מהפך בבית היהודי במודיעין: מועמד חדש למועצת העיר - סרוגים

מהפך בבית היהודי במודיעין: מועמד חדש למועצת העיר

בישיבה חגיגית במעמד סגן שר הביטחון ח"כ בן דהן ומנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך נבחר איש התקשורת והפעיל החברתי, עמיעד טאוב פה אחד לתפקיד יו"ר סניף הבית היהודי והמועמד מטעם המפלגה לבחירות המקומיות

מהפך בבית היהודי במודיעין: מועמד חדש למועצת העיר
  עמיעד טאוב וסגן השר בן דהן (אודליה ארביב)

מהפך במודיעין. אחרי 15 שנה של שליטת מיכאל חרל"פ בסניף המקומי, נבחר אתמול פה אחד עמיעד טאוב לעמוד בראשות הבית היהודי במודיעין מכבים רעות.

בישיבה החגיגית שהתכנסה אמש במודיעין נכחו גם סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן ומנכ"ל המפלגה ניר אורבך. טאוב בן 40 נשוי לרות עו"ד במקצועה ואב לחמישה הוא מנכ"ל חברת עט תקשורת ובעל טור קבוע ב'מצב הרוח', יו"ר עמותת אופק הפועלת להגברת הבטיחות בבתי החולים ומניעת רשלנות רפואית ויו"ר מועצת ראשי הסניפים של מפלגת הבית היהודי. בעבר נבחר ליו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בר אילן וסגן יו"ר אגודת הסטודנטים הארצית. הוא ניסה כבר פעמיים להיבחר לרשימת הבית היהודי לכנסת, וכעת עובר למישור המוניציפלי.

טאוב בין אורבך ובן דהן (אודליה ארביב)

הבית היהודי במודיעין יהיה השני בגודלו

לאחר הבחירה אמר טאוב: "אני מתכנן להקשיב וללמוד. בחודשים הקרובים נגיע לכל פינה בעיר. לכל שכונה לכל בית כנסת ולכל מפגש. לשכונות הותיקות ולשכונות החדשות את תוכנית העבודה נכתוב ביחד כי זו העיר שלנו שלכם ושלי. הבית היהודי במודיעין בראשותי יהיה בית של אור. נעשה טוב בלי ציניות. נפתח את הבית לכולם גם לאלו שלא כמונו. החל מחילונים ומסורתיים האוהבים את הציונות ואת יהדותם וכמובן לדתיים המבקשים ייצוג הולם לעולמם".

"הבית יהודי ייצר אמירה חברתית ברורה שיודעת שלהפוך ילד בסיכון לילד בסיכוי לא פחות חשוב משום נושא עירוני ושלוקחת אחריות על החוליות המוחלשות בשרשרת. סניף הבית היהודי במודיעין שהוא החמישי בגודלו בישראל יהפוך לשני בגודלו במודיעין. יביא מנדטים ויגיע אל מרכז הבימה הפוליטית בעיר. נדע להבין להכיל לוותר ולייצר איחודי כוחות מתוך עוצמה וכך נגיע להשפעה הפוליטית הראויה לבית היהודי".

טאוב הוסיף: "אני מבקש להודות לחבר מועצת העיר מיכאל חרל"פ על 15 שנות שירות ציבורי בצנעה ואמונה ועל פועלו למען הציבור הדתי במודיעין ואני מקווה ומאמין שהוא יסייע לנו להצליח בבחירות הקרובות ובכלל".

מנכ"ל הביתה יהודי ניר אורבך הוסיף:" אני מברך את חברי עמיעד טאוב שנבחר פה אחד לעמוד בראש הסניף ולהוביל את רשימת הבית היהודי במודיעין לקראת הבחירות המוניציפליות. אני מאמין שעמיעד ידע לחבר ולחבק וליצור רשימה מגוונת מייצגת ונכונה ומשוכנע כי נמשיך בשיתוף הפעולה הפורה שלנו לטובת בוחרי הבית היהודי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ברכת הצלחה
מתי קופמן | 11-02-2018 16:13
עמיעד, בהצלחה, בעז"ה גם אצלנו .
2
לא אשכח
לוי | 11-02-2018 16:37
שעמיעד התארח באחד מביהס בעיר,כאשררצו לחשוף את תלמידי היסודי לעבודת עיתונאי. הוא הגיע לביהס,קיבל כמובן שכר ואחכ פרסם ידיעה מבישה נגד ביהס(אם אני זוכר נכון, זה היה בגלל שהמורים לא הכירו תוכנית מסויימת שהוא הזכיר, והוא תהה, כיצד יש מורים כאלה) ואף לא טרח ךבקש את תגובת ביהס. טוב היה לו לא היה נבחר.
3
הצחקתם אותי
פעיל בעיר | 11-02-2018 23:11
הבית היהודי הולך להימחק בבחירות הקרובות. אנשים צוחקים על הבחירה באדם שחוץ מעסקנות לא עשה משהו משמעותי בחייו. כל הדתיים בורחים למויש לוי