2
ראש ממשלתנו הענק מר בנימין נתניהו
רחמים | 14-02-2018 11:36
לכול המקתרגים והמלעיזים בראשית דבריי לא מפילים ראש ממשלה. ענק שאין לא מחליף כיום במדינת ישראל שיגיעה. לקרסולוו בשביל. סיגרים ושמפנייה העם אוהב. את מר בנימין נתניהו. והוא יבחר שוב בקשר ליאיר לפיד הזבל אשר. עישן חשיש וסיגרים אם חברו הטוב מילצין בזמן שהייה שר אוצר ושמר בנימין נתניהו העיף מימשלתו תמוהה בעיניי איך הוא. העד המכרזי
3
חזן אתה יופי משחק לידי השמאל בעצות שלך
חח | 14-02-2018 19:56
נתניהו לא צריך כלום כרגע. אין לתת מתנה לרשעים שרוצים להפיל שלטון בהכפשות ובעיוותי דין. נראה לך חזן שראש ממשלה יפול בגלל סיגרים ושמפניות משובחים ממי שהתנהג כמו חבר שלו
4
ביבי יקשיב לכל עצה - אם הוא מעוניין לשמור על הכיסא שלו.
אוראור | 16-02-2018 16:28
מיותר לציין שהוא בהחלט מעוניין והוא לא היחיד - והמבין יבין.