המשטרה ממליצה להעמיד לדין את נתניהו - סרוגים

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את נתניהו

משטרת ישראל הודיעה לעורכי דינו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי תמליץ לפרקליטות להעמידו לדין בעבערת שוחד בפרשיות 1000 ו- 2000. נתניהו ימסור הצהרה לתקשורת בדקות הקרובות

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את נתניהו
  (קרדיט: אוראל כהן, אלכס קולומסקי, יונתן סינדל/ פלאש 90)

דרמה.

משטרת ישראל הודיעה הערב (שלישי) לעורכי דינו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי בכוונתה להמליץ לפרקליטות המדינה להעמידו לדין בעבירת שוחד בפרשיות 1000 (פרשת המתנות) ו- 2000 (שיחותיו עם מו"ל 'ידיעות אחרונות' נוני מוזס).

המשטרה תפרסם בשעה 20:45 את המלצותיה. החומרים יועברו לבחינת פרקליטות המדינה. כמו כן, המשטרה תמליץ להעמיד לדין את נוני מוזס בגין עבירת שוחד.

על פי הדיווח בערוץ 10, היקף השוחד שקיבל ראש הממשלה נתניהו עומד על כ- 650,000 שקלים.

בשעה 20:48 ימסור נתניהו הצהרה לתקשורת שתימשך כעשר דקות.

מוקדם יותר, כינס נתניהו את מקורביו ועורכי דינו להתייעצויות לקראת ההמלצות הצפויות. לאחר מכן, הגיבו בחריפות, כאשר גורם בכיר בלשכה אומר: "מה שקורה היום הוא לא פחות משערורייה. מהבוקר דוברות המשטרה מדליפה לכלי התקשורת שההמלצות יינתנו הערב ב-20:00 לקראת מהדורות החדשות. עד לרגע זה, ראש הממשלה לא קיבל שום הודעה, לא רשמית ולא אחרת. רק הדלפות והדלפות והדלפות. מתברר שראש הממשלה לא מקבל אפילו את הזכות הבסיסית שניתנת לכל אזרח".

עורכות הדין נוית נגב ואירד ניב-סבאג ממשרד שינמן-נגב-ניב, המייצגות את נוני מוזס, מסרו: "לנוני מוזס עומדות טענות משפטיות חזקות, ואנו מאמינים שלאחר בחינה נוספת של הממצאים בפרקליטות – התיק נגדו ייסגר, ויתברר כי הוא לא עבר עבירה פלילית. יחסים בין תקשורת לאנשי ציבור, לרבות פוליטיקאים, הם אבן יסוד במדינה דמוקרטית. ניסיון לצבוע מערכת יחסים כזאת, מורכבת ומסובכת ככל שתהיה, בצבעים פליליים – הוא בעייתי ומסוכן".

"בניגוד לנחקרים אחרים, נוני מוזס נמנע במהלך החקירה מלהתייחס בכל דרך לנושאים שעלו בה, וכך יעשה גם עכשיו. בבוא העת הוא יוכל להתייחס לדברים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
עצוב
אבי | 13-02-2018 23:01
עצוב. עצוב. ראש הממשלה לא מכחיש שהוא קיבל וקיבל..והנה ראש ממשלה אחד הטובים ואם לא המוכשר מכולם מפיל את עצמו על נהנתנות קמצנות יהירות ואישה חסרת מעצורים. לא רואה איך היועמ"ש יוציא אותו נקי מזה. הספירה לאחור החלה והשאלה הגדולה מי יהיה ראש הממשלה הבא והאם סוף סוף הוא כן ילמד את הלקח ולא נצטרך שוב להשפיל את הראש.
2
לעולם שלא תשכחו, את מחול השדים החלו בנט ושקד,
בנט המלשין הגדול לרביב דרוקר שקד תמכה בדרוקר | 14-02-2018 6:37
מלשינים זה שטנקרים גדולןים, שני צבועים חושבים שירוחו משהו מהמלצות המשטרה שהיא לא משטרה היא משטר רע רע מאד לכל עם ישראל, תראו את המפכ"ל הימני הזה, תראו את המבט מזעזע ותדעו הכל על האיש הלא אמין הזה, שקד תמכה בעד סגירת ישראל היום שקד המדליפה הגדולה לנוני מוזס עד היום לא נחקרה הפושעת שהשתלטה על הציונות הדתית ביחד עם בנט בעורמה בגנבת וקניית קולות מחרדים, אין לבית היהודי שום סיכוי שבעולם לקבל 12 מנדטים תפנימו זאת